töötasin minagi 5 kuud müüja-kassiirina toidukaupluses. prrr...vastik töö, minu arvates. ja miks - no näiteks:
istud kenasti kassas ja teenindad kliente, nii umbes 3 tundi järjest ilma pausideta ja pideva järjekorraga. miks järjekord on? sest iga kümnes klient on rahulolematu,
1.kes kukub sind milleski süüdistama, mis müügisaalis valesti paigutatud on.
2.kindlasti on kassiir süüdi, et saalis kuskil 1 tootele vale hind oli pandud.
3.klient on jätnud puuviljad vms kaalumata ja kassiir peab jooksma asju kaaluma,tagasi saabudes saab kassiir järgnevatelt 2-3 kliendilt peapesu.
4.mõni klient maksab mitmekümnekroonist summat sentides, kusjuures eeldab, et kassiir seda üle ei loe vaid usub tema arvestust,ei viitsi oodata jne.
5.praktiliselt iga päev juhtub sulle klient,kes suhtub teenindajasse kui mingisse alavääristamist vajavasse isikusse - pöördumised "kuule,sina" ja muu taoline
jne jne jne
üldiselt sain ma klientidega hästi hakkama, sest kui arvestada, et teenindad päevas umbes 500 klienti ja neist vaid 25 torisevad,õiendavad ja sõimavad sind, siis see norm klienditeeninduse % on siiski üsna ok!?
üldiselt talun ma kriitikat hästi ja kui keegi otseselt minu vigadele-puudustele viitab, siis püüan end parandada, kuid kui sa pead päevast päeva olema kellelegi justkui jalamati eest, siis...no ei.
lahkusin sellelt ametikohalt ja olen igati rahul - uuesti klienditeenindajaks lähen vaid siis, kui muud tõesti enam üle ei jää.