Halb kogemus
milleks teha sitemat kui enne oli? mõistmatu!
eesti energiast räägin 30. aprill 2011, kl 21.39 |
täielik jura see EE uus süsteem, ise veel ühkelt esitlevad, et oi enne saite arve kohe kätte, aga näe nüüd, nüüd tuleb oodata 9 päeva ;D irw, järgmine uuendus kindlasti, et ootate kuukese ;D uskumatu ämber, nagu tv3, kus tehti järelvaatamine, is oli normaalne, lausa sltaks. miiiiiiiiiiiiiiiiiks külllll? kes selgitaks?
K. 30. aprill 2011, kl 22.04 |
eesti energiast räägin 30. aprill 2011, kl 22.35 |
delfikana 30. aprill 2011, kl 22.59 |
just 30. aprill 2011, kl 23.22 |
KM 30. aprill 2011, kl 23.32 |
Mia 01. mai 2011, kl 00.11 |
Ma ka täna avastasin kui näite teatasin. Arvata on, et päris suur hulk inimesi nüüd lihtsalt unustab oma arve õigeaegselt maksmata, vanasti sai mugavalt kohe näite teatades ka arve ära maksta, aga nüüd palun, oota. Kunagi teeme. Kas pole superteenindus?
Ärge siis ehmatage seal Eesti Energias kui ma maksan alles järgmiste näitude teatamise ajal. Nii mugavuse poolest või nii.
Ärge siis ehmatage seal Eesti Energias kui ma maksan alles järgmiste näitude teatamise ajal. Nii mugavuse poolest või nii.
naine 01. mai 2011, kl 09.12 |
ka naine 01. mai 2011, kl 22.42 |
* 02. mai 2011, kl 11.33 |
pahane klient 02. mai 2011, kl 11.52 |
Otsustasin helistada EE lühinumbril 1545, et igaks juhuks üle küsida, kas ikka läks näit kohale? Saatsin e-teenindusest. Telefoni otsas öeldakse, et ootejärjekord on pikk. Ootama ma ei jäänud, eks lollikesed nuumavad nüüd elioni oma kõneoote ajaga:))
Oskab ehk keegi öelda, kui mul oli siiani otsekorraldusega tehtud siis, kas see jätkub ikka või peab uue otsekorralduse ka sõlmima? See on küll hirmus, et nüüd nii peab nii kaua arvet ootama ja kas siiski õige arve koostatakse?
Tahtsin siis hoti minna, aga see leht pole ka hetkel kättesaadav. Mis toimub, kas Binladeni käsilased tegutsevad juba?:D
Oskab ehk keegi öelda, kui mul oli siiani otsekorraldusega tehtud siis, kas see jätkub ikka või peab uue otsekorralduse ka sõlmima? See on küll hirmus, et nüüd nii peab nii kaua arvet ootama ja kas siiski õige arve koostatakse?
Tahtsin siis hoti minna, aga see leht pole ka hetkel kättesaadav. Mis toimub, kas Binladeni käsilased tegutsevad juba?:D
ka naine 02. mai 2011, kl 12.02 |
pahane 02. mai 2011, kl 13.31 |
Tulivihane lilleke 02. mai 2011, kl 13.34 |
Eesti Energias on ilmselt liiga palju inimesi, kellel pole õiget tööd. Millegi muuga ei saa seletada täiesti normaalselt toimiva näiduteatamise-maksmise süsteemi segipaiskamist. Või on keegi lehma lellepoeg saanud kohale, kus ta on ebakompetentsuse tasandil. Ja nüüd vehkleb nigu tumm leilis, peaasi, et oleks sagimist.
Ega midagi pole teha, inimlik rumalus on äärmiselt elujõuline.
Ega midagi pole teha, inimlik rumalus on äärmiselt elujõuline.
