Rahamured
saastukaart pluss
Ostja 25. jaanuar 2013, kl 12.05 |
kasutaja 25. jaanuar 2013, kl 12.38 |
naaber 26. jaanuar 2013, kl 14.36 |
Oman säästukaart-plussi ja olen väga rahul, sest kui häda käes, siis ei pea võõrastelt võlgu nuiama ja ennast alandama. Pealegi kogun punkte ja saan soodukat, kuigi pean oma poodi kaugemale sõitma. Konsum, Maksimarket, AjaO pood ei asu sageli ninaall. Kuid olen rahul ja selle järele ka oma liikumise töölt-koju paika sättinud.
ehee 26. jaanuar 2013, kl 15.05 |
naine 26. jaanuar 2013, kl 17.55 |
Jah, kui probleem on selles, et kuu lõpus pole söögiks raha ja vaja võlgu võtta, siis on parem juba Säästukaart Pluss. Aga üldiselt tuleks hakata majandama nii, et tuled oma sissetulekuga toime kuni järgmise palgapäevani, sest igasugune krediit on ju tavaline "pealemaksmine". Milleks võtta täna võla peale 1 eur maksev vorst, kui pead selle eest tagasimaksmisel välja käima hoopis 1+ eur.
Vahel tehakse sellele kaardile tõesti suuremaid soodukaid, kui tavasäästukaardile, aga ei näe mingit mõtet selletõttu maksta peale iga kuu hooldusraha ja intresse kasutatud summa pealt.
Vahel tehakse sellele kaardile tõesti suuremaid soodukaid, kui tavasäästukaardile, aga ei näe mingit mõtet selletõttu maksta peale iga kuu hooldusraha ja intresse kasutatud summa pealt.
jajaa 27. jaanuar 2013, kl 10.35 |
Üsna kindel, et säästukaart plussile eest makstavad hooldustasud ja intressid ei kata neid lisasoodustusi, mida tavalise säästukaardiga ei saa.
Tõepoolest, majandama tuleb õppida, mitte krediiitkaarte juurde hankida. Igasugune krediitkaart on kasulik selle väljaandjale, mitte krediidi saajale. Äriettevõte ei tegele heategevusega vaid ikka kasu saamisega.
Tõepoolest, majandama tuleb õppida, mitte krediiitkaarte juurde hankida. Igasugune krediitkaart on kasulik selle väljaandjale, mitte krediidi saajale. Äriettevõte ei tegele heategevusega vaid ikka kasu saamisega.
libanõid 27. jaanuar 2013, kl 11.51 |
Säästukaart plusil on VIST võimalus ka, et kannad ise oma kaardile x summa kuuks toiduraha ja sel juhul maksad ainult kaardihooldustasu (0,75€)?
Kunagi mulle poeväravas üritati seda pähe määrida, aga ei läinud õnneks. Samas käin ikka päris tihti Konsumites, Maksimarketites ja ma tegelikult tunnen, et selline säästukaardi ja säästukaart plus klientide vahel vahetegemine on NAATUKE ebavõrdne. Ühesõnaga liiga pealesurutud. On ju säästukaardi omanik ka ju siiski püsiklient ja miks ta peaks rohkem maksma kui säästukaart plusi omanik?
Kunagi mulle poeväravas üritati seda pähe määrida, aga ei läinud õnneks. Samas käin ikka päris tihti Konsumites, Maksimarketites ja ma tegelikult tunnen, et selline säästukaardi ja säästukaart plus klientide vahel vahetegemine on NAATUKE ebavõrdne. Ühesõnaga liiga pealesurutud. On ju säästukaardi omanik ka ju siiski püsiklient ja miks ta peaks rohkem maksma kui säästukaart plusi omanik?
naine 27. jaanuar 2013, kl 14.40 |
libanõid, iga privileegi eest tuleb maksta. Et saada rohkem soodustusi, siis tuleb võtta "pluss".
See on ju enda asi... mina näiteks külastan Konsumit ja Maksimarketit (vahel ka A&O-d) suhteliselt harva ja seetõttu ei näe mingit vajadust mingi kaardi eest peale maksta. Ja tihtipeale tehakse seal soodukaid mingitele toiduainetele, mis nt Maximas igapäevane hind.
See on kasulik pigem neile, kes oma igapäevased ostud teevad ETK poodides.
See on ju enda asi... mina näiteks külastan Konsumit ja Maksimarketit (vahel ka A&O-d) suhteliselt harva ja seetõttu ei näe mingit vajadust mingi kaardi eest peale maksta. Ja tihtipeale tehakse seal soodukaid mingitele toiduainetele, mis nt Maximas igapäevane hind.
See on kasulik pigem neile, kes oma igapäevased ostud teevad ETK poodides.
libanõid 27. jaanuar 2013, kl 15.50 |
No jah, see on minu jaoks nii ja naa teema:)
Loomulikult privileegid maksavad, samas küsiks vastu, et mille kuradi pärast ma pean maksma mingit kaardihooldustasu, kui ma ei vaja nende krediiti mitte kunagi? Mitte, et see nende poolt nüüd mingi hull diskrimineerimine oleks, aga lõpuks peaks ju pood olema kliendist huvitatud, et ta tuleks täna, homme, ülehomme. Ja maksab asjade eest KOHE, mitte järelmaksuga.
