Logi Sisse

Teata kohatust postitusest - moderaator@delfi.ee
Halb kogemus
Konsum ja minu südametunnistus.
 
keegi 03. september 2008, kl 20.06
kerige õige per*e oma põhimõttega juba.
 
to keegi 03. september 2008, kl 20.33
ise võid sinna p... kerida. Kliendil on õigus.
 
keegi 03. september 2008, kl 20.44
mina olen ka klient aga krt seda põhimõtte juttu kuulates hakkab juba paha... põhimõte on mingi hale ettekääne ihnusele.
 
proua Kortspõhi 03. september 2008, kl 21.07
Ei, see on distsiplineerimine.
 
nii/naa 03. september 2008, kl 21.11
Tavaliselt jah eksitakse ikka kliendi kahjuks ja poe kasuks, nõus sedasorti arvamustega. Aga minul üks positiivne kogemus selles vallas. Rakvere Grossist ostsin muude asjade seas purgikaaned, kuna oli kavatsus moosi keeta. Pakil oli hind 35.-, hiljem kassas selgus, et hoopis 19,80. Samast poest ostsin ka vaniljekastet, pakendi juures oli hind 15,50, kassas aga vist 12,40. Nii et vahel on ka vastupidi, klient võib saada kaupa ka loodetust odavamalt. Aga harva, seda küll!
 
keegi 03. september 2008, kl 21.12
distsipliin my ass. viimasel ajal muud ei kuulegi kui, et põhimõtte pärast ja põhimõtte pärast. öelge siis kohe välja, et raha pärast. ei millegi muu.
 
dsf 03. september 2008, kl 21.34
Minu arust ei pea ikka peale maksma, kui midagi ostad. Jah on kyll asi p6him6ttes! Minu p6him6te on see, et teisi ma ka ei peta. Kui antakse rohkem raha tagasi v6i m6nd toodet mitu tykki, siis alati ytlen.

Inglismaa kaubanduse systeem on selline, et kui ostad midagi ja kassas on hind k6rgem, saad selle toote tasuta. M6istlik. Klient ei pea poe eksimuste p2rast toodetele veel rohkem peale maksma.
 
tarbija 03. september 2008, kl 22.05
Siin foorumites on sadu kordi juttu olnud, aga tuletan veelkord kõigile kauplustes petta saanutele meelde, et.....
ENAM EI PEA AMMU SAAMA KAUPA SELLE HINNAGA MIS KAUBAL EES. S.T., kui riiulis üks hind ja kassas ilmneb teine, siis on kliendil õigus kaubast loobuda ja ka tarbijakaitsele kaebus kirjutada aga odavama hinnaga kaupa osta pole enam ammu õigust. Kaebuse peale läheb Tarbijakaitse reeglina teostama antud kauplusesse kontrollostu ja selle ostu ajal hinnavahe ilmnemisel teeb kauplejale trahvi.
Aga kliendil kassas või infoletis jalgade trampides odavamat hinda nõuda õigust pole.
 
heihei 03. september 2008, kl 23.16
Kuskohas on keegi üldse väitnud et ise üdini aus on? Minuarust selles loos just loobuti vingumisest, mitte ei tehtud kino edasi.Et siis turvamees suutis kliendi ümber rääkida.
 
k 04. september 2008, kl 08.11
Tahaks ka sõna sekka öelda. Kõigepealt oimaivõile -
MINA olen oma järjekorra ära seisnud ja ajan OMI asju . nüüd on SINU kord seista ja seisadki! Ja oled vakka nagu miilenki, sest MINA oen huvitatud oma raha liikumisest ja ausast kaubavahetusest. Kas SINA enda taga seisvatele inimestele mõtled, kui ostuks läheb? Ilmselt ei. SINUL on siis aega küll ja viskan viis, et kui SINA oleksid pettuse avastanud, siis jauraksid samamoodi. Hirmu tundmata, et keegi sulle korviga lajatab. Onju? Kui nii kiire, siis mine ära. Lihtne!



Autor: lifonne
Aeg: 09-03-08 12:43

Oot, mina nagu viimati teadsin, et pood ei ole kohustatud müüma kaupa väljasoleva hinnaga, kui see väidetavalt eksituse tõttu vale on, klient võib lihtsalt just nimelt ostmisest loobuda? On mingi muudatus tehtud või?
.....................

