Miks ma pean üldse siin hirmsasti jaurama ja kontrollima jne, kui ma ostsin UUE asja ja minu meelest oleks elementaarne, kui see töötaks koos tarkvaraga kauem, kui paar nädalat? Tarkvarale garantii ei laiene ju.
Viirusetõrjest on siin juba pikalt laialt kirjutatud, selle eemaldasin siit juba ammu-ammu ja uut ei ole ju vaja, kui on Defender.
Juba põhimõtte pärast on mul kopp sellest Win 8-st. Lugesin Googeldades päris palju teemasid, kus inimesetel on täpselt see sama probleem olnud. Olenemata arvutist ja margist. Ühine oli see, et kõik olid ostnud uue arvuti, mille Windows 8 mõne aja pärast jamama hakkas. Ma aga ei leidnud, et keegi oleks sellele seletatava lahenduse leidnud. Ka Microsoft ei ole sellele lahendust pakkunud või ei otsigi. Vot just seepärast mõtlengi muudele võimalustele. Ja mis lahendust see kauplus mulle ikka pakuks? Võibolla paigaldavad uuesti Win 8 (või taastavad algseaded) ja küsivad vaat, et selle eest raha ka, sest garantii ei laiene tarkvaraprobleemidele.
Igatahes viimati kirjeldatud probleemid olid värskete update'idega kindlalt seotud, sest enam ekraani siniseks ei viska ega restardi, mida eile tegi 10 korda päevas. Minu meelest on kõige mõistlikum nüüd katsuda neid ükshaaval uuesti peale panna ja vaadata missugune probleemi tekitas. Kogu moos.
Ja katsetada meeldib mulle ka, ei salga. Ma ju ei tea, võib-olla mulle sobiks Linux hoopis rohkem, äkki meeldib, enne ei tea, kui ei katseta ju.