Rahamured
saastukaart pluss
* 08. september 2015, kl 12.21 |
Minul samad kogemused selle pluss kaardiga, kui Tartust kirjutab.
Samuti sai vana kaart läbi ja läksin seda infopunkti uuendama. Pakuti pluss kaarti. Et palju parem, palju suuremad soodustused ja saab ka krediitkaardina kasutada. Samuti ütlesin, et ei soovi krediitkaardina, et ainult kliendikaardiks. Ei pidavat olema probleemi. Siinkohal oleks pidanud teenindaja ütlema, et aga siis pole ikka seda pluss kaardi vaja, piisab tavalisest. Aga ei, kaart oli vaja ju mulle pähe määrida. Ja ka igakuisest hooldustasust ei rääkinud mulle keegi ja loomulikult ei lugenud ma ka lepingut rida-realt läbi (minu suur viga, aga olgem ausad, kui teenindaja on põhilised tingimused sulle teatavaks teinud, siis ega ei viitsi ikka lugeda küll). Ja nii siis ka mitu aastat hiljem avastasin, et mul mingi võlg nende ees. Maksin siis võla ja lõpetasin lepingu.
Samuti sai vana kaart läbi ja läksin seda infopunkti uuendama. Pakuti pluss kaarti. Et palju parem, palju suuremad soodustused ja saab ka krediitkaardina kasutada. Samuti ütlesin, et ei soovi krediitkaardina, et ainult kliendikaardiks. Ei pidavat olema probleemi. Siinkohal oleks pidanud teenindaja ütlema, et aga siis pole ikka seda pluss kaardi vaja, piisab tavalisest. Aga ei, kaart oli vaja ju mulle pähe määrida. Ja ka igakuisest hooldustasust ei rääkinud mulle keegi ja loomulikult ei lugenud ma ka lepingut rida-realt läbi (minu suur viga, aga olgem ausad, kui teenindaja on põhilised tingimused sulle teatavaks teinud, siis ega ei viitsi ikka lugeda küll). Ja nii siis ka mitu aastat hiljem avastasin, et mul mingi võlg nende ees. Maksin siis võla ja lõpetasin lepingu.
Tartust 24. oktoober 2015, kl 11.19 |
Lisa, minu 20. augusti postitusele.
Minu võlg ETK ees on tasutud ja nüüd ootan, mis saab edasi. Jah, nimelt ootan. See paganama +kaart ju määriti mulle pähe, kui tavakaarti uuendada tahtsin.
Peale kaardi kättesaamist, hakkasid tulema sms´id,
et aktiveerige kaart... Aktiveerisin mingi aja möödudes ja konksu-otsas olingi. OK! See 0.75€ hooldustasu, on ehk vähegi, ma ei tea ja selles polegi teema. Teema selles, et ETK nägi ju minu käitumist +kaardiga ega teinud ettepanekut vahetada kaart tavakaardi vastu. Polnud ma ju pahatahtlik lepingurikkuja. Suleti siis augustis kaart, mingi aja möödudes tasusin tekkinud võlad juba ca 7.- €, millegagi. Nüüd ootan, kas suletud kaardi eest soovitakse ka hooldustasu saada, sest miskipärast pole nüüd sms´i, kaardi avamisest tulnud - kas nüüd kiire möödas, on ju klient kindlalt konksu-otsas! Täna saadab ETK mulle meilile jätkuvalt nimelisi teateid, : Hea klient, See ja See, et Elu oleks rõõmsam, laenake (no, midagi taolist.)..., lisaks veel säästukaardi uudised.
Aru ma ei saa, miks mulle "suurvõlgnikule" sellised meilid?
Aru ma ei saa, kui ma pole üle kahe kuu ETK´st oste teinud siis, kes lõppkokkuvõttes rohkem kaotas?
Loogiline, et ühe või saja, ka tuhandete klientide selliselt kaotamine, on ETK´le köki-möki, mis ei
võta ETK´d köhimagi.
Aru ma ei saa, miks ku(l)at, Te sedasi käitute?
Minu võlg ETK ees on tasutud ja nüüd ootan, mis saab edasi. Jah, nimelt ootan. See paganama +kaart ju määriti mulle pähe, kui tavakaarti uuendada tahtsin.
Peale kaardi kättesaamist, hakkasid tulema sms´id,
et aktiveerige kaart... Aktiveerisin mingi aja möödudes ja konksu-otsas olingi. OK! See 0.75€ hooldustasu, on ehk vähegi, ma ei tea ja selles polegi teema. Teema selles, et ETK nägi ju minu käitumist +kaardiga ega teinud ettepanekut vahetada kaart tavakaardi vastu. Polnud ma ju pahatahtlik lepingurikkuja. Suleti siis augustis kaart, mingi aja möödudes tasusin tekkinud võlad juba ca 7.- €, millegagi. Nüüd ootan, kas suletud kaardi eest soovitakse ka hooldustasu saada, sest miskipärast pole nüüd sms´i, kaardi avamisest tulnud - kas nüüd kiire möödas, on ju klient kindlalt konksu-otsas! Täna saadab ETK mulle meilile jätkuvalt nimelisi teateid, : Hea klient, See ja See, et Elu oleks rõõmsam, laenake (no, midagi taolist.)..., lisaks veel säästukaardi uudised.
Aru ma ei saa, miks mulle "suurvõlgnikule" sellised meilid?
Aru ma ei saa, kui ma pole üle kahe kuu ETK´st oste teinud siis, kes lõppkokkuvõttes rohkem kaotas?
Loogiline, et ühe või saja, ka tuhandete klientide selliselt kaotamine, on ETK´le köki-möki, mis ei
võta ETK´d köhimagi.
Aru ma ei saa, miks ku(l)at, Te sedasi käitute?
Lisa postitus