Halb kogemus
Tele2 esitas vale arve
Rahulolematu klient 13. september 2016, kl 12.06 |
Tere!
Mõtlesin veidi uurida, kas kellelgi veel on tele2-ga sarnast kogemust ja kuidas käitusite.
Nimelt oleme mehega hetkel välismaal ja saime mõlemad telefoniarve, millel oli rändlusteenusetasu kokku ca 50 eur, kuid olen 100% kindel, et pole andmesidet kasutanud.
Enne Eestist väljasõitu sai telefonil juba andmeside välja lülitatud ja kontrollisime ka, et telefon teeks uuendusi ainult wifi võrgus olles. Välismaal olles oleme ainult wifit kasutanud ning korduvalt ka kontrollinud, et kas andmeside on väljas - seda ta on olnud.
Tele2-le selgitasin antud olukorda, kuid nende seisukoht on see, et kui nende süsteemid näitavad, et teenust on kasutatud, siis järelikult nii ka on. Ja ju siis telefon on ise uuendusi teinud vms. Ja arve kuulub tasumisele.
Mina siiski sellega nõus ei ole.. ja olles nyyd lugenud ka teiste kogemusi tele2ga, siis nad on varemgi esitanud ulme arveid tuginedes oma süsteemidele, vaatamata sellele, et inimesed reaalsuses ei ole nii palju helistanud voi sõnumeid saatnud.
Kas kellelgi on nendega kogemust olnud ja kuidas olukorrale lahenduse leidsite? Tundub, et tele2 ise midagi mõistlikku välja ei paku. Järgmine plaan on mul tarbijakaitsesse minna, ei tea kas sellest oleks abi? Summa pole suur, aga asi on põhimõttes.
Mõtlesin veidi uurida, kas kellelgi veel on tele2-ga sarnast kogemust ja kuidas käitusite.
Nimelt oleme mehega hetkel välismaal ja saime mõlemad telefoniarve, millel oli rändlusteenusetasu kokku ca 50 eur, kuid olen 100% kindel, et pole andmesidet kasutanud.
Enne Eestist väljasõitu sai telefonil juba andmeside välja lülitatud ja kontrollisime ka, et telefon teeks uuendusi ainult wifi võrgus olles. Välismaal olles oleme ainult wifit kasutanud ning korduvalt ka kontrollinud, et kas andmeside on väljas - seda ta on olnud.
Tele2-le selgitasin antud olukorda, kuid nende seisukoht on see, et kui nende süsteemid näitavad, et teenust on kasutatud, siis järelikult nii ka on. Ja ju siis telefon on ise uuendusi teinud vms. Ja arve kuulub tasumisele.
Mina siiski sellega nõus ei ole.. ja olles nyyd lugenud ka teiste kogemusi tele2ga, siis nad on varemgi esitanud ulme arveid tuginedes oma süsteemidele, vaatamata sellele, et inimesed reaalsuses ei ole nii palju helistanud voi sõnumeid saatnud.
Kas kellelgi on nendega kogemust olnud ja kuidas olukorrale lahenduse leidsite? Tundub, et tele2 ise midagi mõistlikku välja ei paku. Järgmine plaan on mul tarbijakaitsesse minna, ei tea kas sellest oleks abi? Summa pole suur, aga asi on põhimõttes.
nublu 13. september 2016, kl 14.15 |
seda et 13. september 2016, kl 18.34 |
njahh 13. september 2016, kl 18.37 |
Rahulolematu klient 13. september 2016, kl 19.06 |
Varem pole tele2ga ühtegi jama olnud, olen neid aastaid kasutanud. Seega alguses tahtsingi olukorra ära lahendada ja jätkata nendega. Kuid tundub, et peab toesti teenusepakkujat vahetama.
Tele2 teab, et oleme välismaal viibinud, kuna riiki saabudes saadeti 3 sõnumit, et teretulemast, hinnad on sellised jnejne.. Ehk siis neil teada, kus inimene viibib ja kohe hea võimalus nöörida...
Tele2 teab, et oleme välismaal viibinud, kuna riiki saabudes saadeti 3 sõnumit, et teretulemast, hinnad on sellised jnejne.. Ehk siis neil teada, kus inimene viibib ja kohe hea võimalus nöörida...
kogenu 13. september 2016, kl 20.10 |
Kahjuks tundub paljude firmade äriplaan osaliselt olemagi sellele üles ehitatud, et esitatakse küll jama, kuid piisavalt väike arve, et inimene ei viitsiks selle pärast sõdima hakata. Suurest hulgast sellistest väikestest valesummadest korjab juba päris kena kopika.
Isiklik kogemus oli lauatelefoniga. Ma andsin veel andeks jultunult terve kuutasu küsimise, kuigi telefon pandi füüsiliselt esmakordselt korterisse sisse alles kuu viimase päeva pealelõunal.
Aga neil oli ülbust esimese kuu arvele lisada ka terve rea ühekaupa võttes pisikesi summasid justkui toimunud telefonikõnede eest ENNE telefoni paigaldamist. Osad neist isegi välismaale.
Kohtusse ma paarikümne euro pärast loomulikult ei läinud, minu kirjalikule pärimisele pole firma tänaseni vastanud ega ka järgmiste kuude arvetest korrigeerimist teinud.
Nii ongi, et sinust sõidetakse igal võimalikul moel üle. Ei ole ükski telekomi firma teistest parem ega ausam.
Isiklik kogemus oli lauatelefoniga. Ma andsin veel andeks jultunult terve kuutasu küsimise, kuigi telefon pandi füüsiliselt esmakordselt korterisse sisse alles kuu viimase päeva pealelõunal.
Aga neil oli ülbust esimese kuu arvele lisada ka terve rea ühekaupa võttes pisikesi summasid justkui toimunud telefonikõnede eest ENNE telefoni paigaldamist. Osad neist isegi välismaale.
Kohtusse ma paarikümne euro pärast loomulikult ei läinud, minu kirjalikule pärimisele pole firma tänaseni vastanud ega ka järgmiste kuude arvetest korrigeerimist teinud.
Nii ongi, et sinust sõidetakse igal võimalikul moel üle. Ei ole ükski telekomi firma teistest parem ega ausam.
patsiga poiss 13. september 2016, kl 20.32 |
* 14. september 2016, kl 10.37 |
Rahulolematu klient 14. september 2016, kl 16.08 |
* 16. september 2016, kl 07.26 |
tele2 16. september 2016, kl 10.07 |
Lisa postitus