Arvutiabi
Probleem Tele2 Mobile Partneriga.
Algaja arvutikasutaja. 31. juuli 2013, kl 15.14 |
Uue Tele2 Mobile Partner versiooniga ei ilmu pin-koodi sisestamise järel mu sülearvuti ekraanile turvaküsimust: Do you want to allow the following program to make changes to this computer? ja arvatavasti seetõttu internetiühendus võtab aega (tuleb arvuti välja lülitada ja siis ikoonil topeltklõpsuga on võimalik teha toimingud interneti ühenduseks). Mida teha, et taastada turvaküsimus, mis võis blokeerida endise internetiühenduse, või kas tuleb teha mingid toimingud Control Paneli kaudu?
-Fucs 01. august 2013, kl 15.08 |
Segane probleemikirjeldus.
Milline on seos netiühenduse ja UAC-i ehk "Kasutajakonto kontrolli" teadetega?
Teate "Do you want to allow the following program to make changes to this computer?" ehk UAC saab Vistas ja WIN7-es sisse/välja lülitada:
Control panel (kontrollpaneel) > user Accounts (kasutajakontod) > Sinu konto > "Turn Off/On UAC Prompts"
Muutused jõustuvad pärast arvuti restarti.
http://et.wikipedia.org/wiki/Kasutajakonto_kontroll
http://en.wikipedia.org/wiki/User_Account_Control
Milline on seos netiühenduse ja UAC-i ehk "Kasutajakonto kontrolli" teadetega?
Teate "Do you want to allow the following program to make changes to this computer?" ehk UAC saab Vistas ja WIN7-es sisse/välja lülitada:
Control panel (kontrollpaneel) > user Accounts (kasutajakontod) > Sinu konto > "Turn Off/On UAC Prompts"
Muutused jõustuvad pärast arvuti restarti.
http://et.wikipedia.org/wiki/Kasutajakonto_kontroll
http://en.wikipedia.org/wiki/User_Account_Control
Lisa postitus