Pulmad
Külaliste ebaviisakus
nõuka aegne 15. august 2013, kl 20.08 |
oli ka nõuka ajal nii, et lapsed võeti kaasa siis kui oli kutsutud perekond ja siis oli ka lastele eraldi laud
- samas ei olnud nõuka ajal sellist peent asja nagu pulmavideod ja see ongi otsustav - olen ise olnud mitmes pulmas kus videomees on eelnevalt ise vestelnud lastevanematega ja palunud lapsi kes ei oska korralikult käituda lihtsalt registreerimise ruumist välja viia
Tänapäeval olen olnud ka pilmas kus pruudi jah sõna ajal hakas laps kes kukkunud oli, suure häälega nutma ja laulatus katkestati ning kui lapse ema lõpuks, peale mitmendat palvet siiski lapsega kirikust välja äks alles siis jätkati jah koha pealt.
Ja nõuka ajal, kui pulma mindi kellegagi kaasa jakutsutud eiolnud - siis selliste inimest jaoks olid ka omad rinnasildid või ametimärgid - need inimesed olid siis kontvõõrad ja nende arvel tehti nalja
- samas ei olnud nõuka ajal sellist peent asja nagu pulmavideod ja see ongi otsustav - olen ise olnud mitmes pulmas kus videomees on eelnevalt ise vestelnud lastevanematega ja palunud lapsi kes ei oska korralikult käituda lihtsalt registreerimise ruumist välja viia
Tänapäeval olen olnud ka pilmas kus pruudi jah sõna ajal hakas laps kes kukkunud oli, suure häälega nutma ja laulatus katkestati ning kui lapse ema lõpuks, peale mitmendat palvet siiski lapsega kirikust välja äks alles siis jätkati jah koha pealt.
Ja nõuka ajal, kui pulma mindi kellegagi kaasa jakutsutud eiolnud - siis selliste inimest jaoks olid ka omad rinnasildid või ametimärgid - need inimesed olid siis kontvõõrad ja nende arvel tehti nalja
judit 16. august 2013, kl 15.18 |
ang to Dea 22. august 2013, kl 00.52 |
"Ka siis võib juhtuda, et võetakse lapsed, aga ka selleks tuleb valmistuda ja lastele ka järelvaataja ning tegevus igaks juhuks vamlmis mõelda."
Oot, mismoodi siis nüüd? Et ütlen, et lapsed paluks koju jätta, aga igaks juhuks palkan neile järelvaataja ja üürin batuudi, sest keegi ehk lihtsalt eirab pererahva soovi? 50. jubel, palun tulla lasteta, aga tellin igaks juhuks klouni, sest mine sa hulle tea, ja kui lapsi people ei taha, oled kohe lastevihkaja? Nojah siis.
Oot, mismoodi siis nüüd? Et ütlen, et lapsed paluks koju jätta, aga igaks juhuks palkan neile järelvaataja ja üürin batuudi, sest keegi ehk lihtsalt eirab pererahva soovi? 50. jubel, palun tulla lasteta, aga tellin igaks juhuks klouni, sest mine sa hulle tea, ja kui lapsi people ei taha, oled kohe lastevihkaja? Nojah siis.
:DD 22. august 2013, kl 07.35 |
endal ka kogemus, kus palusin tulla vaid täiskasvanuid, kuid 2 peret võtsid lapsed kaasa.
kuna suvine jqa soe aeg siis sai lapsed saadetud majja pööningutuppa kus oli raamatuid, mida nad said lugeda.
Laste vanematele ütlesin, et kui nad oleksid teatanud siis oleks ju saanud lastega arvestada, aga nüüd peavad nad ise kordamööda oma lapsi valvamas käima seal
kuna suvine jqa soe aeg siis sai lapsed saadetud majja pööningutuppa kus oli raamatuid, mida nad said lugeda.
