Logi Sisse

Teata kohatust postitusest - moderaator@delfi.ee
Arvutiabi
Natuke nalja delfi foorumist :D
 
Shadow25 18. veebruar 2011, kl 14.04
Avastasin kogemata ühe naljaka teema. Tekkis tahtmine siinse rahvaga jagada. :D
http://naistekas.delfi.ee/foorum/read.php?9,8988...

------------------------------------------------------------------------
http://www.assolea.ee - Giid, tõlk ja soome keele õpetaja
 
ei 18. veebruar 2011, kl 14.22
ei loe, kuyi aktoovset linki ei ole pandud. (see teemas)
 
Shadow25 18. veebruar 2011, kl 14.24
Aga on ju nö aktiivne.

------------------------------------------------------------------------
http://www.assolea.ee - Giid, tõlk ja soome keele õpetaja
 
ha ha 18. veebruar 2011, kl 14.35
nendest dumbadest saad veel aru kui kätega vehivad:)
hullemad on format C vennad kes ei tee vahet Boot device missing ja ntrl is missing:)
 
Tõnis 18. veebruar 2011, kl 16.01
No tule ansip appi !!! Ja mina mõtlesin, et ma olen nagu enam-vähem kõike näinud ja kuulnud?

Kirehoos on ühinenud piiritu rumalus ja otsatu egoism ning moodustunud konglomeraat on esinenud radikaalse(te) avaldus(t)ega !!!!!

See on koguni nii hea, et prindin selle välja, suurendan A2 formaati, lasen ära raamida ja riputan kunturisse väljapaistvale kohale üles.

Addüma Shadow25 nädala lingi eest.

Terv,
T
 
möö ja mää 18. veebruar 2011, kl 18.45
Ma nüüd nats pettunud Shadowis. Miks naerda endast lollimate üle? Kas pole sa ehk ise mõnes valdkonnas lollim, kui see arvutiostja? Ega vist mõnus poleks kui su üle nalja heidetaks.

Loll pole mitte see, kes aru ei saa, vaid see, kes selgitada ei oska. Praegusel juhul siis arvutimüügifrirma.
 
Shadow25 18. veebruar 2011, kl 18.53
Arvutimüügifirma selgitas ju väga lihtsalt ja selgelt, ostja oli see, kes ei suutnud müüjale selgeks teha, mida tahab. Tahab professionaalset arvutit ja see peaks tähendama, et tahab MS Office'i? Siin ilmas pole kedagi, kes suudaks sellist soovi välja lugeda. Tema kohtles Ordi meeskonda idiootidena ja ise arvas, et teab kõike arvutitest, aga ilmselgelt ei teadnud midagi. Ta ei üritanudki aru saada. Klienditeenindaja vastus tema kirjale oli väga eeskujulik ja põhjalik.

------------------------------------------------------------------------
http://www.assolea.ee - Giid, tõlk ja soome keele õpetaja
 
möö ja mää 18. veebruar 2011, kl 19.04
Kulla Shadow :))) Või väga lihtsalt ja selgelt? Kas on ikka nii? Sinus kõneleb sulaselge proffesionaalne kretinism. Või kuidas seda sulle paremini selgitada.

Palun, ära saa valesti aru, ma ei irriteeri, ma tõesti hindan sinu asjatundlikkust. Aga hetkel... no vabandust, rääkige lihtinimeste keeles.
 
Shadow25 18. veebruar 2011, kl 19.17
Kas sinule oli Ordi vastus arusaamatu? Kas sina said aru, mida kaebaja soovis ja kirjutas?
Mina ei karda ennast lolliks teha ja kui teen oma rumalusest lolli ostu, ma ei hakka müüjat selles süüdistama. Ma üritaks aru saada, millest mul selline eksimus tulenes ja hakkaks lahendust otsima.

