Tere!
Mõtlesin veidi uurida, kas kellelgi veel on tele2-ga sarnast kogemust ja kuidas käitusite.
Nimelt oleme mehega hetkel välismaal ja saime mõlemad telefoniarve, millel oli rändlusteenusetasu kokku ca 50 eur, kuid olen 100% kindel, et pole andmesidet kasutanud.
Enne Eestist väljasõitu sai telefonil juba andmeside välja lülitatud ja kontrollisime ka, et telefon teeks uuendusi ainult wifi võrgus olles. Välismaal olles oleme ainult wifit kasutanud ning korduvalt ka kontrollinud, et kas andmeside on väljas - seda ta on olnud.
Tele2-le selgitasin antud olukorda, kuid nende seisukoht on see, et kui nende süsteemid näitavad, et teenust on kasutatud, siis järelikult nii ka on. Ja ju siis telefon on ise uuendusi teinud vms. Ja arve kuulub tasumisele.
Mina siiski sellega nõus ei ole.. ja olles nyyd lugenud ka teiste kogemusi tele2ga, siis nad on varemgi esitanud ulme arveid tuginedes oma süsteemidele, vaatamata sellele, et inimesed reaalsuses ei ole nii palju helistanud voi sõnumeid saatnud.
Kas kellelgi on nendega kogemust olnud ja kuidas olukorrale lahenduse leidsite? Tundub, et tele2 ise midagi mõistlikku välja ei paku. Järgmine plaan on mul tarbijakaitsesse minna, ei tea kas sellest oleks abi? Summa pole suur, aga asi on põhimõttes.