Räägid, et oled õpetaja ehk haritud, mis peaks tähendama arenenut inimest. Kas suudaksid enda või ükskõik kelle teise haritud inimese kohta oma riigis tuua näidet, kus on näha tema kõrget arengutaset, sisukat dialoogi jne? Loen ise Delfi portaalist nn haritud inimeste sõnavõtte ja selle all olevaid kommentaare, ning vaatan alati ka kuidas vene Delfis sama artikli kohta ülejäänud pool teie rahvusest sama artikli kohta arutleb, ja seisukohad on küll risti vastupidised mõlema rahvuspoole korral, kuid üldine arengutase on mõlemil osapoolel ehk kogu rahval sama. Nende artiklite/uudiste autoriteks on nn haritud inimesed ja neid on ka kommentaatorite hulgas- paraku ei ole nende haritud inimeste mõtted kuigi arenenud, olgu nad siis õpetaja haridus diplomiga või mitte. Seetõttu küsin, et mis eesmärgil annad mõista, et sinu õpetajakutse diplom midagi peaks näitama või andma sulle?
Too näide, kus sinu riigis õpetajad peavad sisukat arenenud dialoogi? Ma küll ei näe seda kusagil ja vaevalt sinagi oskaks näidet tuua. Võid leida teema, kus säutsutakse mobiiltelefonide akude kohta, kuid dialoog puudub, ja pole nagu kuigi arenenud sügav teema üleülds, või mis?
Seetõttu soovitan mõtiskleda, et miks on levinud selline suhtumine, et ülimkooli diplom teeb inimesed arenenuks või lausa üli-inimesteks.
Head arutlust.