Laste vanematele ütlesin, et kui nad oleksid teatanud siis oleks ju saanud lastega arvestada, aga nüüd peavad nad ise kordamööda oma lapsi valvamas käima seal
mina 22. august 2013, kl 19.19 |
:DD 22. august 2013, kl 19.47 |
pole lastevihkaja 31. august 2013, kl 20.03 |
Niina 02. september 2013, kl 17.08 |
hm 07. september 2013, kl 16.13 |
tiiu 17. september 2013, kl 13.38 |
eid_152ffb92fd4b42 28. juuli 2014, kl 12.09 | Registreerus: 10 aastat tagasi Postitusi: 6 |
Lgp.Masendav,loen Teie kommentaare ja ausalt öeldes hakkab tunduma, et Teil on midagi viga, et teemaalgatusest absoluutselt aru ei saanud. Ise plaanin pulmi aasta pärast ning ei soovi oma pulma sõprade/sõbrannade lapsi. Küll aga on pulma oodatud meie enda lapsed ning tulevase abikaasa õelapsed, sest pulmad on siiski nende laste vanematel/onul. Enamusel meie tuttavatel on laps või mitu. Olete te kunagi käinud mõnes mängutoas lapse sünnipäeval? Kui jah, siis ilmselt mõistaksite paremini, miks teemaalgataja kutsele märkis, et lapsed koju jäetaks. Just nimelt sellepärast, et tema kõige tähtsamast ja ilusamast päevast ei kujuneks lastepidu, kus on kisa, kära, nutt ja kaklused. Teiseks arvan isiklikult, et lapsevanematel on ka oluliselt mugavam pulmas olla, kui ei pea terve peo aja oma järglasi valvama/lõbustama. Niisiis minu arvamus on ka, et kutsel kirjutatut eirata on äärmiselt inetu. PS! Olgu ära öeldud, et ma ei ole mingi nn. lastevihkaja ja endal mul on rohkem kui kaks last, kuid oma sõprade soove ma austan ning loodan, et nemad minu omasi ka ja minu pulmast lasteüritust ei kujune.
hmm 28. juuli 2014, kl 14.28 |
issand kui haige,pulmapidu ei ole lastepidu! see on pruutpaari pidu ja see on nende otsustada, kes sinna oodatud on. kui ei sobi, siis ärge ronige sinna peole. pulmapidu pole küll koht, kus lapsed tähelepanu keskpunktis peaksid olema. see on armunute pidu, mitte mingi laste traalivaali. on siis vaja igalepoole oma lapsi kaasa vedada??? antud juhul oli see äärmiselt matslik ja ebaviisakas külaliste poolt noorpaari soove eirata. mina oleksin pruudi asemel julmalt nad minema kamandanud ja sellistega edaspidi igasugused suhted katkestanud. no mida sa selliste lollidega ikka peale hakkad, kellel puudub elementaarne viisakus ja lugemisoskus
raiuge omale pähe: pulmapeol kehtivad noorpaari kehtestatud reeglid! vedas, et see pruut nii rahulikuks suutis jääda, paljud pruudid aga mitte. õnneks mina otsustasin juba ammu, et mingit süldilauda ma sugulastele ei paku. meil oli intiimne rannapulm troopikas, kus olime vaid meie kaks. ei olnud mingeid lapsi ega tänamatuid külalisi, sagimist ja paanikat
raiuge omale pähe: pulmapeol kehtivad noorpaari kehtestatud reeglid! vedas, et see pruut nii rahulikuks suutis jääda, paljud pruudid aga mitte. õnneks mina otsustasin juba ammu, et mingit süldilauda ma sugulastele ei paku. meil oli intiimne rannapulm troopikas, kus olime vaid meie kaks. ei olnud mingeid lapsi ega tänamatuid külalisi, sagimist ja paanikat
aRVAMUS 28. juuli 2014, kl 23.04 |
aRVAMUS'le 30. juuli 2014, kl 23.31 |
nette 31. juuli 2014, kl 20.28 |
aRVAMUS'le Kirjutas:
-------------------------------------------------------
> Sa loe eelnevad postitused läbi, siis saad aru, mi
> ks lapsi pulma ei oodata.Selle nimel, et Sinu nunn
> ukestel oleks "hilisemas elus midagi meenutada',
> ei tee mina oma pulmadest lastepidu koos sinna kuu
> luva kisa-kära-jonnimisega.
