Logi Sisse

Teata kohatust postitusest - moderaator@delfi.ee
Rahamured
saastukaart pluss
 
ehh 04. aprill 2015, kl 17.15
jajah, soovitan teist korda veel, mine ja loe, saad asja selgeks.
 
veel 04. aprill 2015, kl 17.57
Põhimõtteliselt olen igasuguste kaartide vastane. Ei meeldi selline manipuleerimine. Kui on soodus, siis olgu soodus kõigile, või üldse mitte.
 
jajah 04. aprill 2015, kl 18.40
ehh Kirjutas:
-------------------------------------------------------
> jajah, soovitan teist korda veel, mine ja loe, saa
> d asja selgeks.

Mida ma küll lugema pean? Kuidas saada omale krediitkaarti? Milleks ma sellist jama peaks lugema? Soovitan sulle kasvõi mitu korda ja kõigile teistele - hoidke krediitkaartidest nagu saatanast. Pole need veel kellegi õuele õnne toonud, ainult häda ja viletsust. Ja tööd kohtutäituritele ja võlanõustajatele.
 
ehh 04. aprill 2015, kl 19.17
ära kasuta kõigi inimeste puhul ühte mõõdupuud.
 
teenindajale 05. aprill 2015, kl 13.35
Kui sul enam pangaakrti vaja pole,siis mil viisil sa nt mööbli ja muude asjade eest maksad?Väidad,et ostad kõik 100% etk poodidest või?
 
teenindaja 05. aprill 2015, kl 14.52
Oskame lugeda :)))
Loomulikult on mul pangakaart ja ka krediiti ei pea kasutama. Lihtne, palgapäeval teen ülekande + kaartile. Pole vajadust hüpata üle omaenda varju. Krediit kaart ei tähenda veel elamist miinustesse
 
libanōid 06. aprill 2015, kl 19.59
Ōnneks ei ole ETK poed ainukesed, kust oma toit ja esmatarbekaup osta. Vähemalt minul. Jään oma arvamusele kindlaks, et see mannetu säästukaart pluss on kōige ebaōnnestum kliendikaart vōrreldes konkurentidega. Ja ma olen väga paljudelt kuulnud, et see on pōhjus, miks nad enam konsumites ja a&o-s ei käi. Ma ise kaasaarvatud.

Ok, kui ma ETK krediiti ei vaja, siis miks ma olen samal pulgal nende krediidivajajatega, küsiks selle peale? Miks ma pean oma raha mingile kaardile ette kandma, et ma saaks olla mingisuguse toidupoeketi klient?
 
nässu 06. aprill 2015, kl 21.37
Minule käib vist selle juures ka kõige rohkem närvidele just see, et seda plussi surutakse odavamate hindadega peale -miks ei võiks olla üks soodushind kõigile klientidele. Topitakse krediitkaarti, mis ei võta isegi sinu arvelt maha, vaid pead ise ülekande tegema. Kui krediitkaarti ei ole, oled justkui mingi madalam klient ja pead rohkem maksma. Muidu on siin kohalik Konsum väga asjalik pood, aga selline suhtumine ETK poolt on küll eemaletõukav, kahjuks olen ka mina hakanud võimaluse korral mujalt vaatama.
 
teenindaja 09. aprill 2015, kl 11.02
Segadus tekibki, kui pole asjast päris aru saanud. Loomulikult saab vormistada ka püsimakse, ei pea ise ülekandeid tegema. Vahet pole, kas ma hoian oma raha Rootsi pangas, vöi meie enda ETK kontol. Kasutada saan ühtmoodi. Mulle sedasi mugavam, ei ole vajadust pangakaarti toidupoes kaasa vedada. Minul ainult + kaart taskus ja rahakott seisab hoopis kodus.
 
nässu 12. aprill 2015, kl 21.07
See on muidugi mugavam, kui ei pea ise vähemalt ülekannet tegema. Peab vist helistama ja lähemalt uurima, millised kulud veel kaasnevad. Aga see tundub ikkagi inetu, et eelistatakse krediidiklienti.
 
