Logi Sisse

Teata kohatust postitusest - moderaator@delfi.ee
Arvutiabi
laptop parandusse, kuhu?
-TnT- 30. juuni 2013, kl 07.40
Galita
Ultrraz-i kodukas http://arvutiparandus.edicypages.com/et

Juhuks kui sa seda enne tähele ei pannud. :-)

■__■__■__■__■__■__■__■__■__■__■__■__■__■__■__■__■_

Tik´n Tak...
-TnT- 30. juuni 2013, kl 07.48
Üks asi veel... kõigile teadmiseks.
Razer = -TnT-
:-)

■__■__■__■__■__■__■__■__■__■__■__■__■__■__■__■__■_

Tik´n Tak...
 
Ultrraz 30. juuni 2013, kl 13.13
Tnt, pilt oli 5+, panin ise ka just paar sarnast juhtumit kodukale üles.
 
n2 30. juuni 2013, kl 17.40
galita Kirjutas:
-------------------------------------------------------
> Mina olen siin vist ainuke, kes ei ole veel Ultrra
> zi kodulehte näinud:)

See on antud ülalpool kommentaaris:
Ultrraz
28. juuni 2013, kl 11.44
 
olavsu1 30. juuni 2013, kl 18.37
-TnT- Kirjutas:
-------------------------------------------------------
> Ultrraz
> Kuidas sulle see pilt meeldib ? :-)
>
> http://www.upload.ee/image/3411784/P6080039...

ma olen näinud ühte üleni niisugust lauaarvutit ja ühte serverit. üks laptop oli ka. see jõudis minuni liiga hilja. video oli sissepõlenud.
 
galita 30. juuni 2013, kl 19.55
Vaatasin ka Ultrrazi kodukat ja minu meelest pole sel viga midagi. Klienti huvitab eelkõige töö maksumus ja see on kirjas.
Kodukat edasi uurides (seda kohta kus need hästi tolmused arvutid on) tuli meelde, et minu läpakas on ka juba veits üle aasta töötanud ja vajaks tolmutõrjet ning termopasta vahetust. Läpakas üle ei kuumene veel, aga parem enne arvuti puhtaks teha kui asi nii kaugele läheb. Aga mul veel kehtiv garantii ja enne vaja HP esindusest järele uurida, kas üldse lubavad läpaka puhastamist kodus ette võtta, ilma et garantii kaotaks kehtivuse, või tohib seda tööd teha ainult HP poolt tunnustatud arvutiteenindus.
 
külastaja 30. juuni 2013, kl 22.45
Veits üle aasta töödanud ja vajab tolmutõrjet ja termopasta vahetust ???????
Kas ikka vara ei kiirusta?????
 
viimasele 01. juuli 2013, kl 07.42
 
galita 01. juuli 2013, kl 10.35
Tavaliselt olen umbes 1,5 aasta tagant tolmutõrjet teinud ja termopastat vahetanud. Läpakat kasutan kodus laua peal ja väga palju tolmu ei ole just olnud, aga täitsa puhas ka ei ole, natuke tolmu on ikka.
 
kopp ees 01. juuli 2013, kl 11.08
Appi, mu läpakas on mingua 3 aastat voodis olnud, seal on vist juba lestad ka sees:D
 
Ultrraz 01. juuli 2013, kl 14.59
Lestad surevad seal ära, seal on kuum...aga villa tolmuga koos võib seal küll olla. Nagu Olavsu kirjeldas, jõuvad tihti puhastusse juba surnud masinad,kui juba liiga hilja. 1,5a oleks optimaalne intervall, millal seda teha. Muidugi võib ka tihedamini, sõltuvalt keskkonnast. Suitsetatavas toas olev arvuti näiteks kõrbeb veel kiiremini, need haisevad seest meeletult ja emaplaat on kollase pigiga kaetud :)
 
sass 02. juuli 2013, kl 00.04
Kuldne reegel on selline,et ostke omale läpakas mitte suvalisest letist,vaid sealt kus kohapeal ka remonti tehakse.Siis ei pea vaeva nägema,et kuhu viia või mida teha.
 
galita 02. juuli 2013, kl 10.31
Ma ei soovi arvutit mitte kuhukile viia--muretsen hoopis selle pärast, et äkki kästakse arvutiteenindusse viia:)
Minu meelest on õigem arvuti netist osta, sest siis kehtib 14 päevane tagastusõigus. Kui arvuti kohe peale ostmist juba üle kuumeneb või ilmnevad muud probleemid, saab selline isend tagastada ja küsida raha tagasi või võtta uus arvuti asemele. Poest ostes 14 päevane tagastusõigus ei kehti. Probleemse arvuti eest saab raha tagasi küsida alles peale teist ebaõnnestunud garantiiremonti. Pood võib küll varem raha tagasi maksta või probleemse arvuti asendada teise arvutiga, aga kohtustust ei ole.
 
teoreetiline küsimus 02. juuli 2013, kl 20.57
Seoses laptopi puhastamise ja termopasta vahetamisega.
Kas see nõuab mingeid erilisi seadmeid? Firma, kes meie arvutivõrku haldab väidab, et neil ei ole selleks tööks vajalikke vahendeid?
 
