Suvaline 14. veebruar 2013, kl 13.02 kirjutas:
kui sul see mitme inimesega on juhtunud, siis proovi leida oma Windowsi kasutaja nime alt kaust Application Data ja selles on kaust nimega Skype. enne pane Skype kinni muidugi.
nimeta see Skype kaust ümber näiteks Skype1
pane skype uuesti käima.
*******************************************************
Skype oli kinni samal ajal (ei töötanud)???
Proovisid Skype kausta ümber nimetada OMA kasutajanimega Application Data alamkaustas???
Kas sul on piiratud kasutajaõigustega konto?
1.Kausta ei saa ümber nimetada siis, kui mõni kaustas olev fail on Windowsil kasutusel (jäänud nt. käima ehk tegumihaldurisse "rippuma"). Aitab, kui keelata Skaibil koos Windowsiga startimine (automaatkäivitamine), teha arvutile restart ja kohe siis kaust ümber nimetada, enne kui Skaibi käima paned.
Teine võimalus (kui tegumiriba näitab kõiki töös olevaid aplikatsioone ja nende näitamine pole keelatud), on tegumireal paremal all Skaibi ikoonil teha paremklikk ja valida Exit.
2.Kausta ei saa ümber nimetada siis, kui oled vale kasutajanime Application Data alamkaustas, mitte OMA nimelises. C: Documents and settings > SINUKASUTAJANIMI > Application Data > Skype
3.Süsteemikaustasid saab ümber nimetada ainult administraatori õigustega kasutaja. Kui sul on piiratud õigustega kasutajakonto, siis sa seda teha ei saa.
*******************************************************
Suvaline 14. veebruar 2013, kl 13.02 kirjutas:
või lase skype maha, puhasta arvuti CCleaneriga ja installi uuesti.
*******************************************************
Põhjalikult puhastamine tähendab seda, et pärast Skype uninstalli tuleb kasutada CCleanerit või mõnda muud analoogset programmi, mis arvutist ajutised failid ja muu jama ära kustutab. alles siis tuleks Skype uuesti installida.