Halb kogemus
Kohvik KAPRIIS Tartus
ma 01. september 2013, kl 16.02 |
ei 01. september 2013, kl 20.57 |
kalakene 02. september 2013, kl 14.13 |
älis 04. september 2013, kl 00.36 |
seina ääres olev diivan ja selle ees olevad lauad on nii suure kõrgusvahega, et padjad tuleb istumise alla panna, muidu laual sööma ei küüni.
päevapraed on tavaliselt pettumus. ükskord ei olnud näiteks liharoas kübetki liha. teinekord nägi välja nagu okse - hall ja millegipärast tuli kohe koer või hobune meelde ;)
arvet peab mõnikord kaua ootama ja letti minnes lähevad teenindajad närvi, imelik, nagu ma ei tohikski seal olla.
tahavad olla lounge, aga toitude järgi suht söökla.
päevapraed on tavaliselt pettumus. ükskord ei olnud näiteks liharoas kübetki liha. teinekord nägi välja nagu okse - hall ja millegipärast tuli kohe koer või hobune meelde ;)
arvet peab mõnikord kaua ootama ja letti minnes lähevad teenindajad närvi, imelik, nagu ma ei tohikski seal olla.
tahavad olla lounge, aga toitude järgi suht söökla.
B. 04. september 2013, kl 11.31 |
delhvi kana 04. september 2013, kl 16.58 |
delhvi kukk 04. september 2013, kl 19.29 |
M 04. september 2013, kl 23.54 |
Interjöör ei meeldi, menüütoidud head. Päevapakkumised kehvavõitu. Midagi jääb väga puudu sellel kohal, aga samas on nagu tore ka. Nad võiksid oma toitudega suudlevatesse kolida, siis oleks interjöör ja toit hea. Ilma päevapakkumiseta:) meeldib noiri interjöör ja teenindus väga palju rohkem :)
Nimeta 20. september 2016, kl 16.19 |
Lisaks lillale värvivalikule, mis viimati seal tehti, on (toidud allakäigu viimasele trepile langenud*), neid valmistatakse aegunud toidust, et hoida ettevõtte kuludelt kokku. Müüakse protseni (%) saia 50% allahindlusega, kuna amatööridest kokad miskit köögis teha ei oska.
Käib pidev töötajate vahetus, uute väljakoolitamine, kohutavate vigade tegemine ... (näit: teenindaja asetab lauale kandiku, teenindaja suhtleb klientidega ebaviisakalt, teenindajad istuvad külaliste viibimisel saalis klientide kohtade peal nutitelefonides jne jne ...)
Olge ettevaatlikud selle kohaga ja soovitan kas sinna sööma või tööle minnes hoolikalt ettevõtte tausta uurida.
Abiks, olgu, et seitse aastat vana info, kuid tasub läbi lugeda: http://www.aripaev.ee/uudised/2009/08/18/Maksuvolglased_solgivad_Tartu_toitlustusari
Käib pidev töötajate vahetus, uute väljakoolitamine, kohutavate vigade tegemine ... (näit: teenindaja asetab lauale kandiku, teenindaja suhtleb klientidega ebaviisakalt, teenindajad istuvad külaliste viibimisel saalis klientide kohtade peal nutitelefonides jne jne ...)
Olge ettevaatlikud selle kohaga ja soovitan kas sinna sööma või tööle minnes hoolikalt ettevõtte tausta uurida.
Abiks, olgu, et seitse aastat vana info, kuid tasub läbi lugeda: http://www.aripaev.ee/uudised/2009/08/18/Maksuvolglased_solgivad_Tartu_toitlustusari
selge 22. september 2016, kl 09.09 |
Klient222 29. september 2016, kl 17.17 |
Delfi kana 30. september 2016, kl 03.43 |
Delfi kana 30. september 2016, kl 03.45 |
kahju 05. oktoober 2016, kl 20.44 |
olen külastanud paar korda, viimane kord jäi viimaseks. tellisin mõlemal korral mingit salatit, mis pidi klientide lemmik olema - see oli hea jah. ja maasika Margarita oli ka jubehea.
teenindusega on seal lood natsa kehvad, seda on näha juba Facebooki arvustustest. minul endal õnneks mingeid negatiivseid kogemusi polnud, küll aga nägin viimasel korral pealt. kui oled ise leplik klient, siis ei juhtu midagi aga kui oled vähe nõudlikum klient ja julged midagi teenindajale öelda, siis saad teenindajalt, nii et tolmab.