Nõustun Sinuga. Kuna minul ja elukaaslasel ka lapsi veel ei ole, siis palume ka külalised pulma ilma lasteta.
-------------------------------------------------------
> Sa loe eelnevad postitused läbi, siis saad aru, mi
> ks lapsi pulma ei oodata.Selle nimel, et Sinu nunn
> ukestel oleks "hilisemas elus midagi meenutada',
> ei tee mina oma pulmadest lastepidu koos sinna kuu
> luva kisa-kära-jonnimisega.
Nõustun Sinuga. Kuna minul ja elukaaslasel ka lapsi veel ei ole, siis palume ka külalised pulma ilma lasteta.
Minni 06. august 2014, kl 11.02 |
Meil oli palutud ka sõpradel lapsed mitte kaasa võtta, kuna pulmakoht oli piisavalt väike, et sinna mahtus valitud arv inimesi ja lisades lapsed, oleks vaja olnud poole suuremaid ruume, lastega tegelejat jmt. Meie aga soovisime pidulikku üritust just selles kohas ning üritust mis oleks intiimne ja õdus nii meile kui ka külalistele.
K 09. august 2014, kl 20.49 |
Uskumatu on mõne inimese arvamust siit ikka lugeda - täiesti rets pruutpaari soovide eiramine ja siis veel selle õigustamine ka. Masendav - sina ei peaks üldse paljunema, sellised eestlasi (NB! õpi selle sõna õigekiri ära kõigepealt, nii umbes 5. klassi emakeel!) pole küll juurde vaja! Mingi arulage mamma...
Pruutpaar (või kes iganes) võib teha täpselt sellise peo nagu ta ise soovib! Ta võib kutsuda inimesi ka üksinda, mitte paaridena, rääkimata sellest, et lapsed, koerad, välismaalt-ootamatult-külla-laekunud-sugulased ja haige käpaga siilid jäävad ukse taha! On täiesti okei, et lapsi pulmas ei ole ja kui perekond ei suuda selleks puhuks hoidjat korraldada, siis lihtsalt ei tule või äärmisel juhul küsib kutsujalt üle, kas on okei kutsutust rohkem kaasa võtta. Seda siis mitte pulmapäeval ja viimasel minutil mõistagi.
Ja see pole migni lastevihkamine, vaid elementaarne peokorraldus ja teiselt poolt viisakus.
Pruutpaar (või kes iganes) võib teha täpselt sellise peo nagu ta ise soovib! Ta võib kutsuda inimesi ka üksinda, mitte paaridena, rääkimata sellest, et lapsed, koerad, välismaalt-ootamatult-külla-laekunud-sugulased ja haige käpaga siilid jäävad ukse taha! On täiesti okei, et lapsi pulmas ei ole ja kui perekond ei suuda selleks puhuks hoidjat korraldada, siis lihtsalt ei tule või äärmisel juhul küsib kutsujalt üle, kas on okei kutsutust rohkem kaasa võtta. Seda siis mitte pulmapäeval ja viimasel minutil mõistagi.
Ja see pole migni lastevihkamine, vaid elementaarne peokorraldus ja teiselt poolt viisakus.
naine 28. september 2014, kl 19.11 |
Mina olen täielikult teemaalgatajaga yhel meelel. Mida siin kaagutada ebaviisakate laste ja matslikult käituvate sugulaste yle.
