olen külastanud paar korda, viimane kord jäi viimaseks. tellisin mõlemal korral mingit salatit, mis pidi klientide lemmik olema - see oli hea jah. ja maasika Margarita oli ka jubehea.
teenindusega on seal lood natsa kehvad, seda on näha juba Facebooki arvustustest. minul endal õnneks mingeid negatiivseid kogemusi polnud, küll aga nägin viimasel korral pealt. kui oled ise leplik klient, siis ei juhtu midagi aga kui oled vähe nõudlikum klient ja julged midagi teenindajale öelda, siis saad teenindajalt, nii et tolmab.
nagu Facebookis kirjas, siis lugu oli selline, et menüüs olid paljud asjad otsas ja klient läks lõpuks närvi, sest kõik asjad, mida tema soovis, olid otsas ja klient küsis ärritunud toonil teenindajalt, et loetlege siis üles kohe alguses juba, mida teil siin üldse tellida saab. et miks peab klient aega raiskama ja valima ja siis öeldakse, et ei saa.
näha oli, et klienditeenindaja läks närvi, kuid üritas rahulikuks ja viisakaks jääda. lõpuks hakkas hääletoonist ikkagi nipsakust tulema ja näha oli, et plika oli hingepõhjani solvunud, et klient midagi kobiseda julges. oleks pidanud parem vait olema.
kõige enam hämmastas mind see, mis edasi sai. ma läksin baarileti äärest mööda wc-sse ja kuulsin ,kuidas seesama teenindaja koos baarmeniga klienti taga klatšisid. seda oli kõigil lähedal olijatel väga selge kuulda. ok, räägi klienti taga kui tahad, aga mitte tööpostil teiste klientide kuuldes.
too klient tuli ka minu järel wc-sse ja baarmen küsis rangel toonil (õigemini nõudval), et mis probleem tal on. klient selgitas viisakalt ja rahulikult, mis asi oli ja baarmen hüppas talle verbaalselt kallale ja ütles midagi taolist, et tore kui saite end välja elada või halvasti öelda vms ja hõikus kliendile järgi "vastik õel inimene" vms. seda kõike oli wc-sse kuulda! pärast nägin baarmeni teenindajaga seal samal amelemas - selge see, miks kutt närvi läks. aga kamoon, töö ja eraelu tuleks lahus hoida. ma ei tea, õpetage oma teenindajaid kuidas klientidega suhelda. loogiline, et mõni klient võib ka negatiivset kommenteerida ja ei tasu sellest endast välja minna ja kolleegist kutile kitule minna, kes siis kliendi ette võtab ise asjast midagi teadmata, võttes arvesse vaid tüdruku juttu. minule jättis see igatahes väga kehva tunde ja mulje sellest kohast. polnud see klient midagi õel ega hull, on palju hullemaid kliente - mis see baarmen läheks siis kliendile üldse kättpidi kallale või?