Halb kogemus
kliinik32
klient 14. jaanuar 2014, kl 10.51 |
naine 14. jaanuar 2014, kl 16.45 |
ca 2 aastat tagasi lasin teha suu spa, hind 80 euri. peale seda protseduuri oli mu suu 2 nädalat nii katki, et ma ei saanud isegi hambaid pesta, sain ainult suuloputusveega loputada. hinnas oli ka kirjas, et antakse konsultasiooni või soovitusi suu hoolduseks. seda ei tehtud, ega ma muidugi ei küsinud ka.
ahjaa, ühe tagumise hamba plomm läks ka hamba spa protseduuri käigus katki.
teistkorda enam ei läheks, ka mu tütar, kellele plaanisin kliinik32 kinkekaardi kinkida, ei soovinud, sest kartis et ta ka peab nii kaua piinlema kui mina :-)
ahjaa, ühe tagumise hamba plomm läks ka hamba spa protseduuri käigus katki.
teistkorda enam ei läheks, ka mu tütar, kellele plaanisin kliinik32 kinkekaardi kinkida, ei soovinud, sest kartis et ta ka peab nii kaua piinlema kui mina :-)
hmm 14. jaanuar 2014, kl 22.17 |
aga 14. jaanuar 2014, kl 23.07 |
kaufmanni h-ravis ei arvestatud minu individuaalsete proportsioonidega ja detailidega et tulemuseks oli üleliigselt täidetud hammas koos sellest tingitud ebamugavustundega.Minu pöördumisel eemaldas natuke täidist,aga midagi erilist sellest ei muutunud,praegu mõtlen mis edasi teha.Ja teise hamba redusheeris minu hambaemailist tumedama plaadiga ,et päevavalguses on värvi erinevus näha.Maksin 64e+tuimestus
oksana11 03. märts 2014, kl 16.20 |
Loeb arst, mitte klinik 31. märts 2014, kl 12.52 |
Mul on Kliinik32 kahe arstiga kogemused seinast seina. Loeb ikka konkreetse arsti professionaalsus, mitte kliiniku nimi.
Kliiniku nimi muutub alles siis oluliseks, kui mõni patsient on kliiniku vale ravi eest kohtusse kaevanud ja võitnud. Siis alles hakkab kliiniku juhatus huvi tundma, milline neil töötav arst on sossepp, kes lihtsalt lohakas jne.
Kasulik ja tervislik on kõik arsti visiidid salvestada ja oma ravikaardist koopia küsida. Kui arst paneb ravikaarti kirja, et konsulteeris teid suuhügieeni teemal ja andis soovitusi aga salvestiselt on kuulda, et mitte midagi sellist ei toimunud, siis esitage kliinikule kahjunõue ja küsige teenusele kulutatud raha tagasi.
Kliiniku nimi muutub alles siis oluliseks, kui mõni patsient on kliiniku vale ravi eest kohtusse kaevanud ja võitnud. Siis alles hakkab kliiniku juhatus huvi tundma, milline neil töötav arst on sossepp, kes lihtsalt lohakas jne.
Kasulik ja tervislik on kõik arsti visiidid salvestada ja oma ravikaardist koopia küsida. Kui arst paneb ravikaarti kirja, et konsulteeris teid suuhügieeni teemal ja andis soovitusi aga salvestiselt on kuulda, et mitte midagi sellist ei toimunud, siis esitage kliinikule kahjunõue ja küsige teenusele kulutatud raha tagasi.
did_235730 31. märts 2023, kl 20.38 | Registreerus: 10 aastat tagasi Postitusi: 3 |
paras sulle 03. aprill 2023, kl 12.48 |
did_235730 26. juuni 2023, kl 12.24 | Registreerus: 10 aastat tagasi Postitusi: 3 |
kes see tropp sinatab siin? Kui toimepanduga ise seotud isik, siis kas avalikustad rohkem oma mõtteid ja suhtumist, et kõigil teistel patsientidel oleks ka lihtsam edaspidi? Näiteks üks teema kuidas üks patsient pidi dr. Martmat ja co-d Kliinik32-te politsei kutsumisega korrale kutsuma, kuidas sellega oli?
Lisa postitus