------------------------------------------------------------------------
http://www.assolea.ee - Giid, tõlk ja soome keele õpetaja
 
ha ha 18. veebruar 2011, kl 19.31
ja selle pärast enam ei pakutagi nii palju win 7 professionali vaid win7 starter:)
kohanduti kiirelt turu nõudlustele:)
 
-Fucs 18. veebruar 2011, kl 19.40
Mind ei häirinud selles kummalises loos niivõrd ostja rumalus, kuivõrd rumala inimese kõikemattev ülikõrge enesehinnang ja sellest enesehinnangust sündinud räuskav-süüdistav etteaste. Ma olen kindel, et see ostja käitub kõikidega enda ümber samamoodi ja samas stiilis, kuniks keegi teda jalgupidi maapeale tagasi pole sikutanud.

IMHO
Kui minnakse ostma midagi millest absoluutselt mittemidagi ei jaga, siis kas võetakse kaasa teadjam inimene või hoitakse hiljem madalat profiili. Tavaliselt on näiteks nii ka autode ostmisel. Antud loos ei saanud ostja lõpuni aru, et temas on viga. Tüüpiline uus EV uutes tingimustes ja uute elutõdede järgi üles kasvanud ülikõrge enesehinnanguga põlvkond, kes arvab, et kõik ümberringi on madalam kui muru kuid kes ei oska isegi oma mõtteid küsilausetesse formuleerida (seda viimast näeb siin arvutiabis üle päeva pidevalt).
 
möö ja mää 18. veebruar 2011, kl 19.57
Njah, sain aru nii ostja soovist kui ka müüja selgitusest. Sain aru ka milles nali oli, aga naljakas see mu jaoks ei olnud. Pigem kurvaks tegi. Ei saa kõike nii enesestmõistetavalt võtta.

Kui mõelda milline võhik olin ma ise 99.aastal, kui esimese arvuti koju ostsin, siis praegu hakkab jube sellele mõeldes. Ehk ongi asi selles, et ise sarnases teadmatuses olen kord olnud.

Muidugi, mitte miski ei vabanda rind ees nõudmist, kui asjast ikka maad ega ilma ei jaga. Seega, saan ma mõlemast osapoolest aru. Ja see, et ma nalja antud loos ei näe, on minu viga.
 
ha ha 18. veebruar 2011, kl 20.04
kas see on naljakas?:)
http://www.upload.ee/image/1134948/1297773090-781_01.jpg
 
-Fucs 18. veebruar 2011, kl 20.21
eks igaühel meist ole oma varjupool ha ha :P
 
Tõnis 18. veebruar 2011, kl 20.38
Vada möö ja mää, et sulle asja sisu selgemaks veidi teha siis proovin selgitada situatsiooni nii maalähedaselt kui oskan.
Ostsid hobuse. Ostmise hetkel esinesid sooviga, et obune peab olema täiesti Tori. Soovisid, et omadused oleksid proffessionaalsed. Vastavalt sinu poolt esitatud soovidele aidati sulle välja valida sobiva võimekusega isend.
Läksid soetatud isendiga kottu ära ja avastasid, et polegi teisel saani ega kuljuseid küljes.
Aga sõita ju oleks tarvis. Aga ma ju tahtsin sõita! Olen kuulnud, et teised ju ometi sõidavad! Kellad ja saanid ja puha! Aga ise ei saa. Pole saani ega kuljuseid.
No mis krt.
Lähed hobusemüüja juurde ja hakkad valjuhäälselt nõudma, et ostetud hobusel pole saani ega kuljuseid, olgugi, et sina tahtsid hobust, mis selle kõige välja ka veaks.
Hobusemüüja üritab sulle selgitada, et soovisid ju hobust, mis suudaks saani vedada ja kuljuseid tilistada aga et peaks saani ja kuljuseid sulle ka pakkuma, ei suutnud ta kuidagi välja tuletada.
Ja nüüd sa maru tige, et va loll parisnik oleks pidanud ise selle peale tulema, et sa tahad hobust koos saaniga ja uhked kuljused peaksid ka olema.

