Logi Sisse

Teata kohatust postitusest - moderaator@delfi.ee
Halb kogemus
häbematu käitumine Selveris
 
Riina 15. november 2012, kl 21.46
Soovisin täna osta kassast ploki suitsu ja müüja ütles, mulle, et ma ise need kokku korjaks kassadest, et temal ei olevat aega minna seda tagant tooma. Et neil on mingi sabade mäng. Ja kujtage ette siis ta veel julges minu ees vabandada. Teate see oli nagu näkku irvitamine, ta ei saa minna mulle suitsu tooma plokiga ja siis veel vabandab ja räägib mingist mängust.
Ja ma ei imestagi, et miks neil need järjekorrad on kui nad tohivad töö ajal mängida.
 
iuu 15. november 2012, kl 21.53
nii vähe vaimukas :( no ei olnud naljakas, arene.
 
juhhaidii 15. november 2012, kl 21.58
Ju siis oli mingi mäng, et iga mitmes klient saab midagi vms. arvestus.
 
2 otsaga vorst 15. november 2012, kl 22.09
loe 'töö ja koolituse' rubriigis esimest teemat (kas nii tohib)olid seal mingid sõnad
 
paras 15. november 2012, kl 22.12
Ma kujutan ette et see on mingi väljamõeldis. Keegi nn Riina püüab vaimukas olla.
Ja üleüldse, miks peaks enesest lugupidav naine suitsetama???
 
oli ja midagi 15. november 2012, kl 22.21
Kui müüjatel saba liiga pikaks läks, siis vist pidi ta ostja toidukorvi omast taskust kinni maksma....
 
SEE MÄNG 15. november 2012, kl 22.26
on ammu läbi.
 
see mäng 15. november 2012, kl 22.51
hakkas uuesti. nägin just reklaami
 
Silvya 16. november 2012, kl 00.19
Ma alles täna seisin järjekorras 10 min....mulle küll keegi midagi välja maksta ei tahtnud....Pirita selveris koguaeg ju tipptundidel jube pikad järjekorrad...
 
poodleja 16. november 2012, kl 11.03
Aga miks mitte küsida suitsu plokki saaliteenindaja käest? Mul ei tuleks pähegi, et hakkan kassapidajalt sellist asja küsima, seda on ju niigi näha, et neil üsna kiire ja kliendid ka ju tahavad kiiret teenindust. On märgata, et kui kassapidaja peab ühe kliendi pärast kassa eest lahkuma, siis teistel järjekorras kohe tüdinenud ilmsed peas. Aga ise küsiks küll pigem saaliteenindaja käest sellist asja.
 
kompu 16. november 2012, kl 12.37
Silvya - miks Te selve-ekspressi ei kasuta?
 
sss 16. november 2012, kl 12.57
Prismades näiteks saab plokkide kaupa suitsu osta infoletist. Minu arvates täiesti mõistlik lahendus. Kas selveris on teisiti?
 
Patsient 16. november 2012, kl 13.03
Ma ei saa samuti aru, milleks kassapidaja, kellel on järjekord, peaks kassast lahkuma, et laost suitsu tuua. Mind häiriks selline asi kliendina väga. Osta infoletist või küsi tõesti saaliteenindajalt. Kassapidaja lao vahet jooksutamine viidab kõigi järjekorras olijate aega.
 
appikene 16. november 2012, kl 13.06
Vat siin selge näide, kuidas inimene end maailmanabaks peab. Ainult mina ja maailm. Vastik.
 
marta 16. november 2012, kl 16.49
Issand kui nõme, neil isegi suhteliselt madal palk. Kes selle lolluse välja mõtles? Ma ei imesta, miks neil inimesi pole tööle võtta, kui töötaja peab veel asjad kinni maksma, mis tasuta antakse.
 
kõlakas 17. november 2012, kl 00.04
saunas naised rääkisid, et osad kassapidajad pidid selle kampaania pärast lausa täiskasvanute mähkmeid kandma, sest kassast lahkuda ei saa
 
marta 17. november 2012, kl 00.42
kas just mähkmeid, aga pausidelt kutsutakse nad küll tagasi kassasse ja siis saadetakse tagasi pausile.
ma ei saa aru paus on 15, siis 5 minutit saada olla ja siis saadetakse agasi kassasse ja siis uuesti pausile. see ei ole normaalne.
 
kohutav 17. november 2012, kl 20.47
kas selline asi on tõesti võimalik!!
sel juhul käib Selveris ju täielik inimeõiguste rikkumine!
kus on meie töötajate kaitse ja ametiühingud!?
mis maailmas me küll elame?

Riina
suitsupakkide probleem!?
juba su keelekasutus näitab, et sa pole just kõige kirkam kriit.
"müüja julges vabandada!.."???
häbi võiks sul olla, totakas!
 
riina 17. november 2012, kl 22.10
Ma ei oleks sellest numbrit teinud, kui ta poleks vabandanud.
Mul on neist ausalt öeldes kahju. Ja ma tean, et nad peavad vabandama asjade eest milles nemad süüdi ei ole ja see lihtsalt viskas mul üle.
Saate aru, kassapidaja vabandab, et hind on saalis vale. Aga tema ju seda hinda ei tee sinna. See peale sunnitud silmakirjalikkus on vastik.
 
oehh 17. november 2012, kl 22.22
see vist liba. no ei ole võimalik, et keegi tõesti mõtleb nii, nagu teemaalgataja
 
kohutav 17. november 2012, kl 23.11
kuule, Riina.
ja kui poleks vabandanud, oleks taas uus kriiskamine olnud, et miks ei vabandanud.
kassapidaja pole mingi selgeltnägija, et teab, mis iga kliendi ajus toimub.
nii et rahune maha.
jummal, küll mis inimesed meie ümber liiguvad. poleks seda delfit, ei teakski, kui palju veidrikke on olemas.
Lisa postitus
Autor:
Sinu e-posti aadress:

Selleks, et lisada oma postitusele pilt, video või pildialbum, kopeeri postituse väljale pildi, video või albumi aadress.

Näiteks:
  • http://pilt.delfi.ee/picture/2715753/
  • http://video.delfi.ee/video/vRze7Wd9/ või http://www.youtube.com/watch?v=KF0i_TyTtyQ
  • http://pilt.delfi.ee/album/170457/
Pane tähele! Lingid on aktiivsed ehk klikitavad ainult sisse loginud kasutajate postitustes! Lisada saab vaid Delfi Pildi fotosid või albumeid ning Delfi Video või Youtube'i videoid! Fotod, galeriid või videod on nähtavad ainult sisse loginud kasutajate postitustes!
Lisa postitusele link, pilt või video!