Logi Sisse

Teata kohatust postitusest - moderaator@delfi.ee
Arvutiabi
turvaklemm avatud, kuidas garantiiga?
 
küsija 03. september 2007, kl 15.21
Arvuti ostsi K-Arvutisalongist. Lasin arvutit puhastada. Kuid nüüd läks arvuti katki, garantii kestab veel 1,4 aastat. Aga probleem on selles, et arvuti küljes oli see turvaklemm, mis puhastamiseks lahti tehti, ega arvuti saa ju 2 aastat mis aeg garantii kehtib, puhastamata olla. Poest ostes öeldi ka, et võib avada. Aga nüüd arvutit garantiiremonti (teine koht, mitte see kust ostsin) öeldi, et seda ei oleks tohtinud avada. Kuidas siis Ülemiste keskuses müüja ütles, et võib? Kas nüüd pean ise remondi kinni plekkima? Arvutiosadele ju peaks garantii edasi kehtima?
 
ehh 03. september 2007, kl 15.27
K-saluunis on garantiiga probleeme olnud isegi siis kui klleps peal on. Üks mu tuttav tõi sealt ostetud arvuti mulle üle vaadata ja selgitasin välja, et kõvaketas vigane. Tuttav viis siis arvuti garantiiremonti ja sai nädala pärast arvuti tagasi ja öeldi et kõvaketas ei ole vigane... aga arvuti ei töötanud ja tuttav tõi jälle minu juurde, kus selgus et on ikka vigane küll. 3 korda viis garantiisse, kuni lõpuks taipas mu telefoni numbri nendele anda. Ma siis õpetasin telefoni teel selle firma tehnikut, kuidas diagnoosida kõvaketta korrasolekut/mittekorrasolekut. Lõpuks soostuti siiski ketas välja vahetama, aga kui klient ise arvutitest midagi ei jaga, siis tõmmatakse nahk nii üle kõrvade, et vähe pole.
 
Rem 03. september 2007, kl 16.36
Mul oli sama lugu selle K-arvutisalongiga.. Mul aint Graaafika kaart jamas.. See K-arvutisalong hakkab põhja käima,,Pakuvad inimestele niisugust p.a.s.k.a. viimasel ajal et...
 
paks kass 03. september 2007, kl 17.59
vot siis nüüd see Ülemiste keskuse müüja, kes ütles, et võib, plekkigu =)

K-salong mitte ei hakka põhja käima, vaid on alustanud põhjast ja sinna jäänudki. nii nende üleüldised kvaliteedi- ja garantiiprobleemid kui seesama kleepsu ja avatud arvuti teema on kestnud kümme aastat, ainult ikka ja jälle leidub inimesi, kes arvavad, et nemad on ühed esimesed portsu otsa sattunud.
 
1 pärl 03. september 2007, kl 18.45
Kartulisalongi osas paksu kassiga nõus. Sealt võib suht turvaliselt osta juhtmeid jms lollikindlat(loe mitteremonditavat kraami), toorikutega on juba kahtlane, peab teadma mida ostad. Arvutit ei ostaks sealt ka siis kui see oleks ainus arvutipood Eestis.
 
algataja 03. september 2007, kl 19.16
Kartulisalong IRW. Aga arvuti pole nende kokku pandud, see oli fujitsu siemens.
 
1 pärl 03. september 2007, kl 20.29
jah seda küll et pole nende kokkupandud, ega nad vist enam suurt miskit ise kokku ei panegi. Probleem on just selles et nad võitlevad viimase hingetõmbeni nagu vene partisanid et MITTE teha garantiiremonti, midagi välja vahetada või hoidku jumal koguni raha tagasi anda.
 
uhhuu 03. september 2007, kl 23.52
See on neil tavaline trikk.Tegelikult päris kahju inimestest,kes teadmatusest kartulisalongi komistavad.Lõppkokkuvõttes on nende hinnad ühed kallimad eestis.
 
aga 04. september 2007, kl 16.55
Miks te, kallid inimesed, viite oma arvutid poodi? Igal brändil on olemas volitatud teeninduspartner, kes teostavad garantiiremonti ja hooldust.
Lisa postitus
Autor:
Sinu e-posti aadress:

Selleks, et lisada oma postitusele pilt, video või pildialbum, kopeeri postituse väljale pildi, video või albumi aadress.

Näiteks:
  • http://pilt.delfi.ee/picture/2715753/
  • http://video.delfi.ee/video/vRze7Wd9/ või http://www.youtube.com/watch?v=KF0i_TyTtyQ
  • http://pilt.delfi.ee/album/170457/
Pane tähele! Lingid on aktiivsed ehk klikitavad ainult sisse loginud kasutajate postitustes! Lisada saab vaid Delfi Pildi fotosid või albumeid ning Delfi Video või Youtube'i videoid! Fotod, galeriid või videod on nähtavad ainult sisse loginud kasutajate postitustes!
Lisa postitusele link, pilt või video!