Halb kogemus
Kohutav sündmus Vao külas
lugeja 03. september 2015, kl 15.35 |
Väga negatiivne sündmus, õnneks keegi viga ei saanud.
Šokeeriv on sealjuures meie poliitikute väga bravuursed sõnavõtud eestlaste suunas, isegi viisakas vormis sõim (näiteks T.H.Ilves).
Miks ei kehti süütuse presumptsioon, et enne tõe ja süü selgitamist ei käsitleta mitte kedagi süüdiolevana?
Miks on asunud poliitilised jõud süüdistama enne uurimistulemusi kõiki eestlasi, kuigi süütajaks võis olla mõni pagulane ise või koguni pagulaspoliitika edendamise kasuks eestlastele süütunde pealesurumiseks teo sooritanud poliitikute käsilane?
Kurb, et lausa President ise tegeleb õigusriigi põhimõtetele sülitamisega. Tõendeid ju pole, kuid teeb suuri sõnu enne faktide tuvastamist.
Šokeeriv on sealjuures meie poliitikute väga bravuursed sõnavõtud eestlaste suunas, isegi viisakas vormis sõim (näiteks T.H.Ilves).
Miks ei kehti süütuse presumptsioon, et enne tõe ja süü selgitamist ei käsitleta mitte kedagi süüdiolevana?
Miks on asunud poliitilised jõud süüdistama enne uurimistulemusi kõiki eestlasi, kuigi süütajaks võis olla mõni pagulane ise või koguni pagulaspoliitika edendamise kasuks eestlastele süütunde pealesurumiseks teo sooritanud poliitikute käsilane?
Kurb, et lausa President ise tegeleb õigusriigi põhimõtetele sülitamisega. Tõendeid ju pole, kuid teeb suuri sõnu enne faktide tuvastamist.
arvaja arvab 03. september 2015, kl 15.52 |
Sven Mikser veelgi mõtlemisvõimetum! 03. september 2015, kl 16.34 |
Kuhu jääb süütuse presumptsioon?
Sven Mikser, kaitseminister (SDE) Facebookis:
Vao pagulaskeskuse süütamine on vihakuritegu ja selle teo toimepanijad peavad vastutama. Kaasvastutust kannavad paraku kõik need, kes oma avalikes esinemistes ja sotsiaalmeedia-postitustes õhutavad põhjendamatuid hirme ja kütavad üles vihkamist teistsuguse nahavärvi ja kultuuritaustaga inimeste suhtes. Vihakõne kogub Eesti avalikus ruumis hoogu ja kujutab endast päev-päevalt üha reaalsemat ohtu süütutele inimestele, kes mistahes põhjustel Eestisse saabuvad. See on ohuks ka Eesti riigi julgeolekule, sest pagulaste-vastase hüsteeria tagajärjed võivad kergesti anda hävitava hoobi Eesti rahvusvahelisele mainele ja liitlassuhetele. http://www.delfi.ee/news/paevauudised/eesti/mul-on-habi-tegemist-on-massimorvakatsega-vastutavad-koik-vihakone-pidajad-ehk-loe-millised-olid-poliitikute-reaktsioonid-vao-suutamisele?id=72356827
Sven Mikser, kaitseminister (SDE) Facebookis:
Vao pagulaskeskuse süütamine on vihakuritegu ja selle teo toimepanijad peavad vastutama. Kaasvastutust kannavad paraku kõik need, kes oma avalikes esinemistes ja sotsiaalmeedia-postitustes õhutavad põhjendamatuid hirme ja kütavad üles vihkamist teistsuguse nahavärvi ja kultuuritaustaga inimeste suhtes. Vihakõne kogub Eesti avalikus ruumis hoogu ja kujutab endast päev-päevalt üha reaalsemat ohtu süütutele inimestele, kes mistahes põhjustel Eestisse saabuvad. See on ohuks ka Eesti riigi julgeolekule, sest pagulaste-vastase hüsteeria tagajärjed võivad kergesti anda hävitava hoobi Eesti rahvusvahelisele mainele ja liitlassuhetele. http://www.delfi.ee/news/paevauudised/eesti/mul-on-habi-tegemist-on-massimorvakatsega-vastutavad-koik-vihakone-pidajad-ehk-loe-millised-olid-poliitikute-reaktsioonid-vao-suutamisele?id=72356827
multikultile kasulik lärm 03. september 2015, kl 16.35 |
kummaline valitsus 03. september 2015, kl 16.48 |
Ossinovski - "Minu Eesti".