nagu Facebookis kirjas, siis lugu oli selline, et menüüs olid paljud asjad otsas ja klient läks lõpuks närvi, sest kõik asjad, mida tema soovis, olid otsas ja klient küsis ärritunud toonil teenindajalt, et loetlege siis üles kohe alguses juba, mida teil siin üldse tellida saab. et miks peab klient aega raiskama ja valima ja siis öeldakse, et ei saa.
näha oli, et klienditeenindaja läks närvi, kuid üritas rahulikuks ja viisakaks jääda. lõpuks hakkas hääletoonist ikkagi nipsakust tulema ja näha oli, et plika oli hingepõhjani solvunud, et klient midagi kobiseda julges. oleks pidanud parem vait olema.
kõige enam hämmastas mind see, mis edasi sai. ma läksin baarileti äärest mööda wc-sse ja kuulsin ,kuidas seesama teenindaja koos baarmeniga klienti taga klatšisid. seda oli kõigil lähedal olijatel väga selge kuulda. ok, räägi klienti taga kui tahad, aga mitte tööpostil teiste klientide kuuldes.
too klient tuli ka minu järel wc-sse ja baarmen küsis rangel toonil (õigemini nõudval), et mis probleem tal on. klient selgitas viisakalt ja rahulikult, mis asi oli ja baarmen hüppas talle verbaalselt kallale ja ütles midagi taolist, et tore kui saite end välja elada või halvasti öelda vms ja hõikus kliendile järgi "vastik õel inimene" vms. seda kõike oli wc-sse kuulda! pärast nägin baarmeni teenindajaga seal samal amelemas - selge see, miks kutt närvi läks. aga kamoon, töö ja eraelu tuleks lahus hoida. ma ei tea, õpetage oma teenindajaid kuidas klientidega suhelda. loogiline, et mõni klient võib ka negatiivset kommenteerida ja ei tasu sellest endast välja minna ja kolleegist kutile kitule minna, kes siis kliendi ette võtab ise asjast midagi teadmata, võttes arvesse vaid tüdruku juttu. minule jättis see igatahes väga kehva tunde ja mulje sellest kohast. polnud see klient midagi õel ega hull, on palju hullemaid kliente - mis see baarmen läheks siis kliendile üldse kättpidi kallale või?
teenindusega on seal lood natsa kehvad, seda on näha juba Facebooki arvustustest. minul endal õnneks mingeid negatiivseid kogemusi polnud, küll aga nägin viimasel korral pealt. kui oled ise leplik klient, siis ei juhtu midagi aga kui oled vähe nõudlikum klient ja julged midagi teenindajale öelda, siis saad teenindajalt, nii et tolmab.
nagu Facebookis kirjas, siis lugu oli selline, et menüüs olid paljud asjad otsas ja klient läks lõpuks närvi, sest kõik asjad, mida tema soovis, olid otsas ja klient küsis ärritunud toonil teenindajalt, et loetlege siis üles kohe alguses juba, mida teil siin üldse tellida saab. et miks peab klient aega raiskama ja valima ja siis öeldakse, et ei saa.
näha oli, et klienditeenindaja läks närvi, kuid üritas rahulikuks ja viisakaks jääda. lõpuks hakkas hääletoonist ikkagi nipsakust tulema ja näha oli, et plika oli hingepõhjani solvunud, et klient midagi kobiseda julges. oleks pidanud parem vait olema.
kõige enam hämmastas mind see, mis edasi sai. ma läksin baarileti äärest mööda wc-sse ja kuulsin ,kuidas seesama teenindaja koos baarmeniga klienti taga klatšisid. seda oli kõigil lähedal olijatel väga selge kuulda. ok, räägi klienti taga kui tahad, aga mitte tööpostil teiste klientide kuuldes.