Razer 03. juuli 2013, kl 00.00
Kruvikeerajat (sobivat) ja natuke teadmisi. Noh, ja siis termopastat muidugi ka:-)
 
külastaja 03. juuli 2013, kl 01.21
Razer Kirjutas:
-------------------------------------------------------
> Kruvikeerajat (sobivat) ja natuke teadmisi. Noh, j
> a siis termopastat muidugi ka:-)


No ja törts zip formaadis O kahte.
 
Ultrraz 03. juuli 2013, kl 01.33
See pole siis õige arvutifirma, kes ei suuda osta kruvikeerajat ja termopastat, et seda tööd ära teha..
Samas,kui nad on spetsialiseerunud ainult võrkudele, siis parandus ei olegi nende prioriteet, et suunavad klienti kusagile töökotta...
 
juss 03. juuli 2013, kl 10.41
sassiga ühte meelt ja galita võib osta oma säästuarvuteid neti vahendusel ja siis neid tagastada jne. kui ikka osta korralik arvuti korralikust kohast siis pole ka vaja tagastada:)
 
olavsu1 03. juuli 2013, kl 10.46
kle, on virmasid , kes tegelevad ainult müügiga. seadme hooldus pole nende rida ja hooldust teevad volitatud tootjafirmade esindused.

pealegi on nood müüjad väga mugavad. näiteks kui peaks keegi tahtma eestist mati monitoriga applet, saab tal väga raske olema.
 
galita 03. juuli 2013, kl 11.18
to juss, mul on äriklassi arvuti. Nagu juba Olavsu1 kirjutas, enamus müüjaid ei tegele hooldusega ka siis mitte kui arvuti on ostetud poest. Garantii ajal katki läinud arvuti viid poodi tagasi ja pood saadab selle tootja poolt volitatud arvutiteenindusse. Sama moodi võin ma viia või saata kulleriga oma arvuti 1a e-poodi tagasi ja nad võtavad selle vastu, kuid vajadusel on õigem siiski otse volitatud arvutiteenindusse pöörduda. HP Probookil on selleks Service EE. Kus toimub garantiiremont, selle saab teada tootja kodulehelt.

Siin foorumis on olnud päris mitu abivajat, kes on ostnud kauplusest Windowsiga arvuti, mille tehnilised näitajad on nii nigelad, et arvuti on hakanud õige varsti hanguma, kuna Win on nende isendite jaoks liiast. Kui teadmatuse tõttu on selline arvuti ostetud e-poest, siis ei ole probleemi, arvuti saab 14 päeva jooksul tagasi saata, kuid kauplusel ei ole kohustust sellist arvutit tagasi võtta kuna seadusega ei ole poest ostetud arvutile tagastamisõigust määratud ja kuna tegemist on siiski tarkvaralise probleemiga, ei kuulu see ka garantii alla.

Garantii ajal kodus tolmutõrjet teha ega termopastat vahetada ei lubatud. Service EE's maksab arvuti puhastamine+tolmutõrje 36€. On kuradi röövlinäod.
 
juss 03. juuli 2013, kl 12.14
korralik koht ongi esindus kus toimub ka hooldus. galita jutt on mõeldud lollikestele kellel meeldib arvuteid tagasi poodi viia või kulleriga edasi-tagasi saata:D
 
galita 03. juuli 2013, kl 13.03
to juss, hooldus toimub tootja poolt volitatud arvutiteenindustes, mitte esindustes. Esindused tegelevad klienditeenindusega. Näiteks kui juss ei ole võimeline google abil leidma üles tootja poolt volitatud arvutiteenindust, siis helistab ta tootja esindusse ja sealt juhendatakse teda:) Kui garantiiremonti teostav arvutiteenindus ei asu Eestis, siis on õigem arvuti viia/saata tagasi müüjale, kuna välismaale viimine/saatmine läheb liiga kulukaks.
 
