Halb kogemus
STARMAN
veel_klient 15. veebruar 2002, kl 15.21 |
nonii, mida sellest monopoolsest ettevõttest ikka tahta... üks klient ees või taga, vahet pole...
kliendiinfo telefon kogu aeg üle koormatud, ooterezhiimil istumisest mobiiliarve juba oi-oi missugune. ja abi ei miskit.
juba kolmas nädal helistan neile ülepäeviti, et kamoon, mul ikka ei ole pooltel kanalitel pilti. lubavad "homme" tehnikud saata. lähen siis "homme" õhtul koju ja ikka ei midagi.
oleks võimalus, liituks teise operaatoriga. a kuna võimalust pole, pistsin sukavarda antenniauku ja vaatan tasuta poole kvaliteetsemat pilti. arvetega soovitaks Starman'il p-set pühkida, aga nende õnneks ei õnnestunud mul taas kord kliendiinfo numbriga ühendust saada
*maruvihane*
kliendiinfo telefon kogu aeg üle koormatud, ooterezhiimil istumisest mobiiliarve juba oi-oi missugune. ja abi ei miskit.
juba kolmas nädal helistan neile ülepäeviti, et kamoon, mul ikka ei ole pooltel kanalitel pilti. lubavad "homme" tehnikud saata. lähen siis "homme" õhtul koju ja ikka ei midagi.
oleks võimalus, liituks teise operaatoriga. a kuna võimalust pole, pistsin sukavarda antenniauku ja vaatan tasuta poole kvaliteetsemat pilti. arvetega soovitaks Starman'il p-set pühkida, aga nende õnneks ei õnnestunud mul taas kord kliendiinfo numbriga ühendust saada
*maruvihane*
Katsetaja 15. veebruar 2002, kl 15.26 |
prrrrrrrrrrrrrr 15. veebruar 2002, kl 20.04 |
Memm 16. veebruar 2002, kl 06.11 |
tegelt see nii on jah, et neil see telefon kogu aeg heliseb. Kui mees liitumas käis seal siis üks tibi koguaeg tel otsas. üks kõne läbi, kohe tel heliseb. hmm, oleks ehk siis mõelnud me ka et ju need vihased kliendid :) meil ei ole telekaga jama, meil jamab neti ühendus. ja see, et neil ei ole näiteks ööpäevaringne klienditeeninduse telefoni jätab nad kaugele konkurentidest maha. selle telefoniarve pealt ka õigesti öeldud, topivad su oote reziimile ja oota siis tükk aega. igatahes oleks hea kui nad seal ühtteist muudaksid. alustuseks 24h klienditeenindust.
minuke 16. veebruar 2002, kl 11.28 |
noh, kogemusest niipalju, et mina klienditelefoniga ühendust küll sain. aga see juhtus juba eelmise aasta märtsis, tegin samuti avalduse liitumiseks (interneti kaudu kusjuures, reklaamiti ju) internetivõrguga.........ja ootan tänaseni Starmani vastust. Helistasin, siis paluti mul tööpäeviti kella üheksa-viie vahel kohale tulla, kirjalikku avaldust esitama (milleks siis internet?). keeldusin, kuna minu töögraafik ei võimalda lihtsalt tööpäeviti kolmeks tunniks ära kaduda, et avaldust kirjutada. Samuti kuulsin põhjenduseks, et internetiga liitumiseks peab majas olema starmani tv-kaabel, aga kuna hetkel tegeldakse internetivõrgu väljaehitamisega, siis tv-kaabli paigaldusega lähiaegadel ei tegelda..........nokk kinni, saba lahti olukord........tahtsin ju liituda internetivõrguga.
Arusaamatu igatahes.
Arusaamatu igatahes.
prrrrrrrrrrrrrr 17. veebruar 2002, kl 12.32 |
juta 18. veebruar 2002, kl 08.52 |
starhädaline 18. veebruar 2002, kl 16.29 |
Mul jälle selline probleem: kunagi pakkus Comtrade mööda starmänni kabla netiühendust. Toode sobis (pidevatest katkestustest ei kurda siinkohal...). Mingil hetkel liitus Comtrade Starmaniga ja selle arve number, kuhu raha maksta, muutus. Ma muidugi neid arveid üksipulgi ei lugenud ja panagarobot maksis vanale numbrile edasi. Tuli ähvarduskiri. Helistasin klienditeenidusse ja seletasin, et raha kantud. Lubati raamatupidamist informeerida, et raha on kantud, otsigu üles.
Nüüd tuli uus kiri, milles ähvardatakse igasuguste inkassofirmadega, sest ma olla ikka neile võlgu. Saa sa nüüd aru...
ET ADSL, ma arvan, on lahendus.
Nüüd tuli uus kiri, milles ähvardatakse igasuguste inkassofirmadega, sest ma olla ikka neile võlgu. Saa sa nüüd aru...
ET ADSL, ma arvan, on lahendus.
tv 18. veebruar 2002, kl 18.05 |
angelina 26. veebruar 2002, kl 19.20 |
Lisa postitus