Arvutiabi
turbekood
turbekood 24. mai 2015, kl 08.58 |
blaahh 24. mai 2015, kl 09.39 |
pahavara 24. mai 2015, kl 10.35 |
Tegu on pahavaraga.
http://landfield.pri.ee/Windows_7/Windows_7_HELP7.html
Sa võid kasutada Rescue CD plaate järgmistel põhjustel:
- Kui Sinu kompuuter ei ole võimeline enam pahavara tõttu startima...
- Kui Sinu pahavara tõrjumise programmide töö on viiruste poolt blokeeritud.
- Kui Sa soovid skaneerida om masinat väljaspool Windowsi nii et pahavara ei suudaks seda takistada.
http://landfield.pri.ee/Windows_7/Windows_7_HELP7.html
Sa võid kasutada Rescue CD plaate järgmistel põhjustel:
- Kui Sinu kompuuter ei ole võimeline enam pahavara tõttu startima...
- Kui Sinu pahavara tõrjumise programmide töö on viiruste poolt blokeeritud.
- Kui Sa soovid skaneerida om masinat väljaspool Windowsi nii et pahavara ei suudaks seda takistada.
malvar 24. mai 2015, kl 15.04 |
Some forms of malware will not allow you to start some of the below utilites and on-demand scanners, while running Windows in Normal mode. If this happens, we recommend that you start your computer in Start your computer in Safe Mode with Networking, and try from there to perform the scan.
We recommend that you first try to run the below scans while your computer is in Normal mode, and only if you are experiencing
edu
We recommend that you first try to run the below scans while your computer is in Normal mode, and only if you are experiencing
edu
külastaja 24. mai 2015, kl 16.27 |
malvar Kirjutas:
-------------------------------------------------------
> Some forms of malware will not allow you to start
> some of the below utilites and on-demand scanners,
> while running Windows in Normal mode. If this hap
> pens, we recommend that you start your computer in
> Start your computer in Safe Mode with Networking,
> and try from there to perform the scan.
> We rec
> ommend that you first try to run the below scans w
> hile your computer is in Normal mode, and only if
> you are experiencing
>
> edu
Abivajaja postitusest pole päris täpselt aru saada kas teade "turbekoodi" sisestamise vajalikkusest tuleb enne Windowsisse sisse logimist või hiljem. Esimesel juhul ei pruugi see Kaitstud Režiimi kasutamine võimalik olla. Tuleb kasutada päästeplaate nagu eelmises postituses soovitatud.
-------------------------------------------------------
> Some forms of malware will not allow you to start
> some of the below utilites and on-demand scanners,
> while running Windows in Normal mode. If this hap
> pens, we recommend that you start your computer in
> Start your computer in Safe Mode with Networking,
> and try from there to perform the scan.
> We rec
> ommend that you first try to run the below scans w
> hile your computer is in Normal mode, and only if
> you are experiencing
>
> edu
Abivajaja postitusest pole päris täpselt aru saada kas teade "turbekoodi" sisestamise vajalikkusest tuleb enne Windowsisse sisse logimist või hiljem. Esimesel juhul ei pruugi see Kaitstud Režiimi kasutamine võimalik olla. Tuleb kasutada päästeplaate nagu eelmises postituses soovitatud.
turbekood 26. mai 2015, kl 22.23 |
V 27. mai 2015, kl 10.32 |
google aitab 27. mai 2015, kl 16.08 |
Kahefaktoriline Autentimine 28. mai 2015, kl 09.50 |
Küsijal on tegemist Kahefaktoriline Autentimisega:
"Kui Sul on Microsofti veebsaidis sisse lülitatud (st lubatud) ka nn Kahefaktoriline Autentimine (Kaheetapiline Autentimine), siis pead sisestama ka Sulle saadetud või siis helistamise teel ette loetud seitsmest numbrist koosneva turvakoodi.
Et kindlustada kasutajakontode paremat turvalisust, rakendatakse protsessi, mida kutsutakse Kaheetapiliseks Autentimiseks / Kontrolliks (Two-Step Verification) või siis Kahefaktoriliseks Autentimiseks (Two Factor Authentication). Microsoft nõuab alati kõikidelt kasutajatelt tugevat autentimist (TFA) siis kui nad logivad sisse billing.microsoft.com, xbox.com ja SkyDrive veebsaitidesse - seda sel juhul kui kasutaja asub eemalasuvas "võõras" seadmes / kompuutris ja kui see ei ole veel usaldusväärseks tehtud ("Trusted PC"). Kaheks nõutavaks faktoriks on:
* Sinu Microsofti kontoga seotud Email aadress ja parool,
* Kood (turbekood / turvakood), mis saadetakse Sinu e-mail aadressile või siis mobiiltelefonile, mis oli eelnenalt Sinu Microsofti kasutajakontoga seotud. Selle seitsmest numbrist koosneva turvakoodi saad kätte ka helistamise teel: Sinu mobla või nutitelefon heliseb, võtad robotilt kõne vastu, mis algab sõnadega "Tere! Täname, et kasutate meie...bla-bla-blaa".
Copy/Paste alltoodud veebilehelt:
http://landfield.pri.ee/Windows-8/PC_settings.html#juhis
"Kui Sul on Microsofti veebsaidis sisse lülitatud (st lubatud) ka nn Kahefaktoriline Autentimine (Kaheetapiline Autentimine), siis pead sisestama ka Sulle saadetud või siis helistamise teel ette loetud seitsmest numbrist koosneva turvakoodi.
Et kindlustada kasutajakontode paremat turvalisust, rakendatakse protsessi, mida kutsutakse Kaheetapiliseks Autentimiseks / Kontrolliks (Two-Step Verification) või siis Kahefaktoriliseks Autentimiseks (Two Factor Authentication). Microsoft nõuab alati kõikidelt kasutajatelt tugevat autentimist (TFA) siis kui nad logivad sisse billing.microsoft.com, xbox.com ja SkyDrive veebsaitidesse - seda sel juhul kui kasutaja asub eemalasuvas "võõras" seadmes / kompuutris ja kui see ei ole veel usaldusväärseks tehtud ("Trusted PC"). Kaheks nõutavaks faktoriks on:
* Sinu Microsofti kontoga seotud Email aadress ja parool,
* Kood (turbekood / turvakood), mis saadetakse Sinu e-mail aadressile või siis mobiiltelefonile, mis oli eelnenalt Sinu Microsofti kasutajakontoga seotud. Selle seitsmest numbrist koosneva turvakoodi saad kätte ka helistamise teel: Sinu mobla või nutitelefon heliseb, võtad robotilt kõne vastu, mis algab sõnadega "Tere! Täname, et kasutate meie...bla-bla-blaa".
Copy/Paste alltoodud veebilehelt:
http://landfield.pri.ee/Windows-8/PC_settings.html#juhis
Lisa postitus