Logi Sisse

Teata kohatust postitusest - moderaator@delfi.ee
Halb kogemus
Vastik reklaam
 
Valle 01. juuni 2016, kl 07.44
Reklaamifirmade poolt juunikuu parimaks reklaamiks kuulutatud viina Pööriöö reklaam on sisuliselt vastik. Ühiskonna vastutustundlikum osa taunib alkoholi reklaamimist põneva elustiili kaasosalisena. Paljud ja paljud inimesed ja nende kaaslased, pered kannatavad alkoholi tarbimise tõttu. Vaid reklaamitegijatel on jõhkrust just selline reklaam kuu parimaks kuulutada. Eetika ja moraalita reklaamitootjad!
 
Autorile: 01. juuni 2016, kl 08.36
On ikka mured inimesel! Tänapäeva inimesed - eriti noored - ei vaata telekat, rääkimata reklaamidest. Inimesed salvestavad saated ja kerivad reklaamid edasi või klõpsutavad reklaami ajal teisele kanalile.
Kuidas saab sellisest asjast nii põlema minna? Mina jälle ei kannata neid reklaame, mis "Pilvede all" vahel lastakse, üks on selline, kus jubeda hobusenäoga tüdruk joob keefiri, ning teine, kus tüdruk seisab grillimise juures. Mõlemad tüdrukud on nii koledad, aga et ma jooksesin sellest eraldi teemat delfisse tegema...?!
 
Viina reklaamist on poogen 01. juuni 2016, kl 10.42
Aga avasin täna dölphi ja seal on uued jäledad reklaamid tekkinud, mida isegi ADBLOCK ei eemalda automaatselt! Tuli ise filter lisada ADBLOCKI, ja nüüd see jälkus kadus :))
 
kats 01. juuni 2016, kl 13.18
Eelmisele- Need reklaamid Delfis on tõesti täna jälgid. Adblock on toiminud... kuni tänaseni... :S Saatsin Delfile meili ja küsisin, et kas neil plaanis leht kinni panna, et lugejaid eemale peletavad.
Palun õpeta, kuidas sa seda filtrit lisasid. Kui teen paremkliki reklaami peal ja valin Block this ad, siis ei juhtu midagi ja jälk reklaam ikka näha. Samuti on lehe all mingid rulluvad reklaamid ja kui 1 ära blokkida, siis tuleb mingi teine jälkus. Paluuun õpeta! :)
 
katsile 01. juuni 2016, kl 13.53
Kui paned block image, siis pärast seda tuleb refreshida.
 
algr 02. juuni 2016, kl 08.17
Jah, peale aastakümneid pingutusi on delfi suutnud avanemise aja nihutada mitmekümne sekundi peale ja reklaami nähtavale ka neil kel reklaami blokeerijad peal. Samas jätkub võimuritele ebameeldivate teemade kaotamine vanas tempos...
 
piupau 02. juuni 2016, kl 08.48
Külastatavus Delfil ei kahane, see ainult kasvab. Äärmiselt naiivne on saata närviline kiri ja küsida, kas hakkate lehte kinni panema, et inimesi eemale peletate. Ei lähe keegi kusagile. Ja kui ka läheb, tuleb 10 uut juurde, Nii nagu Delfis nii ka muudes portaalised. Imelik, et mingid reklaamid nii palju viha tekitavad. No on...ja mis siis. Ma küll ei viitsi seepärast kiljuda ja rapsida. Loen rahulikult oma tasuta uudiseid ja teinekord klõpsan ka mõnel reklaamil, mis huvitab.
 
B. 02. juuni 2016, kl 11.24
Parem klõps tülitekitajal, filtri valikuks *ado.delfi.ee ja siis refresh.
Peaks mõikama kogu läbule.
 
Valle 02. juuni 2016, kl 21.40
Kahju, et nii ükskõikselt alkoholi reklaami suhtute. Ma pole seda Delfis näinud, küll oli see suurelt Postimehes kui kuu parim reklaam.
 
Ave 08. juuni 2016, kl 13.47
Mulle jälle ei meeldi telereklaamid, milles kasutatakse uksekella helinat.
Istud rahulikult, vaatad saadet ja reklaamipauside ajal klõpsid arvutit.
Järsku kõlab kõvasti:"Kill-koll!Kill-koll!" Nagu keegi oleks ukse taga. Täitsa ebameeldiv, et mitte öelda ehmatav.
Laske inimestel rahus oma kodus olla!

Ja vist ETV? mõtles vahepeal välja eriti vastiku sireenitaolise (või nagu oleks saatehäire) heli, et tõmmata tähelepanu järgnevale reklaamile.

Väga vastik on ka reklaam,milles krigiseva häälega vanaproua läheb seemneteta arbuusi müüjatele tagasi viima. Ebameeldivale häälele eelneb veel uksekella "kill-koll".

