Logi Sisse

Teata kohatust postitusest - moderaator@delfi.ee
Arvutiabi
Opera
 
M, 13. jaanuar 2017, kl 21.57
Operal kadus netiühendus ära,samas kui teisel brawseril nett olemas...
Kas mingi opera kiiks või???
 
M, 14. jaanuar 2017, kl 14.13
There is no Internet connection

There is something wrong with the proxy server, or the address is incorrect.

Try:
Contacting the system admin
Checking the proxy address
Running Windows Network Diagnostics
If you use a proxy server…
Check your proxy settings or contact your network administrator to make sure the proxy server is working. If you don't believe you should be using a proxy server: Go to the Main menu > Settings > Change proxy settings… > LAN Settings and deselect "Use a proxy server for your LAN".
 
M, 14. jaanuar 2017, kl 14.14
Ja täitsa lambist,teist päeva...
Kas vahetada Opera välja???
Lisa postitus
Autor:
Sinu e-posti aadress:

Selleks, et lisada oma postitusele pilt, video või pildialbum, kopeeri postituse väljale pildi, video või albumi aadress.

Näiteks:
  • http://pilt.delfi.ee/picture/2715753/
  • http://video.delfi.ee/video/vRze7Wd9/ või http://www.youtube.com/watch?v=KF0i_TyTtyQ
  • http://pilt.delfi.ee/album/170457/
Pane tähele! Lingid on aktiivsed ehk klikitavad ainult sisse loginud kasutajate postitustes! Lisada saab vaid Delfi Pildi fotosid või albumeid ning Delfi Video või Youtube'i videoid! Fotod, galeriid või videod on nähtavad ainult sisse loginud kasutajate postitustes!
Lisa postitusele link, pilt või video!