Sõbrake, tahtsid hobust, mis suudaks saani vedada ja selle ka said. Kui oleksid moka otsastki suutnud seletada, et sul vaja saani ja kuljuseid ka, siis oleks ka need koheselt sulle juurde pakutud.

Kas sa möö ja mää, said nüüd aru, milles probleem tegelikult seisnes?
 
olavsu1 18. veebruar 2011, kl 20.58
siin tulevadki mängu kaupmeeste poolsed küsimused."milleks vaja?", "Mida sellega teha kavatsed?", "Kas need ja need asjad on olemas?".

ei salli nisikesi küsimusi. kord tahtsin mõlemilt poolt kinnist kuullaagrit sise mõõt 160mm, laagri plaksus ja laius jääksid 15, ..., 25mm vahemikku.

kõik poed kust küsisin, "Milleks vaja?", "Kuhu see selline käib?" mina vastata ei taha, mina tahan sellist laagrit.

ei saa ju öelda, et plaanis helikopter ehitada.... tol ajal oleks Siber paistnud sellise mõtte eest.
 
Tõnis 18. veebruar 2011, kl 22.10
olavsu1, ma sust aru ei saa tihtipeale.
 
olavsu1 18. veebruar 2011, kl 22.58
Millest sa Tõnis aru ei saa?

Kui keegi arvab, et see teema on naljakas siis ta eksib.

Ennem tuleb kindlaks teha kliendi tegelikud vajadused kui saab talle lahendust (kaupa või teenust) pakkuda. Mõnel juhul tuleb järgi uurida kliendi teadmisedki, kas ta oskab pakutud lahendust (teenust või kaupa) kasutada.

Omal ajal tuli see klienditeeninduse loengutes jutuks, kuidas niisuguste totaalsetest võhikutest klientidega hakkama saada.


tõnise jutust:
_Hobusemüüja üritab sulle selgitada, et soovisid ju hobust, mis suudaks saani vedada ja kuljuseid tilistada aga et peaks saani ja kuljuseid sulle ka pakkuma, ei suutnud ta kuidagi välja tuletada._

Hobusemüüja peaks müügitehingu käigus huvi tundma, mida klient hobusega teha plaanib, kas saan on olemas ja kui raske. Äkki kliendil on päranduseks saadud kolmehobuse saan või neljahobuse tõld ja hobusemüüja pakub ühte hobust....

kõige lõpuks võib välja tulla, et klient vajab kutsari koolitust.



Toimetatud 1 kord(a). Viimati olavsu1 18.02.2011 23.06.
 
Tõnis 18. veebruar 2011, kl 23.42
olavsu1, on sinul ikka kõik korras?
 
olavsu1 19. veebruar 2011, kl 00.09
Tõnis Kirjutas:
-------------------------------------------------------
> olavsu1, on sinul ikka kõik korras?


ikka,

sada ja seened.

kuidas muidu siin pakases vasta peaks.
 
Tõnis 19. veebruar 2011, kl 00.25
No seda oli tunda jahh.
Aga ole nende seentega tiba ettevaatlikum. Marinaadis väga hääd aga kuivatatult ninna või kopsu tõmmates võivad tekitada ootamatuid ja muule maailmale arusaamatuid reaktsioone.
Cheers, old pal.
 
galita 19. veebruar 2011, kl 09.56
Vilets klienditeenindaja kui ei suuda kliendile arusaadavas keeles asja selgeks teha.
 
kess 24. veebruar 2011, kl 12.16
Kõik kliendiprobleemid/situatsioonid arutatakse alati teenindajate poolt läbi, et sellest õppida.
Antud juhul ütlen, et kindlasti polnud võimalik aru saada, et see klient arvutiasjanduses nii johmu on. Isegi kaebuses pole ta päris kindel, mida ta tegelikult ikka tahtis. Üsna tüüpiline klient, kahjuks ;(
Ja ausalt öeldes polnud tol ajal kombeks uurida ja kliendil polnud ka tahtmist end lollina näidata.
 