Kui ei ole kutsutud, siis lihtsalt ei sobi mingi kambaga kohale ilmuda, täitsa imelikud inimesed ausõna. Ilmselt sellepärast neid ei kutsutudki, et juba teati mis toimuma hakkab kui kõik kohal on:)
Jumal tänatud, et endal selliseid sugulasi ei ole!
Kui ei ole kutsutud, siis lihtsalt ei sobi mingi kambaga kohale ilmuda, täitsa imelikud inimesed ausõna. Ilmselt sellepärast neid ei kutsutudki, et juba teati mis toimuma hakkab kui kõik kohal on:)
Jumal tänatud, et endal selliseid sugulasi ei ole!
hj 02. oktoober 2014, kl 08.33 |
Päris nii ikka ka pole, et pruutpaar teeb kõik nii nagu ise tahab. Viisakas inimene püüab oma peo ikka organiseerida nii, et külalistel ka hea oleks, mitte ainult pruutpaaril endal. Teades, et kutsutul on väikseid lapsi ja tal ehk pole neid kuhugi ära "sokuda". Jäta siis kutsumata või arvesta, et nad tulevad ainult lastega.
Oj 02. oktoober 2014, kl 08.42 |
Minu arvates on väga ebaviisakas saata kolme väikse lapsega paarile kutse, et nad võivad ainult kahekesi tulla. Kuhu nad lapsed panevad??? Pulm on terve päeva üritus. Kõigil pole vanaema naaberkorterist võtta. Ning kutsuge inimesi, keda te tunnete ja teate, kuidas end ülal peavad. Väikeste lastega pered tulevad pulma lastega ja lastele tuleb eraldi hoidja ja tegevused välja vaadata, siis müravad nad omaette.
to teemaalgataja 02. oktoober 2014, kl 08.47 |
Jaana 06. oktoober 2014, kl 13.25 |
Ei saa aru sellest kiunumisest. Peole kutsuja otsustab selle üle, mis stiili on pidu ja kes sinna on kutsutud. Olgu see pulm, juubel või kolhoosi külvipidu. Kui kutsel on märgitud riietusstiil või mitmele kutse kehtib ja muud peoga seonduvad tingimused, siis kutsutu asi on otsustada, kas talle sobivad need tingimused ja kas ta osaleb või ei. Selleks on ka alati kutsel märge selle kohta, et palutakse teatada oma osavõtust. Mis õigus on kutsutul hakata omi nõudmisi seadma ja ette kirjutama, kuidas peo korraldaja oma pidu teha tahab? Kui ei sobi peole minna, siis ei minda. Selle asjaga arvestab ka kutsuja ning lepib su valikuga. Lapsed ei pea oma vanematega koos igal pool käima. Kui ei ole võimalik lapsi kellegi hoolde jätta, siis tuleb loobuda kutsest - nii lihtne see ongi. Aga mitte hakata vinguma kutsuja kallal, et miks ei või lapsi kaasa võtta... Pulmad on väga emotsionaalne pidu just pruutpaarile ja mõni lapse valjuhäälne jutt või nutt või ringi tatsamine võib lõhkuda selle õrna atmosfääri. Ma olen näinud oma elus palju pulmi ja näinud ka pisarates pruuti oma toas nutmas, sest põhitähelepanu tseremoonial läks lastele, kes pruudi loori sikutasid ja valjuhäälselt muusikaga koos omaloomingulist laulukest laulsid. Olen näinud peokohast saadud lisaarvet laste poolt lõhutud lillevaaside ja lauanõude eest (uskuge, need summad ie ole väikesed). Milline jääb emotsioon sellisel juhul pruutpaarile - kas tõesti rõõm sellest, et külalised said lapsed kaasa võtta? Vaevalt küll... Seega olge mõistvad ja ärge hinnake kõiki asju ainult enda järgi. Kui saad kutse, siis otsusta, kas lähed või ei, aga täida kutsuja tingimusi ja kingi kutsujale ilus pidu - täpselt selline nagu kutsujad seda näha tahavad. Pulmad on väga põhjalikult läbimõeldud pidu ja ükski kutsuja ei tee otsust ülejala - seega kui sa oled valitud pulmakülaliseks, siis järelikult sinust hoolitakse ja soovitakse sinuga jagada ühte ilusat pidu. Kas sina seda soovid ja teha saad sõltub sinust, aga mitte omi tingimusi esitades.
