No jah, see on minu jaoks nii ja naa teema:)
Loomulikult privileegid maksavad, samas küsiks vastu, et mille kuradi pärast ma pean maksma mingit kaardihooldustasu, kui ma ei vaja nende krediiti mitte kunagi? Mitte, et see nende poolt nüüd mingi hull diskrimineerimine oleks, aga lõpuks peaks ju pood olema kliendist huvitatud, et ta tuleks täna, homme, ülehomme. Ja maksab asjade eest KOHE, mitte järelmaksuga.
Kui meie poodides haigutaks tühjad letid ja osta saaksid ainult säästukaart pluss omanikud, siis olen täiesti veendunud, et mul oleks see kaart juba soetatud. Aga kuna see nii ei ole, siis olen näiteks mina mõnigi kord jätnud Konsumist / Maksimarketist mõned asjad ostmata, mida mul tungivalt vaja pole ja teinud ostu mõne teise keti poest.
Inimese keerukas ja inimlik psühholoogia, ei muud:)
Kliendi jaoks, kel söögiraha enne palgapäeva napib, on see kindlasti hästi mugav variant, selles ma ei kahtle.