Halb kogemus
ebay teema - kas ei olegi võimalik midagi teha, kui on üle 30 päeva möödas?
eh 10. juuni 2015, kl 12.22 |
Oli ebays selline case, et tellisin (detsembris!) ühelt müüjalt 3 asja, ta saatis mulle 2. Juba siis oli 30 päeva möödas. Pärast seda vastas kirjadele ja muudkui lubas ja lubas uuesti saata, nüüd ei vasta kirjadele ka. Ebays aga nii vanade case'ide kohta mingit kaebust esitada ei lase. Ja negatiivset feedbacki ma ka enam panna ei saa.
Kas nii lihtne ongi? Et saadan puuduliku paki välja napilt enne, kui deadline kukub, ja pärast seda on ostja suluseisus - ei pakki, ei raha, ei võimalust midagi nõuda? Või on kuskil ikkagi mingi võimalus?
Kas nii lihtne ongi? Et saadan puuduliku paki välja napilt enne, kui deadline kukub, ja pärast seda on ostja suluseisus - ei pakki, ei raha, ei võimalust midagi nõuda? Või on kuskil ikkagi mingi võimalus?
PayPal 10. juuni 2015, kl 12.43 |
eh 10. juuni 2015, kl 16.17 |
jah 10. juuni 2015, kl 20.36 |
Logid PayPali sisse ja kliki seal kuhu vaja (ilmselt selle tehingu peale, ma pole ise seda teinud nii et ei oska vaga tapselt juhendada) aga kui ma nyyd jarele motlen, siis on voimalik et myyja saab PayPali case`sulgeda lihtsalt tracking numbri sisestades, nii et kui seal on valida kas "item not received" voi "item not as described " siis vali viimane. KUi valikut ei ole siis vali lihtsalt "Item not received" ja kui ta tracking numbri sisestab helista PayPali (see ei tohiks v. keeruline olla) seal on vaga hea Customer Service.
Lisa postitus