to Jaana 06. oktoober 2014, kl 18.31 |
Kui sa ei taha lapsi, siis ära kutsu lapsega paare oma pulma ja ongi KÕIK. Väikeste lastega paarile on solvav saada pulmakutse ainult kahele. Sellega sa ütled, et nende lapsed on nõmedad.
Selleks, et kõlaliste lapsed sul seal tseremoonia ajal ei lõugaks ega tatsaks, tuleb juba enne mõelda. Otsida mõni sõbranna, sugulane, kes nendega sel ajal muus ruumis tegeleb ning paluda lapsevanematel lapsed sinna hoiule jätta.
Aga lapsed ei sega paha pärast ja tasub asja pigem naljaga võtta, mitte hüsteeriliselt nutma puhkeda - issand kõik on rikutud. Lapsed on ju üldiselt abielu eesmärk ja pigem võtta lapselalinat hea endena.
Selleks, et kõlaliste lapsed sul seal tseremoonia ajal ei lõugaks ega tatsaks, tuleb juba enne mõelda. Otsida mõni sõbranna, sugulane, kes nendega sel ajal muus ruumis tegeleb ning paluda lapsevanematel lapsed sinna hoiule jätta.
Aga lapsed ei sega paha pärast ja tasub asja pigem naljaga võtta, mitte hüsteeriliselt nutma puhkeda - issand kõik on rikutud. Lapsed on ju üldiselt abielu eesmärk ja pigem võtta lapselalinat hea endena.
rehekapp 06. oktoober 2014, kl 18.59 |
Alaealised on pere osa ja vanemate vastutusel ja kutsujal tuleb nendega ka arvestada. Kutsest äraütlemist tõlgendatakse pruutpaari poolt sageli solvanguna. Seega lapsega paar on raske valiku ees. Jätta minemata, siis pruutpaar solvunud või võtta lapsed kaasa ja jällegi pruutpaar pahane. Mina näiteks ei tunne paare, kellel oleks lapsi kuhugi jätta. Nad ei käigi lasteta üritustel koos.
Mõnele meeldib rõhutada MINU, MINU, MINU pulm ja KÕIK on MINU pilli järgi. Kui sa kutsud pulma teised inimesed, siis tuleb ka nendega arvestada ja oma MINA koomale tõmmata. Miks nad sinu suure MINA sisse tulema peaks???? Me ei söö noa ja kahvliga sellepärast, et nii on endal mugav, vaid nii häirime me teisi kõige vähem. Sa pakud pidu oma kallitele sõpradele ja külalistele. Ei, pulm ei ole ainult pruutpaarile. Vastesel juhul pidutseks nad ainult kahekesi.
Organiseerimine algab kutsest. Kutsega koos peab olema palve teatada x kuupäevaks kas tullakse ja mitmekesi. Seega peaks ju olema ülevaade kaasa võetavatest lastest ja nende vanusest. Vot nüüd saab juba edasi planeerida, kuidas lapsi lõbustada ja kes neid ohjeldab. Kõnedele vastaja ja registeerija on ühtlasi info edastaja ja võimalus varakult rõhutada, et ametliku osa ajal tahetakse vaikust ning pulmaga võib liituda ka hiljem peale tseremooniat.
Mõnele meeldib rõhutada MINU, MINU, MINU pulm ja KÕIK on MINU pilli järgi. Kui sa kutsud pulma teised inimesed, siis tuleb ka nendega arvestada ja oma MINA koomale tõmmata. Miks nad sinu suure MINA sisse tulema peaks???? Me ei söö noa ja kahvliga sellepärast, et nii on endal mugav, vaid nii häirime me teisi kõige vähem. Sa pakud pidu oma kallitele sõpradele ja külalistele. Ei, pulm ei ole ainult pruutpaarile. Vastesel juhul pidutseks nad ainult kahekesi.