libanōid 13. aprill 2015, kl 23.33
No sulaselge ämber sellise idee teostaja poolt.

kannan 500 eur igakuiselt kaardile, et etk saaks minu ettemaksu kasutada? Vaid sellisel juhul olen väärt klient?
teine variant konsumi nn hinnatud vip olla, on see, et ei kanna ette ja elan vōlgu?
iga vähegi mōtlemisvōimet omav inimene saab aru, et teenitakse oma igapäevase püsikliendi pealt, vaid selle vahega, et rämedamalt kui prisma, maxima, rimi, säästumarket seda teevad. Pole need hinnad konsumites sellised, et tormijooksu oodata. Samuti ei ole minuarust kiita sealne kaubavalik. Selge see, et maapiirkonnas on ainuke liider, aga see liidripositsioon tuleneb vaid konkurentsipuudusest. Maapiirkondades enamik poode on ikka sellised, et kuku ümber, kui tavaliselt igapäeva toiduostud linnast teed. Asjad poolmädanenud, krimpsus, tohletanud jne.
 
jajah 14. aprill 2015, kl 11.07
teenindaja Kirjutas:
-------------------------------------------------------
> Segadus tekibki, kui pole asjast päris aru saanud.
> Loomulikult saab vormistada ka püsimakse, ei pea
> ise ülekandeid tegema.

Segadus tekib sellest, et ETK-l on osa kliente mingil põhjusel kliendimad, kui teised. Sel juhul võiks ju tavalise säästukaardi üldse ära kaotada, milleks neid kliente siis mõnitada ja vähem klientideks tembeldada.

Huvitav, et ükski teine kauplustekett pole seda "kuldaväärt" ideed üle võtnud ja samuti hakanud kliente lahterdama rohkem kliemtideks ja vähem klientideks. KUi see nii nutikas idee oleks, sis kasutaks ju teisedki seda. Teised lihtsalt ei soovi kliente sellise vahetegemisega mõnitama hakata. Sest puhtakujuline mõnitamine see on. Nagu paljud teised, külastan peale selle +kaardi tekitamist ETK kauplusi tõesti ainut siis, kui mingit muud võimalust pole. Midagi erilist, miks seda ketti eelistada, seal tõesti pole ja nüüd veel lisandunud mõnitav suhtumine, et tavalise säästukaardiga pole täisväärtuslik klient....
 
ise teate 14. aprill 2015, kl 18.23
Teenindaja kallal pole mõtet ju õiendada, ega tema teile seda kaarti peale ei sunni. Mina kasutan juba 3 aastat ja väga rahul. Enamus oste saan soodsamalt ja see pole mingi vaev, otsekorraldusega läheb summa maha ja mingit intressi ei maksa. Igati soodne. Säästan nii iga kuu mitukümmend eurot ja käin just sellepärast Konsumis, kuigi Selver ja säästukas on ka läheduses. Aga teie võite ju jonnida edasi.
 
jahah 14. aprill 2015, kl 18.54
ise teate Kirjutas:
-------------------------------------------------------
> Teenindaja kallal pole mõtet ju õiendada, ega tema
> teile seda kaarti peale ei sunni.

Huvitav küll, mida selline ajuvaba kiidulaul siis tähendab? Et kuidas te lollid küll aru ei saa, kui väärt ja kasulik asi see on. Vat ei saa.

Mina kasutan ju
> ba 3 aastat ja väga rahul. Enamus oste saan soodsa
> malt ja see pole mingi vaev, otsekorraldusega lähe
> b summa maha ja mingit intressi ei maksa. Igati so
> odne. Säästan nii iga kuu mitukümmend eurot ja käi
> n just sellepärast Konsumis, kuigi Selver ja sääst
> ukas on ka läheduses. Aga teie võite ju jonnida ed
> asi.

Jõudu siis, mina kasutan teisi poode ja leian, et ilma igasuguste krediitkaartideta hoian ma hoopis rohkem raha kokku. Kui sinu meelest on geniaalsuse tipp niimoodi kliente kliendimateks ja vähem kliendimateks lahterdada, siis anna minna. Mina eelistan kaupmehi, kes kõiki kliente soovitud klientideks peavad.