Lubage valjult naerda - erakond kes võttis enda erakonda ja ka juhatusse partei "vene erakond eestis". Erakond, kelle juhtfiguurid ütlesid, et ENSV ja küüditamine oli "usu küsimus".
_"2012.a: VEE esimees Stanislav Tšerepanov ja tema asetäitja Gennadi Afanasjev leidsid venekeelse Delfiga vesteldes, et okupatsiooni teema arutamisele võiks kehtestada moratooriumi, sest praegusel hetkel on okupatsiooni fakt nende arvates usu, mitte kohtuotsuse küsimus."_
Lubage valjult naerda - erakond kes võttis enda erakonda ja ka juhatusse partei "vene erakond eestis". Erakond, kelle juhtfiguurid ütlesid, et ENSV ja küüditamine oli "usu küsimus".
_"2012.a: VEE esimees Stanislav Tšerepanov ja tema asetäitja Gennadi Afanasjev leidsid venekeelse Delfiga vesteldes, et okupatsiooni teema arutamisele võiks kehtestada moratooriumi, sest praegusel hetkel on okupatsiooni fakt nende arvates usu, mitte kohtuotsuse küsimus."_
¤|¤ 03. september 2015, kl 17.06 |
Kogu tänane massiline avalduste ja artiklite ilmumise väga ladus ja organiseeritud kulg ning peaministri kohene kohalesõit jne. vihjab nagu sellele, et tegemist ongi etteplaneeritud mainekujunduskampaaniaga mis korraldatud valitsusringkonna enda poolt (võimalik et seejuures EU keskvõimu soovil).
Seejuures oli tegemist tehnilises mõttes tühise põlenguga, kivihoone ilma akendeta otsaseina väliskihis, nii et isegi suitsu ei läinud hoone sisse. Minimaalne kahju. Sellega võrreldes ebaproportsionaalselt suur vastukaja ja reaktsioon. Kui samas näiteks Kopli liinidel on olnud palju süütamisi, kus terve maja seest tulega haaratud ja ka mitmed inimohvrid, siis pole ükski minister, poliitik ega president avaldust teinud, kohalesõidust rääkimata. Et siis Eesti enda elanikel polegi mingit väärtust või?
Kui keegi tõeline pagulaste vihkaja oleks tahtnud paha teha, oleks ta kindlasti hoopis mingi süütepudeli või granaadi aknasse lennutanud. Mitte aga turvalise kivist tulemüüri väljastpoolt põlema sussutanud. Kõvemad organiseerijad võib-olla isegi kaugemalt hoonet purustava raketiga tulistanud (nagu Ukrainas).
Praegune tsirkus on kuidagi väga kentsakas, võltsilt ülepingutatud ja ebaloogilisusi täis...
Seejuures oli tegemist tehnilises mõttes tühise põlenguga, kivihoone ilma akendeta otsaseina väliskihis, nii et isegi suitsu ei läinud hoone sisse. Minimaalne kahju. Sellega võrreldes ebaproportsionaalselt suur vastukaja ja reaktsioon. Kui samas näiteks Kopli liinidel on olnud palju süütamisi, kus terve maja seest tulega haaratud ja ka mitmed inimohvrid, siis pole ükski minister, poliitik ega president avaldust teinud, kohalesõidust rääkimata. Et siis Eesti enda elanikel polegi mingit väärtust või?
Kui keegi tõeline pagulaste vihkaja oleks tahtnud paha teha, oleks ta kindlasti hoopis mingi süütepudeli või granaadi aknasse lennutanud. Mitte aga turvalise kivist tulemüüri väljastpoolt põlema sussutanud. Kõvemad organiseerijad võib-olla isegi kaugemalt hoonet purustava raketiga tulistanud (nagu Ukrainas).
Praegune tsirkus on kuidagi väga kentsakas, võltsilt ülepingutatud ja ebaloogilisusi täis...
Poliitiline nõmetsemine 03. september 2015, kl 17.21 |
Isegi väga rumal kurjategija oleks väga tõenäoliselt oma töö hoopis teisiti korraldanud. Fotodelt nähtuv ning poliitikute spetsiifilised avaldused räägivad ühte keelt: see lugu on poliitiline lavastus.
Pagulaste arvu *mõningane suurendamine* vajab eestlaste süütunnet ning nüüd ongi hakatud ilmsüüta põliselanikke igast suunast süüdistama, kuigi pagulaste keskel võis olla püromaanist khatti näriv pagulane, kes süütas hoone narkojoobes olles.