Organiseerimine algab kutsest. Kutsega koos peab olema palve teatada x kuupäevaks kas tullakse ja mitmekesi. Seega peaks ju olema ülevaade kaasa võetavatest lastest ja nende vanusest. Vot nüüd saab juba edasi planeerida, kuidas lapsi lõbustada ja kes neid ohjeldab. Kõnedele vastaja ja registeerija on ühtlasi info edastaja ja võimalus varakult rõhutada, et ametliku osa ajal tahetakse vaikust ning pulmaga võib liituda ka hiljem peale tseremooniat.
Op 06. oktoober 2014, kl 19.36 |
Läbi aegade lapsi pulma kaasa võetud. Eks väike iive räägib enda eest. Mida vähemaks lapsi jääb, seda vähem neid ka sallitakse. Koristage ära, pange kinni, hoidke neid õudukaid kuskil kuni nad täisealiseks saavad. Mida vähem neid kodust välja inimeste sekka viiakse, seda vähem nad ka käituda oskavad.
Pillide sellepärast, et laps häält tegi, sikutas sleppi? Heldeke, üldse huumorsoolikat pole. Naerata publikule, sosista midagi naljakat, viska kildu. Miks see paaripanek sul nii hirmtõsine peab olema? Peigmees läheb peale seda sõtta va? Ei tea kas näeb vaesekest veel enam.
Ei ma kohe kindlasti ei arva, et lapsed on sobilik absoluutselt igale poole võtta. Aga pulm on minu arvates üks neist üritustest, kus nii täiskasvanud ja lapsed koos end hästi tunda saavad, kui asi korralikult organiseeritud.
Pillide sellepärast, et laps häält tegi, sikutas sleppi? Heldeke, üldse huumorsoolikat pole. Naerata publikule, sosista midagi naljakat, viska kildu. Miks see paaripanek sul nii hirmtõsine peab olema? Peigmees läheb peale seda sõtta va? Ei tea kas näeb vaesekest veel enam.
Ei ma kohe kindlasti ei arva, et lapsed on sobilik absoluutselt igale poole võtta. Aga pulm on minu arvates üks neist üritustest, kus nii täiskasvanud ja lapsed koos end hästi tunda saavad, kui asi korralikult organiseeritud.
haha 07. oktoober 2014, kl 16.07 |
Viimaseid kommentaare lugedes ei suuda ära imestada, kuskohas need inimesed elanud on. Kasvatavad oma lastest plähmerdised, kes ei püsi pudeliski paigal, ei suuda ohjata neid pulma ajal ning tagatipuks ei saada aru, et pulmapäev ei ole niisama pidu teile sõbrad sugulased tuttavad, vaid eriline sündmus kahele abiellujale - see on tõsine ja oluline vastutusega eeldatavalt eluajaks võetud kohustus. Samuti ei saada aru, et pruutpaaril ei ole võibolla võimalust kedagi palgata kuskile teise ruumi laste järgi hoolitsema kogu pulma ajaks. Veel ei saada aru, et kui siin talitada mõne soovituse järgi, et lastega peresid siis mitte üldse kutsuda, kui kutse ainult kahele tuleb - siis kui mitte üldse kutsuda, siis see sama laste emme ju solvub - et miks tema ei väärinud kutset - vaevalt ta sel hetkel mõtleb, et inimesel ei ole kahe inimese asemel 5-le inimesele raha eraldada, või soovib rahulikke pulmi vms. Pigem hakkab ussitamine jälle teisest küljest. Kui sa pole piisavalt normaalne, et arvestada teise inimese rahakotiga, võimaluste ja soovidega nende KÕIGE tähtsamal päeval, siis ei olegi sa väärt ei üksi, kaksi ega ka kogu mugulateriviga sinna pulma tulema. Ega sellepärast ei saa abiellumata jääda, kui keegi on omale 5 last teinud ja siis eeldab, et kõik saavad pulmas söönuks ja et ei peaks üldse pulma pidama kui ei jõua 7 inimest toita ja majutada. Jääb mulje, et mõni inimene vist ei saa aru, kust raha tuleb ja kui vaevaliselt see tuleb. Vanasti korraldasid vanemad noorte pulmi, nüüd on noortel sada laenu kaelas, üritavad oma elu üles ehitada ning minimaalne pulmaeelarve jääb tavaliselt 5000 euro kanti (kui koos pulmaisa ja bändiga asju ajada). Kuskohast selline rumal tuleb ma ei mõista.