Kui meie poodides haigutaks tühjad letid ja osta saaksid ainult säästukaart pluss omanikud, siis olen täiesti veendunud, et mul oleks see kaart juba soetatud. Aga kuna see nii ei ole, siis olen näiteks mina mõnigi kord jätnud Konsumist / Maksimarketist mõned asjad ostmata, mida mul tungivalt vaja pole ja teinud ostu mõne teise keti poest.
Inimese keerukas ja inimlik psühholoogia, ei muud:)
Kliendi jaoks, kel söögiraha enne palgapäeva napib, on see kindlasti hästi mugav variant, selles ma ei kahtle.
Loomulikult privileegid maksavad, samas küsiks vastu, et mille kuradi pärast ma pean maksma mingit kaardihooldustasu, kui ma ei vaja nende krediiti mitte kunagi? Mitte, et see nende poolt nüüd mingi hull diskrimineerimine oleks, aga lõpuks peaks ju pood olema kliendist huvitatud, et ta tuleks täna, homme, ülehomme. Ja maksab asjade eest KOHE, mitte järelmaksuga.
Kui meie poodides haigutaks tühjad letid ja osta saaksid ainult säästukaart pluss omanikud, siis olen täiesti veendunud, et mul oleks see kaart juba soetatud. Aga kuna see nii ei ole, siis olen näiteks mina mõnigi kord jätnud Konsumist / Maksimarketist mõned asjad ostmata, mida mul tungivalt vaja pole ja teinud ostu mõne teise keti poest.
Inimese keerukas ja inimlik psühholoogia, ei muud:)
Kliendi jaoks, kel söögiraha enne palgapäeva napib, on see kindlasti hästi mugav variant, selles ma ei kahtle.
jama. 28. jaanuar 2013, kl 16.55 |
libanõiaga nõus 28. jaanuar 2013, kl 16.56 |
Kasutaja 16. veebruar 2015, kl 12.37 |
Jumala pärast, proovige seda kasutada nii, et ei jää neile võlgu. Mina jäin ja leppisin kokku võla kustutamiseks amksegraafiku, aga nemad edastasid minu info Maksehäire registrisse. Ei soovita. Klienditeenindus on selle koha pealt olematu. E-postidele ei vastata, soovitatakse infotelefonile helistada. Tegelikult on neil ainult HelpDesk, aga mitte klienditeenindus. Klienditeeninduse sisu on ikka sügavam kui vaid telefonile vastamine
teagi kohe 22. märts 2015, kl 10.21 |
Kuidagi väga inetu ja keeruline paistab see säästukaart-plussi teema. Inetu on see, et ärgitatakse inimesi võlgu elama, soodustatakse seda madalamate hinnapakkumistega. Kas need soodushinnad kehtivad ainult siis, kui ostad krediidi peale, või siis ka, kui see raha on sul "kaardi peal" olemas? Ma olen ikka mõelnud, kas peaks võtma selle kaardi, aga süsteem on natuke segaseks jäänud...
ei pea intressi maksma 22. märts 2015, kl 16.43 |
ja veel 22. märts 2015, kl 16.58 |
eiei 22. märts 2015, kl 19.37 |
ja veel Kirjutas:
-------------------------------------------------------
> Sellele kaardile saad alati oma raha ka kanda, nii
> ei pea krediiti kasutamagi.
Alles paar päeva tagasi tegi kassapidaja ühele vanemale daamile mu ees selgeks, et säästukaart plussi allahindlused kehtivad ainult siis, kui kasutad krediiti. Tädi soovis samuti kohe maksta, mitte krediiti kasutada, aga kassapidaja väitis, et siis sääst+ allahindlused ei kehti.
Minul seda kaarti pole ja ei kavatse muretseda ka. Krediitkaart on saatanast.
-------------------------------------------------------
> Sellele kaardile saad alati oma raha ka kanda, nii
> ei pea krediiti kasutamagi.
Alles paar päeva tagasi tegi kassapidaja ühele vanemale daamile mu ees selgeks, et säästukaart plussi allahindlused kehtivad ainult siis, kui kasutad krediiti. Tädi soovis samuti kohe maksta, mitte krediiti kasutada, aga kassapidaja väitis, et siis sääst+ allahindlused ei kehti.
Minul seda kaarti pole ja ei kavatse muretseda ka. Krediitkaart on saatanast.
ja veel 22. märts 2015, kl 20.37 |
miss 23. märts 2015, kl 09.57 |
libanōid 28. märts 2015, kl 22.18 |
mingi hetk vōtsin selle säästukaart plus kaardi, kuna Konsumites ja aaaJAoodes käin (käisin) sageli, kuna oli n.ö kodupood.
