Aianurk
Mis maksab muru niitmine?
Aednik 22. juuli 2016, kl 12.26 |
ma 22. juuli 2016, kl 13.07 |
njahh 22. juuli 2016, kl 13.17 |
ma 22. juuli 2016, kl 15.36 |
nujah 22. juuli 2016, kl 16.57 |
eek 27. juuli 2016, kl 16.17 |
naabritega vahetuskaupa 30. juuli 2016, kl 11.04 |
Uudne muruniitmisteenus viib kokku eraisikust teenusepakkuja ja -otsija 30. juuli 2016, kl 16.13 |
Uudne muruniitmisteenus viib kokku eraisikust teenusepakkuja ja -otsija
Majaomaniku vaimustus muruniitmisest lõppeb enamasti juba enne, kui suvi poole peal ja nii tahaks, et siis oleks varnast võtta keegi, kes selle töö ära teeb. Nüüd ongi.
Alles uhiuus platvorm Mower on kõigile säärastele niitmisest tüdinenud hingedele leidnud suurepärase lahenduse: selle abil viiakse kokku eraisikutest niitjad ja niitjat otsivad maja- või suvilaomanikud, kusjuures niitjaotsijale pakutakse soodsaimat võimalikku hinda piirkonnas.
Üks ettevõtmise asutajaist, Siim Roostalu, ütleb, et nad on ise olnud mõlemas rollis: nii niitjad kui niitmisteenust vajavad inimesed. «Noorte muruniitjatena oli meil suur probleem klientide leidmisega, aga nüüd kui oleme ise otsinud abikäsi aiategevusteks, on niitja kiirelt leidmine väga tülikas,» selgitab ta, miks Mower loodi.
Praegu on teenusepakkujaid enim Harju- ja Tartumaalt, aga niitjaid on liitunud juba kõigist maakondadest, kokku üle saja niitja, ja igal nädalal teenindatakse kümneid kliente.
Niitjaks võib end pakkuda igaüks: peab olema vaid vaba aega, niitmisvahendid, soov muru niita ja lisaraha teenida. Teenuseotsijatele on ainus tingimus mõistagi niidetava muruplatsi pakkumine.
Tulevikuplaanid on Moweri tiimil selged: järgmisel aastal peaks nende kaudu leidma abilise kõikvõimalikeks aiatöödeks, olgu tegemist muruniitmise, lumekoristuse või millega tahes.
Tegemist on eraisikutevahelise tehinguga
Selleks, et hoida teenust kvaliteetsena, kogub Moweri tiim iga tellimuse järel klientidelt tagasisidet – nii annavad nad oma panuse sellesse, et niitjate tase oleks kõrge. Arveldamine käib esialgu sedasi, et klient tasub otse niitjale, kuid tulevikus saab mugavalt ka veebis maksta. Kui niitja ja kliendi vahel esineb probleeme, siis nende lahendamine jääb niitja kanda: Mower on sisuliselt vaid vahendaja rollis.
Ando Kiidron tarbijakaitseametist ütleb, et antud platvormi kaudu loovad sideme üksnes eraisikud omavahel ehk tehing tehakse kahe eraisiku vahel. Selliste tehingute puhul ei laiene tarbijale tarbijakaitseseadus, mis rakendub tarbija ja kaupleja vahelistes suhetes. «Sellisel juhul leitakse lahendused enamasti kas kokkuleppe teel või halvemal juhul kohtu kaudu,» selgitab ta.
Allikas: http://kodu.postimees.ee/v2/3781735/uudne-muruniitmisteenus-viib-kokku-eraisikust-teenusepakkuja-ja-otsija
Majaomaniku vaimustus muruniitmisest lõppeb enamasti juba enne, kui suvi poole peal ja nii tahaks, et siis oleks varnast võtta keegi, kes selle töö ära teeb. Nüüd ongi.
Alles uhiuus platvorm Mower on kõigile säärastele niitmisest tüdinenud hingedele leidnud suurepärase lahenduse: selle abil viiakse kokku eraisikutest niitjad ja niitjat otsivad maja- või suvilaomanikud, kusjuures niitjaotsijale pakutakse soodsaimat võimalikku hinda piirkonnas.
Üks ettevõtmise asutajaist, Siim Roostalu, ütleb, et nad on ise olnud mõlemas rollis: nii niitjad kui niitmisteenust vajavad inimesed. «Noorte muruniitjatena oli meil suur probleem klientide leidmisega, aga nüüd kui oleme ise otsinud abikäsi aiategevusteks, on niitja kiirelt leidmine väga tülikas,» selgitab ta, miks Mower loodi.
Praegu on teenusepakkujaid enim Harju- ja Tartumaalt, aga niitjaid on liitunud juba kõigist maakondadest, kokku üle saja niitja, ja igal nädalal teenindatakse kümneid kliente.
Niitjaks võib end pakkuda igaüks: peab olema vaid vaba aega, niitmisvahendid, soov muru niita ja lisaraha teenida. Teenuseotsijatele on ainus tingimus mõistagi niidetava muruplatsi pakkumine.
Tulevikuplaanid on Moweri tiimil selged: järgmisel aastal peaks nende kaudu leidma abilise kõikvõimalikeks aiatöödeks, olgu tegemist muruniitmise, lumekoristuse või millega tahes.
Tegemist on eraisikutevahelise tehinguga
Selleks, et hoida teenust kvaliteetsena, kogub Moweri tiim iga tellimuse järel klientidelt tagasisidet – nii annavad nad oma panuse sellesse, et niitjate tase oleks kõrge. Arveldamine käib esialgu sedasi, et klient tasub otse niitjale, kuid tulevikus saab mugavalt ka veebis maksta. Kui niitja ja kliendi vahel esineb probleeme, siis nende lahendamine jääb niitja kanda: Mower on sisuliselt vaid vahendaja rollis.
Ando Kiidron tarbijakaitseametist ütleb, et antud platvormi kaudu loovad sideme üksnes eraisikud omavahel ehk tehing tehakse kahe eraisiku vahel. Selliste tehingute puhul ei laiene tarbijale tarbijakaitseseadus, mis rakendub tarbija ja kaupleja vahelistes suhetes. «Sellisel juhul leitakse lahendused enamasti kas kokkuleppe teel või halvemal juhul kohtu kaudu,» selgitab ta.
Allikas: http://kodu.postimees.ee/v2/3781735/uudne-muruniitmisteenus-viib-kokku-eraisikust-teenusepakkuja-ja-otsija
Aednik 08. august 2016, kl 22.18 |
Et see muru ka nii kaua vait oli :) 09. august 2016, kl 12.13 |
Mower on niiduk e k 23. august 2016, kl 17.31 |
Näri Muru 18. mai 2019, kl 11.40 |
Meil ka Asulas nõuavad eraisikutelt et üle 15 sendi ei tohi olla aga enda valla karjamaadel on vähemalt 25+5. Kui nad veel kaua jokutavad saab 52+5. Raidriga tee midagi tuleb harvester tuua või avandile giljontiin külge panna et neid kõrsi langetada. Viieteistkümmnega on jah kuni heedri tugirattani aga üle 25 on juba raideri roolirattani. Ja siis võimegi nallas viisi veeretada et malts mühiseb ja murumassin seisma jääb Aga Muru enam ei näri Muru läks mulla alla
Lisa postitus