Arvutiabi
Pakume tasuta arvutiabi telefoni teel
Jan 11. juuni 2015, kl 11.11 |
siret@tktk.ee 11. juuni 2015, kl 12.11 | Registreerus: 11 aastat tagasi Postitusi: 8 |
Jan 11. juuni 2015, kl 19.33 |
Jan 12. juuni 2015, kl 14.07 |
kulub ära 14. juuni 2015, kl 07.53 |
Genee 14. juuni 2015, kl 12.53 | Registreerus: 9 aastat tagasi Postitusi: 7 |
naljatilk Kirjutas:
-------------------------------------------------------
> See ei ole Elisa kõnekaardi number??
Jummel küll, mis tähtsust sellel on, mis firma number see on? Elisa, EMT, mis iganes. Inimesed annavad tasuta abi ja see on ju peamine!
Mina sain oma läpaka korda ja mul on selle üle hea meel.
-------------------------------------------------------
> See ei ole Elisa kõnekaardi number??
Jummel küll, mis tähtsust sellel on, mis firma number see on? Elisa, EMT, mis iganes. Inimesed annavad tasuta abi ja see on ju peamine!
Mina sain oma läpaka korda ja mul on selle üle hea meel.
Tobe küsimus 14. juuni 2015, kl 13.00 |
siret@tktk.ee Kirjutas:
-------------------------------------------------------
> aga miks te seda tasuta teete?
Delfi arvutiabi foorum on ju ka nõuande koht, kus palgalised ei tööta vaid inimesed nõustavad üksteist heast tahtest.
Pealegi arvutihuviga inimene, kes hädasolijat abistab, saab ka ise kogemusi.
-------------------------------------------------------
> aga miks te seda tasuta teete?
Delfi arvutiabi foorum on ju ka nõuande koht, kus palgalised ei tööta vaid inimesed nõustavad üksteist heast tahtest.
Pealegi arvutihuviga inimene, kes hädasolijat abistab, saab ka ise kogemusi.
Keevitaja 14. juuni 2015, kl 13.28 |
Leo 14. juuni 2015, kl 13.44 |
noh 16. juuni 2015, kl 11.17 |
Jan 17. juuni 2015, kl 09.20 |
noh Kirjutas:
-------------------------------------------------------
> võtke seda nii, et poisid tahavad saada kogemusi +
> infot, milliste probleemidega inimesed kõige rohk
> em kokku puutuvad. kui andmeid piisavalt, võib pis
> ikese äri püsti panna - siis juba tasu eest.
Tegelikult on pisike äri juba mitu-mitu aastat püsti :)
Aga kogemuste saamise suhtes on tõsi, nii saab neid palju juurde.
Ja kõige selle käigus, miks mitte vahepeal inimesi ka lihtsalt aidata - ilma rahata?
Telefon on ikka see sama, salvestage ära: 5897 4450
-------------------------------------------------------
> võtke seda nii, et poisid tahavad saada kogemusi +
> infot, milliste probleemidega inimesed kõige rohk
> em kokku puutuvad. kui andmeid piisavalt, võib pis
> ikese äri püsti panna - siis juba tasu eest.
Tegelikult on pisike äri juba mitu-mitu aastat püsti :)
Aga kogemuste saamise suhtes on tõsi, nii saab neid palju juurde.
Ja kõige selle käigus, miks mitte vahepeal inimesi ka lihtsalt aidata - ilma rahata?
Telefon on ikka see sama, salvestage ära: 5897 4450
Minge nõustage tasuta 27. juuni 2015, kl 15.14 |
Euronicsi It osakonda.
Tuleb välja, et nende it alane arvutisüsteem pole aastatega põrmugi paranenud. Näiteks kui kauplusetöötaja lööb kogemata arvutisse kauba vale tarnekuupäeva, siis klient peab selle kuupäeva parandust ootama lausa 3-4 tundi, mil laotöötaja kohale tuleb ja selle paranduse enda jaoks ära teeb.
Tuleb välja, et nende it alane arvutisüsteem pole aastatega põrmugi paranenud. Näiteks kui kauplusetöötaja lööb kogemata arvutisse kauba vale tarnekuupäeva, siis klient peab selle kuupäeva parandust ootama lausa 3-4 tundi, mil laotöötaja kohale tuleb ja selle paranduse enda jaoks ära teeb.
Euronics 27. juuni 2015, kl 15.26 |
Lisan siia juurde, kuidas Euronics'i it alane arvutisüsteem tegeleb lausa kliendimõnitamisega.
Tegin Euronicsis' suurema ostu ja leppisime kokku ka tarnekuupäeva, mis mulle sobib. Kuid klienditeenindaja tegi näpuka ning tema arvutisse läks kirja vale kuupäev, mida tema enam parandada ei saavat, parandama pidi laotöötaja, kes tuleb kohale alles 3-4 tunni pärast Tulgu ma siis uue paberi järgi.Selgitasin et sel päeval mind ei ole koduski, tehku oma asjad korda, parandagu minu paberil kuupäev ning selguse mõttes tulen 3-4 tunni pärast ka õige paberi järgi.
Veidi aja pärast tuleb minu mobiilile Euronicsi poolne sõnum VALE kuupäeva tarneajaga!
### ABSURD
Nii et tasuta IT teenuste osutajad, seadke sammud Euronicsi poole ja nõustage neid!
Tegin Euronicsis' suurema ostu ja leppisime kokku ka tarnekuupäeva, mis mulle sobib. Kuid klienditeenindaja tegi näpuka ning tema arvutisse läks kirja vale kuupäev, mida tema enam parandada ei saavat, parandama pidi laotöötaja, kes tuleb kohale alles 3-4 tunni pärast Tulgu ma siis uue paberi järgi.Selgitasin et sel päeval mind ei ole koduski, tehku oma asjad korda, parandagu minu paberil kuupäev ning selguse mõttes tulen 3-4 tunni pärast ka õige paberi järgi.
Veidi aja pärast tuleb minu mobiilile Euronicsi poolne sõnum VALE kuupäeva tarneajaga!
### ABSURD
Nii et tasuta IT teenuste osutajad, seadke sammud Euronicsi poole ja nõustage neid!
sedaet 28. juuni 2015, kl 15.40 |
Jan 29. juuni 2015, kl 14.27 |
Lisa postitus