galita 24. veebruar 2011, kl 17.26
Klient ei jaga arvutist midagi, kuid kui klienditeenindaja oleks vaevunud kliendiga rohkem suhtlema, küsima miks klient soovib just XP Pro'd, milliseks otstarbeks ta arvutit vajab...., siis oleks arvutit tundev klienditeenindaja aru saanud, et inimene ei tea arvutist midagi ning talle tuleb kõik võimalikult lihtsalt ning arusaavalt ära seletada, et hiljem ei tekkiks selliseid arusaamatusi nagu selle kliendi ja klienditeenindaja vahel juhtus.
Arvutipoodides ja teenindustes käies olen ma kohanud ainult kahte klienditeenindajat, kes on olnud võimelised vastama mu küsimustele ning selgitama toote omadusi. Enamus klienditeenindajate puhul jääb mulje, et nad oskavad heal juhul ainult arvutit käima panna ja välja lülitatada, müüdavate toodete kohta ei ole nad võimelised selgitusi jagama.
 
Shadow25 24. veebruar 2011, kl 20.47
Galita, ta ei soovinud Windows XP Pro'd, soovis professionaalset arvutit. OS'ist pole juttugi ju. Tema jaoks tähendas see professionaalne seda, et peal on Office. Kes kulat peaks aru saama, et professionaalne arvuti eeldab Office'i olemasolu.
Ja kust sina tead, kui palju klienditeenindaja temaga poes suhtles? Äkki tegemist väga pädeva klienditeenindajaga ja kaevas välja nii palju, kui vähegi võimalik ja selgitas, mida selgitada andis. Aga ilmselgelt pole tegu just normaalse kliendiga/inimesega. Suhtumine tal väga vale. Kuidas sina sellest aru ei saa? Loe ta kirjutis uuesti üle.

------------------------------------------------------------------------
http://www.assolea.ee - Giid, tõlk ja soome keele õpetaja
 
Tõnis 24. veebruar 2011, kl 21.26
Igatahes sai see A2 formaadis raamituna väljapaistvale kohale riputatud. Hoobilt muutus kõige populaarsemaks plaguks.
 
galita 24. veebruar 2011, kl 22.10
Klient on tõesti "raskete" killast. Kuid mina oleksin küll kliendi käest küsinud, et mida tema professionaalse arvuti all mõtleb või milleks ta plaanib arvutit kasutada. Klienditeenindaja töö on tegelikult päris keeruline, ei tohi ju kliendile otse öelda, et oled rumal. Klienditeenindaja peab peale arvuti tundmise oskama ka igasuguste inimestega suhelda ja see on päris keeruline.
See kaebus ajas mindki naerma:)
 
ha ha 24. veebruar 2011, kl 22.24
point on selles et vanal oli k-saluuni masina hinnakiri näpus ja soovis ordi poistelt odavamat ja professionaalseimat massinat
müügimees nähes et vana kala ei lase endale 101 asja lisaks määrida juhinduski k-saluuni pakkumisest:)
Lisa postitus
Autor:
Sinu e-posti aadress:

Selleks, et lisada oma postitusele pilt, video või pildialbum, kopeeri postituse väljale pildi, video või albumi aadress.

Näiteks:
  • http://pilt.delfi.ee/picture/2715753/
  • http://video.delfi.ee/video/vRze7Wd9/ või http://www.youtube.com/watch?v=KF0i_TyTtyQ
  • http://pilt.delfi.ee/album/170457/
Pane tähele! Lingid on aktiivsed ehk klikitavad ainult sisse loginud kasutajate postitustes! Lisada saab vaid Delfi Pildi fotosid või albumeid ning Delfi Video või Youtube'i videoid! Fotod, galeriid või videod on nähtavad ainult sisse loginud kasutajate postitustes!
Lisa postitusele link, pilt või video!