Leidke tõeline vahetu süüdlane ning kui oli tellimus, selle esitaja!
Paha ei teeks VEB fondiga seoses ärastamiskahtlusega isikute avalikustamine, miks peab salastama selliseid isikuid?
Pagulaste arvu *mõningane suurendamine* vajab eestlaste süütunnet ning nüüd ongi hakatud ilmsüüta põliselanikke igast suunast süüdistama, kuigi pagulaste keskel võis olla püromaanist khatti näriv pagulane, kes süütas hoone narkojoobes olles.
Leidke tõeline vahetu süüdlane ning kui oli tellimus, selle esitaja!
Paha ei teeks VEB fondiga seoses ärastamiskahtlusega isikute avalikustamine, miks peab salastama selliseid isikuid?
kahepalgelisus 03. september 2015, kl 17.37 |
Ela oma elu autor! 03. september 2015, kl 18.50 |
g 03. september 2015, kl 19.17 |
motomehed 03. september 2015, kl 19.24 |
seda et 03. september 2015, kl 19.24 |
Asi on kahtlane 03. september 2015, kl 19.56 |
Haige komm 03. september 2015, kl 20.08 |
hee-he 03. september 2015, kl 20.42 |
HaukuvPeni 03. september 2015, kl 21.02 | Registreerus: 9 aastat tagasi Postitusi: 1,706 |
multikultile kasulik lärm Kirjutas:
-------------------------------------------------------
> Kui Sven Mikser juba teadis ette enne prokuratuuri
> , kes oli süütamise taga, siis oleks viimane aeg S
> ven Mikserit üle kuulata.
Loomulikult oli see süütamine ette teada. Vaja oli seadusemuutust ja leiti tegelane kes natukene kärsatas kivimaja seina. Sellisel kujul täiesti ohutu tegevus majale. Määrib ainult. Nüüd hea põhjendus eestlaste mutta trampimiseks ja veel paarituhande moslemi riiki toomiseks.
© Kõik õigused kaitstud... hammastega!
-------------------------------------------------------
> Kui Sven Mikser juba teadis ette enne prokuratuuri
> , kes oli süütamise taga, siis oleks viimane aeg S
> ven Mikserit üle kuulata.
Loomulikult oli see süütamine ette teada. Vaja oli seadusemuutust ja leiti tegelane kes natukene kärsatas kivimaja seina. Sellisel kujul täiesti ohutu tegevus majale. Määrib ainult. Nüüd hea põhjendus eestlaste mutta trampimiseks ja veel paarituhande moslemi riiki toomiseks.
© Kõik õigused kaitstud... hammastega!
teadja 03. september 2015, kl 21.05 |
ma 03. september 2015, kl 22.14 |
ei huvita 03. september 2015, kl 22.30 |
jeah 03. september 2015, kl 22.56 |
mõistus 03. september 2015, kl 22.57 |
positiivne 04. september 2015, kl 00.12 |
Mis mõttes kohutav? Natukene hirmutamist tuleb ju kasuks. Ärgu arvaku, et võivad ennast siin nagu paradiisis sisse seada! Keegi ei tahtnud kedagi tappa ju, lihtsalt hirmutada on vaja. Praegu saaks veel midagi ära teha, sest massilist sisserännet veel ei ole, sellepärast tulebki meetmed kasutusele võtta, et neil ei oleks isu siia tulla.
Ma ei mõtle absoluutselt midagi pahatahtlikku, nad on inimesed nagu meie kõik, aga SIIA pole neil asja.
Kuid praegu tundub tõesti, et nad ise tegid seda. Need, kes seal elavad. Ei taha ükski eestlane endale sellist jama kaela, ja KUI keegi on nõus trellide taha minema, siis ta oleks selle maja niimoodi süüdanud, et keegi oleks tõesti ka viga või surma saanud.
Ükskõik, kes tegi, see tuleb ainult kasuks praegu.
Ma ei mõtle absoluutselt midagi pahatahtlikku, nad on inimesed nagu meie kõik, aga SIIA pole neil asja.
Kuid praegu tundub tõesti, et nad ise tegid seda. Need, kes seal elavad. Ei taha ükski eestlane endale sellist jama kaela, ja KUI keegi on nõus trellide taha minema, siis ta oleks selle maja niimoodi süüdanud, et keegi oleks tõesti ka viga või surma saanud.