juss 03. juuli 2013, kl 13.17
galita mida sa targutad. kirjutasin ju selgelt et esinuses kus toimud ka hooldus st garantiiremont.
sulle oleks vaja kurti meest et saaksid talle õhtuti oma tarkusi rääkida:D
 
max123 03. juuli 2013, kl 13.25
Tolmupuhastus teenus
Seadme sisemine tolmupuhastus koos termopasta vahetusega 29,00 € (püsikliendile -40%)
 
külastaja 03. juuli 2013, kl 14.43
Juss, tegelikult targutad sina. Netipoed kellel on tootjatega vastavasisuline leping pakuvad samasugust garantiid nagu sinu poolt nimetatud esindused.
Parem pane kõrva taha mis Galital öelda on kui hakkad fantaseerima kuidas asjad sinu meelest peaksid käima.
 
galita 03. juuli 2013, kl 16.06
to max123, paraku ei saa garantiiajal ise valida, kus tolmupuhastust teha ja termopastat vahetada, kuigi need tööd ei kuulu garantiikorras tehtavate tööde hulka:( Kui lasta arvuti lahti võtta arvutiteenindusel, millega tootjal ei ole lepingut, siis teeb see sama välja kui kodus arvuti puhastamine-garantii kaotab kehtivuse. Minu meelest on selline asi ebaõiglane, sest näiteks HP Probookiga tegeleb garantiiajal Eestis ainult 1 arvutiteenindus ja nii võib hinda konkurentide puudumisel julgelt tõsta.
 
olavsu1 03. juuli 2013, kl 18.37
see mida garantiihoolduseks nimetatakse on olnud ilma kopikakuluta. poe garantii ei toimu poes vaid vigaseks kuulutatud asi saadetakse ekspertiisi. see ei pruugi üldse eestis toimuda.
 
spets 05. juuli 2013, kl 13.19
Seda võiks ise ennem üle vaadata, kui lihtsalt saab ventikani ligi. Mõnel läpparil tagant mõni kruvi lahti, kaan maha ja ongi asi näha. Kõige lihtsam variant käia bensukas ja suruõhuga puhtaks lasta.
 
galita 05. juuli 2013, kl 14.52
HP Probook 4530s'l saab lihtsalt ventikale ligi, põhja alt kaan maha ja juurdepääs olemas. Kuid isegi põhja aluse kaane eemaldamisega kaotab garantii kehtivuse.
Ega ma tegelikult eriti ei lootnudki, et garantii ajal lubatakse termopastat vahetada, sest ega pasta vahetamine ei ole saiale moosi määrimine. Kui panna pastat liiga paksult, siis on kasu asemel hoopis kahju, liig paks pastakiht hoopis soodustab ülekuumenemist ja nii võibki arvuti läbi kärsata. Lootsin, et ehk lubatakse ventikale ligi pääsemiseks põhi lahti võtta, aga võta näpust, ei mingit isetegevust. HP esindusest väideti, et sel juhul ei saa nemad tuvastada, kas arvuti läks garantiiajal tootmispraagi tõttu katki või põhjustas rikke arvutiomanik ise. Tuleb piirduda õhuavade kaudu puhumisega.

Millist termopastat siinsed foorumlased kasutavad? Olen näinud pastasid hinnavahemikus 0,50-12.50€. Siiani olen odavamaid pastasid kasutanud, 1-2 euroseid, ja ei ole märganud, et oleks see tõttu probleeme tekkinud. Kas odavamad kuivamad kallimates kiiremini ära ja tahavad tihedamat vahetust? Temperatuuride vahe on, aga +200 peaks ka juba piisav max. piir olema.
 
spets 05. juuli 2013, kl 15.33
Ei anna see termopasta vahetamine erilist efekti.
Termopasta põhiline ülesanne on, et kataks kõik prose ja jahutuse vahel oleva tühimiku, kui see peaks kuskil olema. Juhtub vahest, kui jahutus ja prose surutakse üksteise vastu ja väikse nurga all. Siis täidab termopasta selle tühimiku, mis võib olla ka 1 millimeeter. Näiteks lauakatel loobusin termopasta vahetusest, kui nägin, et kasutegur kuskil 1-2 kraadi.
Põhiline, et klamber oleks hästi kinnitatud.
Lisa postitus
Autor:
Sinu e-posti aadress:

Selleks, et lisada oma postitusele pilt, video või pildialbum, kopeeri postituse väljale pildi, video või albumi aadress.

Näiteks:
  • http://pilt.delfi.ee/picture/2715753/
  • http://video.delfi.ee/video/vRze7Wd9/ või http://www.youtube.com/watch?v=KF0i_TyTtyQ
  • http://pilt.delfi.ee/album/170457/
Pane tähele! Lingid on aktiivsed ehk klikitavad ainult sisse loginud kasutajate postitustes! Lisada saab vaid Delfi Pildi fotosid või albumeid ning Delfi Video või Youtube'i videoid! Fotod, galeriid või videod on nähtavad ainult sisse loginud kasutajate postitustes!
Lisa postitusele link, pilt või video!