Logi Sisse

Teata kohatust postitusest - moderaator@delfi.ee
Õigusabi
kes aitab?
 
kui nii 22. märts 2012, kl 13.07
jälgige arveid!
pettur QUBBLE
22. märts 2012, kl 13.04

Oma suureks üllatuseks märkasin tavalisest palju suuremat telefoniarvet. Tegin väljavõtte.

Iga nädal, IGA NÄDAL!, on võetud mu arvelt 3.60€ ja kuna maksan otsekorraldusega on suur õnn, et märkasin.

Ma olevat liitunud klubiga QUBBLE. Miks ma oleksin pidanud liituma kui ma pole sellisest kunagi kuulnud ja ei tea, millega tegeleb. Pole mind ka keegi kutsunud, sain vaid kunagi sõnumi, millele tähelepanu ei pööranud.
Kui oled vanem inimene, oled tööga hõivatud ja ei jälgi otsekorralduste sisu, võid langeda petturite ohvriks. Hoiatan!
 
guugelda ja saad teada 22. märts 2012, kl 13.44
Kui olete oma telefoninumbri pakkumise leheküljele sisestanud, saabub teile tasuta tekstisõnumiga pin-kood. Pin-koodi sisestamisega nõustute teenuse kasutustingimustega ja liitute Qubble-teenusega, mille hind on 3,20 eurot nädalas.
Igal nädalal saabub teile WAP-lingi vahendusel mobiilisisu (helin, Java-mäng, taustapilt või ekraanisäästja).
Lisanduda võivad tavapärase tekstisõnumi ja WAP/GPRS/UMTS hinnad.
Teenusega liitumisel osaleb su telefoninumber automaatselt üleriigilisel loosimisel, kus iga loosimisperioodi kohta selgitatakse välja vaid üks võitja.
Võitja nimi loositakse aktiivsete tellijate andmebaasist. Auhind sõltub sellest reklaammaterjalist, mille tellijaks võitja on.
Kui võitja tellib enam kui ühte liiki reklaammaterjali, millega kaasneb kampaaniaauhind, on tal õigus valida endale meelepärane auhind.
Loosimisperiood lõpeb 30.06.2012 kell 23.59.
Teenusega liituja peab olema mobiiltelefoni omanik või saama enne teenusega liitumist mobiiltelefoni omanikult vastava loa. Alla 18-aastased peavad saama lapsevanema või hooldaja nõusoleku teenusega liitumiseks.
Premium SMS teenuse eest tuleb tasuda ainult siis, kui see on edukalt teie mobiiltelefoni saabunud.
Isik, kes aktiveerib teenuse, jääb registreerunuks, kuni ta teenusest loobub. Teenusega liitunu staatus uueneb automaatselt.
Teenusest loobumiseks tuleb teenusega liitunul saata tekstisõnum sisuga STOPP numbrile 15181.
Teenuse hind lisatakse teie mobiiltelefoni arvele või debiteeritakse teie ettemaksukontolt. Kui telefon võimaldab WAP-teenuste kasutamist, on ettemaksukonto kohustuslik.
Teenuse kasutamise eest tuleb tasuda oma GSM-operaatorile.
Teenust puudutavad pretensioonid saab esitada e-postiaadressil ee@qubble.com või helistades numbrile 6662364.
Ükski loetletud toode või edasimüüja ei ole Qubble’ga kuidagi seotud, ei sponsoreeri ega toeta Qubblet. Kaubamärgid, teenusemärgid, logod (kaasa arvatud toodete ja edasimüüjate nimetused) kuuluvad nende seadusjärgsetele omanikele.
 
loe seda 22. märts 2012, kl 13.44
Teenusest loobumiseks tuleb teenusega liitunul saata tekstisõnum sisuga STOPP numbrile 15181 . . . !!!
 
soovid 22. märts 2012, kl 13.47
soovid lõpetada siis küsi inft oma mobiilioperaatorilt, see on võimalik, annavad sulle numbrikuhu saadad sõnumi STOPP
 
ja 22. märts 2012, kl 15.32
nad ei lõpetagi saatmisi, ka üks mu tuttav sai. Ühega lõpetavad, raha ei tagasta ja otsivad uue.
 
aitäh 23. märts 2012, kl 10.07
et hoiatatud, sain samasuguse sõnumi.
 
nii on 23. märts 2012, kl 10.39
seeon olnud ikka nii, et teadmatusest oled ise jah sisestanud oma tel ntr ja siis vastanud nende koodigaja nii need asjad edasi kulgevad.


oli samuti ja ma nüüd enam ei mäleta mis numbrile see sõnum STOPP saat atuli kuid küsi oma mobiili operaatorilt, räägi talle lugu ära, ta aitab ja annab numbri.


mobiilifirma eg aoperaatori peale ei tasu pahandada, sest nemad eiole asjasse segatud. Küll aga saab panna seal nende vahendusel mingi keelu peale, et enam selist asja ei juhtuks
 
aga 24. märts 2012, kl 12.58
tegin mis ma tegin, mulle makstakse "erandkorras" tagasi.
 
Tele 2 klient 06. veebruar 2017, kl 21.42
Meid tabas ka see kaval teenusepakkuja, arvel 12.80 eurot, 4 teenust. Saatsime numbrile 15181 sõnumi STOP, vaatame, mis edasi saab. Tuleb helistada 666 23 64 ja raha tagasi nõuda, e-post: abi@co-mo.me
vaadake oma arveid tähelepanelikult!!!
 
tubli laps! 06. veebruar 2017, kl 23.07
Tubli, Tele 2 klient!
Kindlasti on teemaalgataja sinu vastust viis aastat oodanud.
 
Kõik vastused 09. veebruar 2017, kl 09.56
väljapressijate vastu on üks hea abimees
www.inkassoabi.ee
Minu päästis juba aastatepikkusest terrorist.
Sain aru, et aega vist midagi keerulist ei olegi et nendele ebaseaudlikele vereimejatele vastu hakata, aga lihtinimest ei võeta kuulda.Noja päris täpselt neid seadusepügalaid ka ei tea. Aga jah kogu nende tegevus on seadusevastane
 
Aktuaalne ka aastal 2020 11. november 2020, kl 14.26
"Alla 18-aastased peavad saama lapsevanema või hooldaja nõusoleku teenusega liitumiseks."
Piisas klienditoe numbrile helistamisest ja teatamisest, et see on lapse number ning tal pole luba teenusega liitumiseks. Lubati tagasi maksta.
 
Isik 09. veebruar 2021, kl 19.21
Las saaaks numbri kuhu helistada ja ütelda et see lapse number? Iga kuu ilmub 12eurone arve telefoni atvele lisaks
Lisa postitus
Autor:
Sinu e-posti aadress:

Selleks, et lisada oma postitusele pilt, video või pildialbum, kopeeri postituse väljale pildi, video või albumi aadress.

Näiteks:
  • http://pilt.delfi.ee/picture/2715753/
  • http://video.delfi.ee/video/vRze7Wd9/ või http://www.youtube.com/watch?v=KF0i_TyTtyQ
  • http://pilt.delfi.ee/album/170457/
Pane tähele! Lingid on aktiivsed ehk klikitavad ainult sisse loginud kasutajate postitustes! Lisada saab vaid Delfi Pildi fotosid või albumeid ning Delfi Video või Youtube'i videoid! Fotod, galeriid või videod on nähtavad ainult sisse loginud kasutajate postitustes!
Lisa postitusele link, pilt või video!