Muide, ETK on üks kallimaid kette, nii et mina hoian neid poode mitte külastades hoopis rohkem raha kokku.
 
pipi 17. aprill 2015, kl 19.33
Poes kõige ees on suurelt hind säästukaart plussiga ja siis kusagil ääre peal tavalise säästukaardiga.Tigedaks teeb,pole plusskaarti ja sellepärast tegema ka ei hakka!!!
 
jahah 18. aprill 2015, kl 11.25
pipi Kirjutas:
-------------------------------------------------------
> Poes kõige ees on suurelt hind säästukaart plussig
> a ja siis kusagil ääre peal tavalise säästukaardig
> a.Tigedaks teeb,pole plusskaarti ja sellepärast te
> gema ka ei hakka!!!

Just nimelt ei hakka, nimme ei hakka ja neid poode ka enam ei külasta. Käin neis poodides, kus KÕIK kliendid on oodatud ja soovitud.
 
ikka Pluss 28. aprill 2015, kl 23.31
Mina olen rahul.Kord oli juhus kus hommikusele bussile minnes selgus, et pangaautomaat rivist väljas.Õnneks pood lähedal ja kassast ka raha sain.
 
sul asjad ikka puhta sassis! 02. mai 2015, kl 10.32
teenindaja
04. aprill 2015, kl 15.20
Ei määratle ma kedagi, kusagile. Lihtne kasutada, pole vaja enam pangakaarti, ongi minu valik.

Aga mis see Säästukaart pluss siis on, kui mitte pangakaart:).
Tavaline krediitkaart ju!
 
rikkur-raibe 02. mai 2015, kl 13.17
tegu on siis võlgu ostmise kaardiga, mille pealt läheb kuu lõpus summa maha ja oled oma avansi maha mänginud...
 
mis krdi säästukaardi omanikud? 12. august 2015, kl 16.16
libanõiaga nõus Kirjutas:
-------------------------------------------------------
> just,pealesurutud ja nagu säästukaardi omanikud polekski
> mingid kliendid.


kas ilma kaardita inimesed polegi mingid kliendid? oksele ajavad need "eripakkumised" ja "püsikliendi soodustused". õige inimene on vaba mees, mitte ei käi ringi tellisepaksune kaardipakk taskus.
 
eelmine veelkord 12. august 2015, kl 16.19
jajah Kirjutas:
-------------------------------------------------------
> Huvitav, et ükski teine kauplustekett pole seda "k
> uldaväärt" ideed üle võtnud ja samuti hakanud klie
> nte lahterdama rohkem kliemtideks ja vähem klienti
> deks. KUi see nii nutikas idee oleks, sis kasutaks
> ju teisedki seda. Teised lihtsalt ei soovi klient
> e sellise vahetegemisega mõnitama hakata. Sest puh
> takujuline mõnitamine see on. Nagu paljud teised,
> külastan peale selle +kaardi tekitamist ETK kauplu
> si tõesti ainut siis, kui mingit muud võimalust po
> le. Midagi erilist, miks seda ketti eelistada, sea
> l tõesti pole ja nüüd veel lisandunud mõnitav suht
> umine, et tavalise säästukaardiga pole täisväärtus
> lik klient....


kuidas siis nimetad "soodushinda", mis kehtib ainult partnerkaardi omanikele?
 
jajah 12. august 2015, kl 17.16
eelmine veelkord Kirjutas:
-------------------------------------------------------

>
> kuidas siis nimetad "s
> oodushinda", mis kehtib ainult partnerkaardi omani
> kele?

