Halb kogemus
teiste seljas liugu laskmine
oplaa 24. mai 2002, kl 15.58 |
oplaa 24. mai 2002, kl 16.00 |
ligu laskmine siis seisabki selles, et ise võimalikult vähe midagi tehes poetatakse/unustatkse/pannakse paberid teise inimese lauale ja peetakse hobusemehe lõunaid. keegi peab ju ometi ära tegema. ja kel natukesei rohkeb kohusetunnet, see rabab kolme eest. klient peab olema kuningas, ja kliendile ju ei ütle, et meie kontor on täis loodreid.
Marxx 24. mai 2002, kl 16.09 |
oplaa 24. mai 2002, kl 16.21 |
krt 24. mai 2002, kl 16.34 |
ee... ma leian, et kui sekretär ootab et ma tema eest telefoni vastu võtaksin, siis laseb tema minu seljas liugu... sama asi paljude teiste tööülesannetega, mis tõesti ei ole minu kompetentsis (kaustade kordaseadmine ntx)... kui ma pean seda tegema, siis tahaks ju palka ka saada suurema tööhulga ja rabamise eest, ega ülemus mulle seepärast rohkem maksma hakka.
oplaa 24. mai 2002, kl 16.40 |
kui sekretär toru ei võta ja ootab et mina võtan siis tõesti üritab sekretär liugu lasta. aga probleem pole selles.
siin on tööülesanded ja kohustused võrdsed. miks siis neid ei täideta.
sama nõme ju. inimene jääb auto alla ja ma ei anna talle esmaabi põhjendusega et vabandust väga aga ma ei saa selle eest palka. pole minu asi, ega ta mu tuttav pole.
siin on tööülesanded ja kohustused võrdsed. miks siis neid ei täideta.
sama nõme ju. inimene jääb auto alla ja ma ei anna talle esmaabi põhjendusega et vabandust väga aga ma ei saa selle eest palka. pole minu asi, ega ta mu tuttav pole.
Pille 24. mai 2002, kl 18.16 |
Oplaa, mina olen Sinuga samas paadis. Olen keskmisest aktiivsem, uudishimulik ja kohusetundlik ning viimased pool aastat vaatan, et loll saab kirikuski peksa, so. kõik tüütud, rasked või muidu esmakordsed probleemid laotakse mulle selga, kuna mina olen ju "asjas sees, tean juba nii palju, olen nii tubli" vms. Vahel tuleb siis nutt peale lausa. Muidugi on meeldiv, kui minu arvamust küsitakse igas asjas ja tullakse nõu küsima, kuid inimesed võiks enda mõtlemisoskust aretada veidikene, mitte nii abitud olla. Ja siis veel muidugi see mentaliteet "miks mina, miks mitte keegi teine". Aga preemiat, lisatasusid ja muid boonuseid tahavad kõik võrdselt saada. Kui need kõne alla tulevad, siis on kõik järsku nii hoolega töötanud, et pole aega olnud ninagi pühkida. Hetkel pole olukord veel väljakannatamatu ja ma olen isegi ära õppinud ülemusele vastuhakkamise ning kolleegidele "ütlemise", et minu hing rahule jäetaks. Nüüd on juba parem. Aga see, millest Oplaa jutustas, tundib NIIIIII tuttav ...
hea 27. mai 2002, kl 10.11 |
Hiir 28. mai 2002, kl 12.41 |
ma ei tea, mismoodi eelmine autor seda telefoni võtmist mõtles, aga on ikka küll sekretäri ülesanne telefoni võtta.
Näiteks kui kusagil kontoris heliseb ja telefoniomanikku hetkel pole, siis peaks sekretär seda ikka noppima.
Olete olnud kunagi klient, kes helistab firmasse ja no krt! 15 minutit võib kutsuda, keegi telefoni ei võta!?
Näiteks kui kusagil kontoris heliseb ja telefoniomanikku hetkel pole, siis peaks sekretär seda ikka noppima.
Olete olnud kunagi klient, kes helistab firmasse ja no krt! 15 minutit võib kutsuda, keegi telefoni ei võta!?
hiir 28. mai 2002, kl 16.54 |
Hiir 29. mai 2002, kl 09.19 |
hiir 29. mai 2002, kl 11.34 |
Lisa postitus