Minni 08. oktoober 2014, kl 10.29 |
Meil olid suvel pulmad, kutsusime vaid kõige lähedasemad sõbrad ja sugulased. Sõpradel oli palutud võimaluse korral lapsed koju jätta, sest soovisime pidulikku tseremooniat koos õdusa peoga. Lisaks polnud valitud peokohas ruumi ca 25 kuni 4 aastase lapse lõbustamiseks. Õnneks on meil toredad sõbrad, kes said meie soovist aru ja tulid nautisid pidu kaasaga kahekesi. Kokkuvõttes saime meie sellise peo nagu lootsime ja külalised nautida aega kaasaga.
Igaüks teeb sellise peo nagu tema tahab, ei pea olema pulm traditsiooniline 3 päevane murumängudega üritus sajale või enamale poolvõõrale inimesele. Vabalt võib olla väike intiimne üritus kõige lähedasematega, kus kohal on inimesed kellele läheb ka noorpaari elu ja sündmused tegelikult korda.
Igaüks teeb sellise peo nagu tema tahab, ei pea olema pulm traditsiooniline 3 päevane murumängudega üritus sajale või enamale poolvõõrale inimesele. Vabalt võib olla väike intiimne üritus kõige lähedasematega, kus kohal on inimesed kellele läheb ka noorpaari elu ja sündmused tegelikult korda.
Liblikas 27. oktoober 2014, kl 17.49 |
Mina palun samuti oma sõbrannadel lapsed koju jätta. Endal meil lapsi ei ole. Ei ole mingit tahtmist, et sõbrannad kordamööda oma lapsi kantseldama peavad. Samuti ei taha, et nende lapsed häirivad teisi külalisi ja meid kahte. Lapsehoidja palkamiseks mul võimalusi ei ole, samuti ei ole peokohas piisavalt ruumi pisikestele lisakülalistele. Kes tulla ei saa, siis kahju küll. Armastan lapsi, ka oma sõbrannade omi, aga oma pulma neid tõesti ei soovi.
25 eurot kamba peale tuua on ka inetu. Kutsega nõustudes ja peole minnes nõustub kutsutu pruutpaari reeglitega ja arvestab, et pidu, pulm, sünnipäev tähendab alati väljaminekut. Kes seda lubada ei saa, peab peost loobuma. Ma ei ole rikkur, aga 50 eurot on minu jaoks minimaalne summa, mille pruutpaarile koos kaaslasega minnes viiks. Kui tegu on lähedasemate inimestega, siis isegi 75 või 100 eurot.
25 eurot kamba peale tuua on ka inetu. Kutsega nõustudes ja peole minnes nõustub kutsutu pruutpaari reeglitega ja arvestab, et pidu, pulm, sünnipäev tähendab alati väljaminekut. Kes seda lubada ei saa, peab peost loobuma. Ma ei ole rikkur, aga 50 eurot on minu jaoks minimaalne summa, mille pruutpaarile koos kaaslasega minnes viiks. Kui tegu on lähedasemate inimestega, siis isegi 75 või 100 eurot.
paistab 03. november 2014, kl 08.38 |
Lisa postitus