Krediiti ma ei vajanud, vahetasin vaid säästukaardi säästukaart pluss kaardi vastu. Klienditeenindusest öeldi, et kaardihooldustasu vōetakse maha kaardilt (75 senti kuus). Mingi hetk meil blokeeriti terve pere kaardid - selgus, et selleks, et olla etk poe lihtlabane klient (kes maksab ostude eest kohe, mitte ei ela vōlgu), see peab selle udupeene VIPstaatuse eest igakuiselt tegema ise neile pangaülekande, kaardi hooldustasu ei olevat siiski vōimalik tasaarveldada kaardile kogunenud boonussummast.
Sellega katkes minu kaardileping ja selle komejandi peale ei arva ma enam neist eriti palju. Ma tōesti ei soovi igakuiselt juurde vōtta omale kohustust teha läbi panga neile ülekanne, et saaksin olla selle poe püsiklient. Selle tsirkuse peale ei soovi ma enam uuesti asemele ka tavalist säästukaarti, ma lihtsalt saan ju ostud teha ka mujal.
Krediiti ma ei vajanud, vahetasin vaid säästukaardi säästukaart pluss kaardi vastu. Klienditeenindusest öeldi, et kaardihooldustasu vōetakse maha kaardilt (75 senti kuus). Mingi hetk meil blokeeriti terve pere kaardid - selgus, et selleks, et olla etk poe lihtlabane klient (kes maksab ostude eest kohe, mitte ei ela vōlgu), see peab selle udupeene VIPstaatuse eest igakuiselt tegema ise neile pangaülekande, kaardi hooldustasu ei olevat siiski vōimalik tasaarveldada kaardile kogunenud boonussummast.
Sellega katkes minu kaardileping ja selle komejandi peale ei arva ma enam neist eriti palju. Ma tōesti ei soovi igakuiselt juurde vōtta omale kohustust teha läbi panga neile ülekanne, et saaksin olla selle poe püsiklient. Selle tsirkuse peale ei soovi ma enam uuesti asemele ka tavalist säästukaarti, ma lihtsalt saan ju ostud teha ka mujal.
ly40 03. aprill 2015, kl 10.55 |
Kaardiga makstes saad suuremaid soodustusi, samas teenid punkte, millega saad ka tasuda ostude eest. Intressi ei lisandu kui maksad 10kuupäevaks oma arve ära. Seega kuluks on kaardi hooldustasu. Kui külastad etk poode pidevalt siis on päris hea kaart ja tasub ära. Kui ei ole pidev etk poe külastaja siis ei ole mõtet kaatri muretseda.
:(( 03. aprill 2015, kl 11.01 |
veel 04. aprill 2015, kl 11.29 |
Lisaks nende poodide kohta(Konsum jm etk), et vanasti oli neil palju parim enne 50 ja 75% allahindlust, nüüd on valdavalt näha ainult 25%. Mina neid kliendikaarte ei taha ja seega ostan neist poodidest vaid üksikuid tooteid. Maksimas näit võib ikka kordades odavamalt tooteid leida ilma mingi kliendikaardita.
ehh 04. aprill 2015, kl 12.15 |
teenindaja 04. aprill 2015, kl 14.09 |
:(( 04. aprill 2015, kl 15.07 |
teenindaja Kirjutas:
-------------------------------------------------------
> kuna töötan ise ETK kaupluses, siis loomulikult on
> minul + kaart.
Loomulikult + kaart.... kas te ise ei tule selle peale, et see on klientide mõnitamine. Mille poolest on selle pluss kaardi omanik rohkem või kuidagi parem klient, kui tavalise säästukaardi omanik? Loobusingi etk poode külastmast sellest ajast, kui hakati kliente niimoodi rohkem ja vähem klientideks määramisega mõnitama.
-------------------------------------------------------
> kuna töötan ise ETK kaupluses, siis loomulikult on
> minul + kaart.
Loomulikult + kaart.... kas te ise ei tule selle peale, et see on klientide mõnitamine. Mille poolest on selle pluss kaardi omanik rohkem või kuidagi parem klient, kui tavalise säästukaardi omanik? Loobusingi etk poode külastmast sellest ajast, kui hakati kliente niimoodi rohkem ja vähem klientideks määramisega mõnitama.
teenindaja 04. aprill 2015, kl 15.20 |
jajah 04. aprill 2015, kl 17.04 |
teenindaja Kirjutas:
-------------------------------------------------------
> Ei määratle ma kedagi, kusagile. Lihtne kasutada,
> pole vaja enam pangakaarti, ongi minu valik.
Tüüpiline võlgu elaja jutt. Jõudu, varsti oled siin halamas, et ennast silmini lõhki laenanud krediitkaartidega. Nii mugav ja lihtne ju.
-------------------------------------------------------
> Ei määratle ma kedagi, kusagile. Lihtne kasutada,
> pole vaja enam pangakaarti, ongi minu valik.
Tüüpiline võlgu elaja jutt. Jõudu, varsti oled siin halamas, et ennast silmini lõhki laenanud krediitkaartidega. Nii mugav ja lihtne ju.
Lisa postitus