Õigusabi
Välisfirmadega suhtlemise eripärad
Rhal 02. märts 2016, kl 11.40 |
Lihtsalt igaks-juhuks mainin, et mõnes teises riigis võivad olla hoopis teised tavad ja kombed ning et näiteks mõnele tähtsale küsimusele ei pruugi e-maili teel üldse vastust saada ning tuleb siiski igal juhul helistada, mitte jääda lõputult vastuseid ootama. Lihtsalt endal tekkis olukord, kus tööandja lubas minuga ise ühendust võtta ja saatsin juba järgmisel päeval kuskil 3 väga olulist e-maili, hiljem veel mitmeid e-maile ja Skype sõnumeid, aga no lihtsalt ei peetud justkui oluliseks vastata ja tuli sellest endale ikkagi päris tõsine jama ning paljud asjad jäidki ebaselgeks. Tegemist oli kahjuks Soome ettevõttega, aga õnneks mitte soomlasega, aga no kui oled terve elu Eestis töötanud, siis ei tule selle pealegi, et keegi oma töötajaga ilma ühegi arusaadava põhjuseta selliselt käitub.
pekka 02. märts 2016, kl 15.22 |
Rhal 02. juuni 2018, kl 07.46 |
Lisa postitus