Ma ei oska kohe midagi öelda. Suu jäi lahti! VÄIDETAV VIGA?? Aga kui mina VÄIDAN vastupidist? Täpselt nii ongi - kui keegi teeb vea, siis mina ei pea seda teadma. minule on arvutamiseks pandud välja hind. Maksan selle järgi. Kui keegi hakkab väitlema, siis mul on küllalt närvi see asi juhatuseni viia. Kaugemalegi, kui vaja. Olen tõesti ehk LIIGAGI põhimõttekindel inimene. Aga ei saa ka lüpsta nii sageli.

Nõus herilasega. Ka mina imetlen alati, kuidas Soomes inimesed ei närvelda poesabas nii palju. Manjana vist... Aga tegelikult tahavad kõik, et kõigil oleks hea. Ja SEE on juba normaalne!

Üldiselt ajab mind aga see alati naerma, kui kassapiiga teatab tähtsa näoga, et kassas on nii või et lõin juba sisse ja enam muuta ei saa või veel midagi kassaga seonduvat. Ühesõnaga see aparaat on Jumal, kellele mina pean vastuvaidlematult alluma? Pean nõustuma kõigega, mida hr. Kassa mulle trükib?
No ei, vat ei ole ikka nii! Kui lõid valesti sisse, siis parandad. Kui ei oska, siis TEGELED SELLEGA PÄRAST, mitte ei hakka keset saba juhatajat otsima või aparaati remontima.. Mulle anda tagasi mu raha (ka teistele loomulikult!) ja valesti sisestatud asja toksid rahulikumal hetkel sisse. On keeruline? Saab kribinal-krabinal üles kirjutada, mis vussi läks ja HILJEM sellega tegeleda. On see väga mõistusevastane?
 
haldjas 04. september 2008, kl 08.49
Imetlen inimesi kel on niipalju raha ja sisemist rahu et summa, mis poes makstakse, neid külmaks jätab. Jätab külmaks palju üks asi maksab, jätab külmaks kas teda petetakse, nööritakse või peetakse lolliks. Neid inimesi pole palju, aga ka poed armastavad neid. Need on need inimesed kes on paremad tavapärasest inimesest. Nad on need kõige õigemad.

Kui suureks kasvan, tahan ka olla selline inimene. Ei taha olla kibestunud vingats...
 
ann 04. september 2008, kl 10.47
teenindaja ei vastuta,sest ta on ainult vahendaja - õienda omanikuga,et oma kassaprogrammid ja hinnad õigeks saaks ja iga mutter oma tööd teeks.Turvad peaks ikka ainult oma tööd tegema,mitte oma nina vaheletoppima nagu sageli on.
 
,,, 04. september 2008, kl 17.57
mind tõesti see 2 krooni ei tee ei rikkamak ega vaesemaks ja sellepärast ma tõesti kisada ei viitsi..
 
njah 05. september 2008, kl 15.56
Oletame, et ostad poest iga päev 3 allahinnatud toodet, mille allahindlus on tegelikult lõppenud. Vastasel juhul oleksid v-o teistsuguse valiku teinud. Ühel tootel oletame on 4 kr all hind, teisel 2 kr ja kolmandal 3 kr. Ühe korraga poes kaotad sa poele 9 kr. Kui sa käiks poes iga päev, annaksid sa oma rahakotist poele 3285 krooni aastas. Need, kes siin petta tahtsid saada on väga lahked inimesed...
 
Kim Smirna 07. juuli 2023, kl 11.57
https://foorum.naistekas.delfi.ee/read.php?22,12230041
Lisa postitus
Autor:
Sinu e-posti aadress:

Selleks, et lisada oma postitusele pilt, video või pildialbum, kopeeri postituse väljale pildi, video või albumi aadress.

Näiteks:
  • http://pilt.delfi.ee/picture/2715753/
  • http://video.delfi.ee/video/vRze7Wd9/ või http://www.youtube.com/watch?v=KF0i_TyTtyQ
  • http://pilt.delfi.ee/album/170457/
Pane tähele! Lingid on aktiivsed ehk klikitavad ainult sisse loginud kasutajate postitustes! Lisada saab vaid Delfi Pildi fotosid või albumeid ning Delfi Video või Youtube'i videoid! Fotod, galeriid või videod on nähtavad ainult sisse loginud kasutajate postitustes!
Lisa postitusele link, pilt või video!