Halb kogemus
Ummik tunnelis
uimane autos 01. november 2016, kl 20.37 |
Avarii tagajärjel ummistus liiklus ka Ülemiste tunnelis.
Mida ütleb liikluseeskiri? Mäletate? Mis toimus tegelikult, mootorid töötasid, keegi ei mõelnudki sellele, et surm hiilis lähedale.
Vingugaas on raskem õhust ja koguneb tunneli põhjast alates, kõige madalamas kohas jäävad autojuhid (reisijad) kõige kiiremini uimaseks, isegi aru saamata, et nad on tõsises ohus.
Meenutan, et vingugaas on lõhnatu-värvitu ja selle kontsentratsioon veres mürgitab inimest raskelt.
Üks töötav auto kinnises garaažis - oht! teatakse, kuid mitukümmend autot tunnelis - ja ei mõelda ohule.
Liiklusseadus kohustab seisaku korral tunnelites seiskama mootori!!!
Mida ütleb liikluseeskiri? Mäletate? Mis toimus tegelikult, mootorid töötasid, keegi ei mõelnudki sellele, et surm hiilis lähedale.
Vingugaas on raskem õhust ja koguneb tunneli põhjast alates, kõige madalamas kohas jäävad autojuhid (reisijad) kõige kiiremini uimaseks, isegi aru saamata, et nad on tõsises ohus.
Meenutan, et vingugaas on lõhnatu-värvitu ja selle kontsentratsioon veres mürgitab inimest raskelt.
Üks töötav auto kinnises garaažis - oht! teatakse, kuid mitukümmend autot tunnelis - ja ei mõelda ohule.
Liiklusseadus kohustab seisaku korral tunnelites seiskama mootori!!!
:)) 01. november 2016, kl 21.09 |
peale ummikut 01. november 2016, kl 21.50 |
to uimane autos 02. november 2016, kl 00.43 |
Raivo Kohalik 02. november 2016, kl 09.24 | Registreerus: 10 aastat tagasi Postitusi: 5,767 |
to uimane autos 02. november 2016, kl 00.43
mida sa nutad siin, see sitasti projekteeritud tunnel lihtsalt
,,,,,,,,,,,,,,,
kui keegi tuttu igaveseks ei jäänud, polnud see halvasti projekteeritud. kui mõelda siis tõeline gaasikamber tegelikult. kui paljud mõtlesid mootor käima jätta et soojendus töötaks?targemad vähemalt lülitasid soojenduse siseõhu reziimile .
mida sa nutad siin, see sitasti projekteeritud tunnel lihtsalt
,,,,,,,,,,,,,,,
kui keegi tuttu igaveseks ei jäänud, polnud see halvasti projekteeritud. kui mõelda siis tõeline gaasikamber tegelikult. kui paljud mõtlesid mootor käima jätta et soojendus töötaks?targemad vähemalt lülitasid soojenduse siseõhu reziimile .
uimane autos 02. november 2016, kl 15.57 |
jajah 02. november 2016, kl 16.19 |
Nõus eelpool kirjutajaga, et isegi ei tahaks praeguse ilmaga istuda tunde kütteta autos, peale mootori väljalülitamist paraku on autos varsti välisega sarnane temperatuur. Pealegi enamus autoga liiklejaid ei ole riietatud sobivalt et istuda miinuskraadidega tunde paigal. Lisaks võivad paljudel ka väikesed lapsed autos olla. Nii et milline oleks parem valik, kas uinuda mürgigaasist või külmuda surnuks?
istuti 02. november 2016, kl 17.22 |
Lisa postitus