Käisin hiljuti Rimi taaraautomaadis taarat viimas. Pärast seda tahtsin tšeki rahaks vahetada. Läksin ühe hetkel vaba kassa juurde ja ulatasin tšeki kadsatöötajale, et ta selle vastu siis tšekil oleva summa annaks. Aga see töötaja lükkas mu tšeki tagasi ja korrutas "ne panimaju"
Ajas väga tigedaks, sellist asja pole isegi Maximas ette tulnud! See pidi küll olema mingi hiljuti Eestisse saabunud ukrainlane. Miks võetakse sellised tööle, kes isegi taaratšekki ei oska rahaks vahetada!? Kuidas selline saab ostjaid teenindada?! Tegin skandaali ja ei varjanud oma "rassismi" sest see teenindaja oli tõesti alla igasuguse piiri! Ütlesin talle valjuhäälselt, et me oleme ometi Eestis ja et ta peaks kasvõi suhtlustasandil eesti keelt natukenegi oskama. Läksin siis teise kassasse, kus sain eestikkelsele teenindajale selgitada, miks ma tigedaks sain. Tema võttis mu taatatšeki normaalselt vastu ja sain raha.
See umbkeelne polnud kindlasti terve elu Eestis elanud, vaid alles hiljuti tulnud!