Täpsusta, milline on partnerkaart pluss vms. mille omanikku too kett tavalise partnerkaardi omanikust tähtsamaks kliendiks peab?
 
to jajah 12. august 2015, kl 20.38
selver peab partnerkaardi omanikke rohkem klientideks kui mitteomanikke. sellest hinnadiskrimineerimine.
sama lugu kõikide muude kohtadega, kus kliendikaart annab nt. 10% alla kõigele.
see tähendabki seda, et kett saaks tegelikult lahedalt lasta hinnad kõigile 10% alla. aga on vaja diskrimineerida kaarti mitteomavaid tavakliente.
 
jajah 13. august 2015, kl 22.37
to jajah Kirjutas:
-------------------------------------------------------
> selver peab partnerkaardi omanikke rohkem klientid
> eks kui mitteomanikke. sellest hinnadiskrimineerim
> ine.
> sama lugu kõikide muude kohtadega, kus kl
> iendikaart annab nt. 10% alla kõigele.
> see tähe
> ndabki seda, et kett saaks tegelikult lahedalt las
> ta hinnad kõigile 10% alla. aga on vaja diskrimine
> erida kaarti mitteomavaid tavakliente.

Sa ilmselt ei saanud üldse aru, millest siin teemas jutt käib. Kõigil teistel kettidel on ÜKS kliendikaart, aga ETK-l on KAKS, millest ühe omanikud ei ole ETK arvates täisväärtuslikud kliendid. Selver (ja kõik teised ketid) kohtlevad KÕIKI kliendikaarti omavaid isikuid võrdselt, soodustused kehtivad KÕIGILE kliendikaardi omanikele, aga ETK-l on osa kliendikaardi omanikke väärtuslikumad kliendid kui teised, kes ometi omavad samuti ETK kliendikaarti. Vat selline lahterdamine on pehmelt öeldes alandav, kaotagu see vaheväärtusliku kliendi kaart siis üldse ära, milleks niimoodi inimesi mõnitada. Aga mul tegelt savi, sest ümbruskonnas on poode piisavalt ja ETK poode lihtsalt enam ammu ei külasta.
 
KONN 14. august 2015, kl 12.51
Poodide eesmärk on ikka murda lahti pangakartellidele suure % maksmisest ja pääseda sularahaga toimetamisest.
Ka Selveril on 2 Partnerkaarti, teine on krediitkaardi omadustega, mis toimib koos LHV pangaga ja ostes koguneb topletpunkte.
Kõik ketid tahavad pääseda röövivate rootslaste vihmavarju alt minema ja see on väga hea. Jõudu eesti kapitalile.
 
mina olengi autor 14. august 2015, kl 14.50
Selveril on täpselt samuti kaks kliendikaarti, millest üks on samuti krediitkaart - Partnerkaart ja Partner Krediitkaart siis. Tavaliselt poodides on jah soodustused ühesugused mõlemale, aga boonuseid ja tihti ka muid soodustusi saavad Partner Krediitkaardi omanikud rohkem.


jajah Kirjutas:
-------------------------------------------------------
> to jajah Kirjutas:
> ----------------------------
> ---------------------------
> > selver peab partn
> erkaardi omanikke rohkem klientid
> > eks kui mit
> teomanikke. sellest hinnadiskrimineerim
> > ine.
>
> > sama lugu kõikide muude kohtadega, kus kl
>
> > iendikaart annab nt. 10% alla kõigele.
> > see
> tähe
> > ndabki seda, et kett saaks tegelikult l
> ahedalt las
> > ta hinnad kõigile 10% alla. aga o
> n vaja diskrimine
> > erida kaarti mitteomavaid t
> avakliente.
>
> Sa ilmselt ei saanud üldse aru,
> millest siin teemas jutt käib. Kõigil teistel ket
> tidel on ÜKS kliendikaart, aga ETK-l on KAKS, mill
> est ühe omanikud ei ole ETK arvates täisväärtuslik
> ud kliendid. Selver (ja kõik teised ketid) kohtlev
> ad KÕIKI kliendikaarti omavaid isikuid võrdselt, s
> oodustused kehtivad KÕIGILE kliendikaardi omanikel
> e, aga ETK-l on osa kliendikaardi omanikke väärtus
> likumad kliendid kui teised, kes ometi omavad samu
> ti ETK kliendikaarti. Vat selline lahterdamine on
> pehmelt öeldes alandav, kaotagu see vaheväärtuslik
> u kliendi kaart siis üldse ära, milleks niimoodi i
> nimesi mõnitada. Aga mul tegelt savi, sest ümbrusk
> onnas on poode piisavalt ja ETK poode lihtsalt ena
> m ammu ei külasta.
 
päh 18. august 2015, kl 19.58
Mul ei ole ühegi poe kliendikaarti, sest ei meeldi selline vahetegemine. Iga inimene, kes mõne poe uksest sisse astub peaks olema selle poe jaoks Klient suure algustähega, mitte enamad ja vähemad kliendid.
 
