Halb kogemus
SEB panga II pensionisammas
tahaks teada 17. oktoober 2016, kl 18.49 |
Kas kellelgi lugejatest on SEB pangas pensioni II sammas. Kas te ei vaataks milline pilt teile täna avaneb, kui klikite internetipangas II sambale. Kuni reedeni sai sealt vaadata nii osakute hindasid kui ka graafikut. Kuid tänaseks on seal tehtud puhas töö - osakute hinnad kadunud ja graafikus oli päeval näha järsk madalseisu kukkumine nin õhtuks oli ka graafik kadunud. Mingit eelteadet kuskiltki ei leia. Need SEB-i pidevad uuendused tekitavad juba mõtte kolida üle teise panka. Infotelefonil vastatakse et nemad ei näe kliendi kontot. Oma meilile ootan vastust. Kas teil on sama muudatus oma II-l sambal?
taevas tule appi 17. oktoober 2016, kl 19.46 |
eelmisele 18. oktoober 2016, kl 06.25 |
Kas teid ennast siis absoluutselt ei huvita, mida ja kuidas teie pensioni II samba rahadega toimetatakse? Kui näiteks teie üle 15 aasta kogutud konservatiivse pensionisamba sissemakste saldoks ja hetkeväärtuse reale on tuhandetest eurodest üleöö järgi jäänud vaid 45 eurot ja õhtuks on seegi summa koos reaga sealt kadunud, kas see ei tekitakski teile mingeid küsimusi? Teid ei paneks imestama ka infotelefoni neiu vastus a la "Mina ei näe Teie kontot, aga ju siis fondide osakute hind langes üleöö plusside asemel tuhandetesse miinustesse." ????
Minu meelest on pangas olemas ka töötajatevaheline üldmeilitamise võimalus, kus IT töötajad saaksid teavitada oma IT-alastest muudatustest ka infotöötajat, et kliendid ei peaks enam kuulma sellist rumalat vastust. Milleks see infotöötaja seal telefoni otsas siis on, kui ta ei näe isegi kliendi kontot ja ei teagi pangasisestest muudatustest?
Minu meelest on pangas olemas ka töötajatevaheline üldmeilitamise võimalus, kus IT töötajad saaksid teavitada oma IT-alastest muudatustest ka infotöötajat, et kliendid ei peaks enam kuulma sellist rumalat vastust. Milleks see infotöötaja seal telefoni otsas siis on, kui ta ei näe isegi kliendi kontot ja ei teagi pangasisestest muudatustest?
to teemaalgataja 18. oktoober 2016, kl 17.21 |
eelmistele 19. oktoober 2016, kl 18.48 |
Ega siit põhikooli haridusega delfi kommenteerijatelt polegi asjalikku vastust oodata. Selgeltnägijat ei ole vaja, sest panga IT tööde viperused/parandused on ilmselt lõppenud ja pilt on nüüdseks taastunud. Imestasin vaid et seda ei osanud panga infotöötaja mulle vastata ja samuti pole tulnud ka meilile vastust, seetõttu esitasin lugejatele küsimuse. Millegipärast on viimasel ajal SEB panga klienditeeninduse tase langenud. Kahjuks.
xxx 19. oktoober 2016, kl 23.21 |
Mis see põhikool ja haridus siia puutub, kui tegu on mingi panga IT-apsakaga?
Ma usun, et mida kõrgem haridus inimesel on, seda paremini ta aru saab, et mingist sihukesest fondist pole ta pensionipõlves mingit tõelist abi. Kui ta üldse pensioniealiseks elab, arvestades praegusi tendentse. Mis neist joonistatud graafikutest ikka vahtida iga päev, saati veel sel teemal pikemalt sõna võtta.
Ei pannud tähele, et midagi oleks viga olnud, sest ei jälgi seda lehte. Ja seega ei saa ka kirjutada, mis juhtus ja miks juhtus.
Ma usun, et mida kõrgem haridus inimesel on, seda paremini ta aru saab, et mingist sihukesest fondist pole ta pensionipõlves mingit tõelist abi. Kui ta üldse pensioniealiseks elab, arvestades praegusi tendentse. Mis neist joonistatud graafikutest ikka vahtida iga päev, saati veel sel teemal pikemalt sõna võtta.
Ei pannud tähele, et midagi oleks viga olnud, sest ei jälgi seda lehte. Ja seega ei saa ka kirjutada, mis juhtus ja miks juhtus.
Lisa postitus