Mnjah, reklaamid peaksid nagu olema meeldivad ja ligitõmbavad, aga mitte eemaletõukavad.
 
tõsijutt 08. juuni 2016, kl 22.23
Avel on jumala õigus, et igasugu helinaid-plärinaid-kõlinaid on jube palju, ei saa aru, kas autosignaal undab maja ees, saatis keegi sõnumi või heliseb uksekell. Eksitavaid hääli on väga palju.
 
vastik väljendus 08. juuni 2016, kl 23.24
olen sama meelt, et osad reklaamid ja mõned saated on häirivad ja mitte meeldivad, aga mind ajendas siia kirjutama, kuna väljendid vastik, vihkan seda jne... on viimasel ajal nii sagedased lugeda ja kuulda. Kas teis, kes neid sõnu kasutavad üldse armastust on, päris ausalt, kas selline vastik suhtumine on normaalne ?
Karl Kindermacher 09. juuni 2016, kl 07.53
Kui panid teleka käima, siis võta vastu kõik tagajärjed, mis sellega kaasnevad. See oli Su oma valik.
 
to "vastik väljendus" 10. juuni 2016, kl 01.24
Mis sel sõnal "vastik" siis viga on? Täitsa tavaline ja tabav sõna iseloomustamaks midagi eriti ebameeldivat või eriti häirivat.
Emotsionaalselt väljenduv inimene oskab ka armastada, "külma kõhuga" ja leigelt suhtuv isik ei oska ei vihata ega armastada.
 
leigelt suhtuv 10. juuni 2016, kl 22.47
olen kokku puutunud mõnede inimestega, kelle sõnavaras on sellised väljendid nagu vastik vaadata, vastik kuulata, jätkuks veel värdjalik, nõmedik jne.
Kas selline inimene on ise sõbralik ja positiivse suhtumisega teiste inimeste suhtes ? Ei ole, ta näeb enda peegelpilti, kui midagi või kedagi arvustab, aga ise sellest aru ei saa...
Selline "emotsionaalne" inimene võib vabalt ka teise inimese ära tappa, ennem kui " külma kõhuga " leigelt suhtuv isik ! Näiteid elust ei hakka siin tooma.
 
to "leigelt suhtuv" 12. juuni 2016, kl 20.26
Nagu näha, sa ise teiste inimeste halvustamisse ja neile igasuguste omaduste külgepookimisse eriti leigelt ei suhtu - ikka kohe hambad säärde, potentsiaalseks mõrtsukaks tembeldamiseni välja.
 
Maaris 17. juuni 2016, kl 20.33
Kõik reklaamid ajavad oksele, eriti mingid tampoonide omad. Jäle.
 
aaa 18. juuni 2016, kl 01.54
Noored inimesed ei vaata jah telekat ega reklaame, aga miks peab reklaamis olev tüdruk ILUS olema? Just tüdruk ja naine, mitte aga poiss või mees? Enamik mehi reklaamides on suvalised kohmakad pereisad, vahele mõni musklimees, aga viimaseid on ikka vähe. Reklaamid ongi mõeldud tavalisele inimesele, mitte tippmoe kliendile. Pannaksegi meelega seostatav isik. Ja üldse, ei saa naiste välimuse kritiseerimisest aru. Peaaegu kõik mehed on igasugusest naisest koledamad, aga neid ei kritiseerita! Naisi ei võrrelda mitte meeste, vaid teiste naistega, kus on tase aga hoopis kõrgem.

Autorile: Kirjutas:
-------------------------------------------------------
> On ikka mured inimesel! Tänapäeva inimesed - eriti
> noored - ei vaata telekat, rääkimata reklaamidest
> . Inimesed salvestavad saated ja kerivad reklaamid
> edasi või klõpsutavad reklaami ajal teisele kanal
> ile.
> Kuidas saab sellisest asjast nii põlema m
> inna? Mina jälle ei kannata neid reklaame, mis "Pi
> lvede all" vahel lastakse, üks on selline, kus jub
> eda hobusenäoga tüdruk joob keefiri, ning teine, k
> us tüdruk seisab grillimise juures. Mõlemad tüdruk
> ud on nii koledad, aga et ma jooksesin sellest era
> ldi teemat delfisse tegema...?!
Lisa postitus
Autor:
Sinu e-posti aadress:

Selleks, et lisada oma postitusele pilt, video või pildialbum, kopeeri postituse väljale pildi, video või albumi aadress.

Näiteks:
  • http://pilt.delfi.ee/picture/2715753/
  • http://video.delfi.ee/video/vRze7Wd9/ või http://www.youtube.com/watch?v=KF0i_TyTtyQ
  • http://pilt.delfi.ee/album/170457/
Pane tähele! Lingid on aktiivsed ehk klikitavad ainult sisse loginud kasutajate postitustes! Lisada saab vaid Delfi Pildi fotosid või albumeid ning Delfi Video või Youtube'i videoid! Fotod, galeriid või videod on nähtavad ainult sisse loginud kasutajate postitustes!
Lisa postitusele link, pilt või video!