Tartust 20. august 2015, kl 23.58
No nii! Olin aastaid tava säästukaardi omanik, kevadel aegus viimane tavakaart. Helistati ETK´st ja pakuti + kaarti, et ilgelt soodsam, kui tavakaart... Hüva nõustusin. Täna sain teate, et viie kuu võlg 5x0,75=3.75€ + trahv ca 2.??€, kokku ca 6€. Võis olla, et mulle ei selgitatud selgelt, et +kaardil
on hooldustasu. Võis olla, et ma polnud hoopis ise tähelepanelik - ma ei õigusta end.
Selge on, et olen lepingurikkuja. OK! Ometi ütlesin koheselt ETK´le, et ma ei vaja, ei krediiti, ei laenu ja mida nad kõike veel ei pakkunud, et sobib endine e. tavakaart!!! Olen väga tihe Konsumi ja tema keti klient, kindlalt on mu ostukorv kuus kordades suurem, kui keskmisel +kaardi omanikul. Tühja see 6.-€, selle tasun ja uurin võimalusi lepingu lõpetamiseks, mille mittepahatahtlik rikkuja ma tegelikult siiski olin!
ETK´l olnuks viisakam, nähes, et ma ei kerja neilt essugi, vaid maksan ostud koheselt ja iseenda rahaga, teha ettepanek see hüpper-suppper-pupper +kaart, vahetada tavakaardi vastu.
See 6.- €, ei tee mind vaesemaks, see on tegelikult Teie raha, aga tunnen end veidi alandatuna, isegi kui see summa oleks vaid .-6 senti! Tänan, et Te mu +kaarti "hooldasite"!

Olge Te Hoitud!
 
libanōid 21. august 2015, kl 20.47
kui meile seda plusskaarti pakuti, siis mainiti hooldustasu. Küsisin konkreetselt: kas hooldustasu läheb maha kaardilt? Sain vastuseks JAH. Tellisime ära.
Pärast mitut kuud kasutamist olid ühel päeval me kaardid suletud. ETK-st asja uurides selgus, et meil on hooldustasu maksmata. Seletasin, et mulle öeldi, et see vōetakse maha kaardilt. Aga seda hooldustasu nad boonusest maha ei arvestavat, s.t et iga kuu tuleb teha neile ülekanne. No kammoon, ma hakkan igal kuul mingeid sente läbi panga kandma, et selles peenes poes kuldsem klient olla saaks? Loobusin kaardist ja lubasin kogu kogunenud boonuse neile teenustasude katteks. Ja seal poes ma enam ei käi.
 
evka 04. september 2015, kl 03.58
Viimati Laagri maksimarketit külastades, oli sinna tekkinud säästukaart pluss kassa. Seisin kõrvalkassas pikas järjekorras samal ajal kui pluss kassa kassapidaja haigutas ja lakke vahtis. Polnud tal selle 10 mnuti jooksul mitte ühtegi klienti.
Lisa postitus
Autor:

Selleks, et lisada oma postitusele pilt, video või pildialbum, kopeeri postituse väljale pildi, video või albumi aadress.

Näiteks:
  • http://pilt.delfi.ee/picture/2715753/
  • http://video.delfi.ee/video/vRze7Wd9/ või http://www.youtube.com/watch?v=KF0i_TyTtyQ
  • http://pilt.delfi.ee/album/170457/
Pane tähele! Lingid on aktiivsed ehk klikitavad ainult sisse loginud kasutajate postitustes! Lisada saab vaid Delfi Pildi fotosid või albumeid ning Delfi Video või Youtube'i videoid! Fotod, galeriid või videod on nähtavad ainult sisse loginud kasutajate postitustes!
Lisa postitusele link, pilt või video!