Sest taksojuhte on vähe. Ja taksojuhid ei taha pikki otsi sõita nt. Saue, Keila jms. Täna öösel lennukilt tulles just selline lugu juhtus ühe inimesega, kes minu ees taksot tahtis võtta, et KOJU sõita (öösel!). Kuna inimene elas Keilas, siis taksojuht keeldus ja mina sain selle takso. Küsisin samuti, et milles asi, sest Tulikasse helistades lubati auto alles 40 minuti pärast. Hr. Viisaka Taksojuhi hinnangul ongi taksojuht vähe ja pikki otsi ei taheta sõita nn. flat-tariifi pärast. Loogiline ka - taksojuht peab sealt Keilast selle pika maa niisama ilma teenimata tagasi sõitma, aga tariif on ikkka sama mis linnas sees. Mujal maailmas on ammu taksosõitudel erinevad tsoonid. Tundub, et selle suure linnastumise hulgas oleks viimane aeg ka see tsooni-teema ära teha.
Mina küsiks hoopis, et mis värk nende Tallinna teedega on? Kuna Peterburi tee on nii umbes ja Suur-Sõjamäe täiesti kinni pandud, siis Peterburi tee ja Tartu mnt. vahel elavatel inimestel on ainuke pääsetee Tartu mnt., mis nt. Lagedi, Loo jt. asulate elanikele hiigelsuure ringi teeb. Tänahommikune taksoarve oli 235.- (muidu 130.-.)