Ükskõik, kes tegi, see tuleb ainult kasuks praegu.
häbiväärne! 04. september 2015, kl 00.29 |
Väga jube tegu! Kas eestlased juba ei saa aru et tegemist on pagulastega, inimestega kes on pidanud põgenema enda kodumaalt?
Neid peaks hoopis aitama ning suhtuma heasüdamlikult, tegema ühiskonda sulandumise võimalikult meeldivaks ning stressivabaks mitte vastupidi.
Suhtumine pagulastesse peegeldab inimest ennast.
Neid peaks hoopis aitama ning suhtuma heasüdamlikult, tegema ühiskonda sulandumise võimalikult meeldivaks ning stressivabaks mitte vastupidi.
Suhtumine pagulastesse peegeldab inimest ennast.
Jube jah 04. september 2015, kl 01.34 |
Süütamised on päris tihti tellimustööd ja kui nüüd tõesti kavatsetakse seadusemuudatus selle konkreetse juhtumi tõttu sisse viia ja leitakse keegi süüdlane või "süüdlane" ja süüdistatakse teda mingis massimõrvakatses, siis oleks õiglane ka kõik teised süütajad tagantjärgi sama asja eest kinni panna. Ka mina olen seda meelt, et kes oleks päriselt kellegi surma soovinud, oleks tõesti asja muudmoodi lahendanud kui otsaseina kärsatanud. Kuidas see huvitav üldse avastati? Öövalve?
buublik 04. september 2015, kl 07.44 |
agent 04. september 2015, kl 07.46 |
just 04. september 2015, kl 08.16 |
"Kogu tänane massiline avalduste ja artiklite ilmumise väga ladus ja organiseeritud kulg ning peaministri kohene kohalesõit jne. vihjab nagu sellele, et tegemist ongi etteplaneeritud mainekujunduskampaaniaga mis korraldatud valitsusringkonna enda poolt (võimalik et seejuures EU keskvõimu soovil)."
"Isegi väga rumal kurjategija oleks väga tõenäoliselt oma töö hoopis teisiti korraldanud. Fotodelt nähtuv ning poliitikute spetsiifilised avaldused räägivad ühte keelt: see lugu on poliitiline lavastus.
Pagulaste arvu *mõningane suurendamine* vajab eestlaste süütunnet ning nüüd ongi hakatud ilmsüüta põliselanikke igast suunast süüdistama, kuigi pagulaste keskel võis olla püromaanist khatti näriv pagulane, kes süütas hoone narkojoobes olles."
Selline ülepingutatud kiire reageerimine ning tohutu massiline avalduste ja artiklite ilmumine (nagu oleks mõnel oma pikk artikkel juba varakult valmis kirjutatud?) näitabki selle sündmuse kummalist omapära ja tundub tõesti et sellesama rahvale provotseeritud süütunde najale ehitataksegi üles vaikimise ajastu ning 150-st pagulasest saab ---> 3000+ pagulast.
"Isegi väga rumal kurjategija oleks väga tõenäoliselt oma töö hoopis teisiti korraldanud. Fotodelt nähtuv ning poliitikute spetsiifilised avaldused räägivad ühte keelt: see lugu on poliitiline lavastus.
Pagulaste arvu *mõningane suurendamine* vajab eestlaste süütunnet ning nüüd ongi hakatud ilmsüüta põliselanikke igast suunast süüdistama, kuigi pagulaste keskel võis olla püromaanist khatti näriv pagulane, kes süütas hoone narkojoobes olles."
Selline ülepingutatud kiire reageerimine ning tohutu massiline avalduste ja artiklite ilmumine (nagu oleks mõnel oma pikk artikkel juba varakult valmis kirjutatud?) näitabki selle sündmuse kummalist omapära ja tundub tõesti et sellesama rahvale provotseeritud süütunde najale ehitataksegi üles vaikimise ajastu ning 150-st pagulasest saab ---> 3000+ pagulast.
valdek 04. september 2015, kl 08.32 |
Vägistamise järel ei sõitnud keegi kohale asja uurima.Kas vägistamine on vahepeal legaalseks saanud?Pole seda koodeksit tõesti uurinud tükk aega.Need vaegvalged nagu suicu ei tõmba keegi vist ja tikke neil ka ei ole.Tuleb massilist ülekuulamist hakata tegema meile eestlastele.Gestaapo lamp näkku ja küll keegi ikka omaks võtab.Tundub lihtsam kümmnekas istuda kui seda piinamist taluda.
Püromaan võis olla isegi Vao keskuse asukas 04. september 2015, kl 08.42 |
Lisa postitus