vihane 02. mai 2011, kl 17.49 |
. 02. mai 2011, kl 21.33 |
hh 02. mai 2011, kl 22.38 |
väga tige 03. mai 2011, kl 04.23 |
Vot hea teema! Ma juba tükk aega olen möelnud, et huvitav, kas kõik ülejäänud on selle asjaga tõesti kohe ülimalt rahul või? Mina vihastasin ennast seaks juba eelmisel kuul, kui avastasin postkastist pika kirja, et läheme uuele ja väga mugavale ning kliendisõbralikumale süsteemile ja alates 13. kuupäeva õhtust e-teenindus ei tööta. Ümbrik oli mulle postkasti pistetud aga 14. kuupäeval ja seega oma arvet maksta ei õnnestunudki enam, maksetähtaeg oli 15. Esimene vihahoog tuli sellest, et kui nii suurt ümberkorraldust plaanitakse, siis miks klienti teavitatakse alles siis, kui vana süsteem juba tööst maas on. Lugesin seda pikka joru mitu korda ja hing läks järjest rohkem täis, et kops tahtis suisa üle maksa karata, nii et ma sama õhtu enam helistama ei hakanudki, et mitte päris tuld pursata. Kena mugavam ja kliendisõralikum kord küll, kui enne kirjutasid numbri ja said kohe "maksa" nuppu vajutades asja tasutud, siis nüüd oleks nagu ürgaaega tagasiminek. Iga kord ei vajuta maksmisnuppu kohe peale näiduandmist ja nii pidin siis ka pea pool tundi infoliinil oma järjekorda ootama. Tädi ajas väga segast juttu kui esitasin küsimuse, et milleks kiri nii hilja postitatud ja milleks selline jama üldse välja on mõeldud, lõpuks teatas, et tema ka ei tea, kuidas asi toimima hakkab, et tema lihtne reatöötaja. Lõpuks oli nõus mulle siiski e-posti teel arve esitama, sest ma ei saanud ju lambist hakata ülekannet tegema, kui mul polnud meeleski, mis summa oli ja tavaülekande puhul tuleb ka arvenumbrid ja viitenumbrid ise märkida. Nüüd siis sai teatatud 1. uus näit ja nende omapoolt kiidetud süsteem näeb välja tõesti nagu IT-huvilise teismelise kokkumäkerdatud proge. Kujundusest ei hakka rääkimagi aga värk nii primitiivne, et karju või appi, kirjutad näidu ja summat ei näitagi, siis nemad hakkavad sulle millaski kas posti teel või e-maili kaudu arveid saatma. No tule ikka tõesti taevas appi! Mul on 3 erinevat kohta, mille näitusid pean ütlema, ülejäänud kahel on leping, kus näite teatan korra kavartalis, nüüd lõi mul ette, et ka teised näidud vaja kõik paugust öelda, selle kohta teavituskirjas polnud poolt sõnagi, oleks vist pidanud sekundiga riigi kahes erinevas otsas jõudma ära käia. Otsekorralduslepinguid ei sõlmi põhimõtte pärast, sest mu sugulasel kasseeriti otsekorraldusega kogemata 156 kroonise arve asemel 15 600 krooni ja EE ei suutnud 5 ja poole aasta jooksul tasaarveldust teha, asi käis kohtu kaudu täpselt nii kaua. Arve sain küll lubatud 9 päeva asemel 2 päevaga aga milline jamamine! Kui üks tõeliselt mugav ja hästitoiminud asi on totaalselt osatud kanni keerata, siis see on küll nüüd see EE maksusüsteem. Huvitav, palju see uuenduse väljamõtleja ka honorari teenis? Eks järgmine uuendus tule selline, et pangaülekanded kaotatakse ka ära ja siis tuleb EE esindustes paber näppus järtsus seismas hakata käima, et sularahaga kassapidajale kenasti tasutud saaks nagu nõuka ajal asi käis. Ega ausaltöelda ei imestaks küll, kui üks asi hakkab trepiastmeidpidi alla minema, siis ühel päeval ollaksegi täpselt seal, kust kunagi alustati. Praeguseks on asi juba poolel teel, asi see siis mõni aste veel allapoole minna ei ole.
T.Õmblus 09. mai 2011, kl 19.35 |
Lugesin seda teemat, aga oma arvamust avaldama ei hakanud ja hoidsin oma pahameele endale, aga nüüd sai küll mõõt täis.
Nimelt on neil uus probleem- maksed ei toimi! Hakkasin just oma arvet tasuma ja siis nägin, et programm oli selle "vigaste maksete" alla lahterdanud. Helistasin panka ja sealt teatati, et see on E.Energia probleem. Nende IT-süsteemis olevat mingi viga ja na ei saavat isegi aru milles täpselt probleem on.. Normaalne firma see meie Eesti Energia! Lisaks panin makset sisestades tähele, et nad on mu viitenumbrit muutunud. Vastik, vastik, vastik firma, ma ütlen!
Nimelt on neil uus probleem- maksed ei toimi! Hakkasin just oma arvet tasuma ja siis nägin, et programm oli selle "vigaste maksete" alla lahterdanud. Helistasin panka ja sealt teatati, et see on E.Energia probleem. Nende IT-süsteemis olevat mingi viga ja na ei saavat isegi aru milles täpselt probleem on.. Normaalne firma see meie Eesti Energia! Lisaks panin makset sisestades tähele, et nad on mu viitenumbrit muutunud. Vastik, vastik, vastik firma, ma ütlen!
Lisa postitus