too klient tuli ka minu järel wc-sse ja baarmen küsis rangel toonil (õigemini nõudval), et mis probleem tal on. klient selgitas viisakalt ja rahulikult, mis asi oli ja baarmen hüppas talle verbaalselt kallale ja ütles midagi taolist, et tore kui saite end välja elada või halvasti öelda vms ja hõikus kliendile järgi "vastik õel inimene" vms. seda kõike oli wc-sse kuulda! pärast nägin baarmeni teenindajaga seal samal amelemas - selge see, miks kutt närvi läks. aga kamoon, töö ja eraelu tuleks lahus hoida. ma ei tea, õpetage oma teenindajaid kuidas klientidega suhelda. loogiline, et mõni klient võib ka negatiivset kommenteerida ja ei tasu sellest endast välja minna ja kolleegist kutile kitule minna, kes siis kliendi ette võtab ise asjast midagi teadmata, võttes arvesse vaid tüdruku juttu. minule jättis see igatahes väga kehva tunde ja mulje sellest kohast. polnud see klient midagi õel ega hull, on palju hullemaid kliente - mis see baarmen läheks siis kliendile üldse kättpidi kallale või?
kahju 05. oktoober 2016, kl 20.49 |
ahjaa, see baarmen passis seda klienti pidevalt kui uksest välja läks õue teenindama ja tegi kliendile nn ülbe õhusuudluse vms. täielik kliendi mõnitamine. ma siiralt imestasin, kuidas see klient nii rahulikuks suutis jääda pärast selle baarmeni terrorit. ma mõtlesin ise mitu korda sekkuda ja baarmeni korrale kutsuda aga pärast nähtut ei julgenud, pärast oleks mind joogiga üle kallanud vms. ma olin siiralt üllatunud ja šokis, sest ma pole mitte kusagil varem sellist labast ja lapsikut suhtumist teenindaja/baarmeni poolt näinud.
jõmm 05. oktoober 2016, kl 22.46 |
Pärnu kutt 05. november 2016, kl 15.24 |
Nimeta Kirjutas:
-------------------------------------------------------
> Lisaks lillale värvivalikule, mis viimati seal teh
> ti, on (toidud allakäigu viimasele trepile langenu
> d*), neid valmistatakse aegunud toidust, et hoida
> ettevõtte kuludelt kokku. Müüakse protseni (%) sai
> a 50% allahindlusega, kuna amatööridest kokad misk
> it köögis teha ei oska.
>
> Käib pidev töötajat
> e vahetus, uute väljakoolitamine, kohutavate vigad
> e tegemine ... (näit: teenindaja asetab lauale kan
> diku, teenindaja suhtleb klientidega ebaviisakalt,
> teenindajad istuvad külaliste viibimisel saalis k
> lientide kohtade peal nutitelefonides jne jne ...)
>
>
> Olge ettevaatlikud selle kohaga ja soovita
> n kas sinna sööma või tööle minnes hoolikalt ettev
> õtte tausta uurida.
>
> Abiks, olgu, et seitse
> aastat vana info, kuid tasub läbi lugeda: http://w
> ww.aripaev.ee/uudised/2009/08/18/Maksuvolglased_so
> lgivad_Tartu_toitlustusari
Mis kuradi paska Sa ajad. Seal ammu uued omanikud ja vinged kokad. Sittagi pole teha kui 7 aastastes uudistes sobrada. Haiged inimesed. Tehke ise midagi ära enne kui kritiseerite. Kõige kõvemad vingatsid ongi mingid ajudeta tüübid kellel endal pole kas tööd või peret. Siis jääb aega niipalju üle et ekraani taga pihku lüüa ja teiste elu elada.
-------------------------------------------------------
> Lisaks lillale värvivalikule, mis viimati seal teh
> ti, on (toidud allakäigu viimasele trepile langenu
> d*), neid valmistatakse aegunud toidust, et hoida
> ettevõtte kuludelt kokku. Müüakse protseni (%) sai
> a 50% allahindlusega, kuna amatööridest kokad misk
> it köögis teha ei oska.
>
> Käib pidev töötajat
> e vahetus, uute väljakoolitamine, kohutavate vigad
> e tegemine ... (näit: teenindaja asetab lauale kan
> diku, teenindaja suhtleb klientidega ebaviisakalt,
> teenindajad istuvad külaliste viibimisel saalis k
> lientide kohtade peal nutitelefonides jne jne ...)
>
>
> Olge ettevaatlikud selle kohaga ja soovita
> n kas sinna sööma või tööle minnes hoolikalt ettev
> õtte tausta uurida.
>
> Abiks, olgu, et seitse
> aastat vana info, kuid tasub läbi lugeda: http://w
> ww.aripaev.ee/uudised/2009/08/18/Maksuvolglased_so
> lgivad_Tartu_toitlustusari
Mis kuradi paska Sa ajad. Seal ammu uued omanikud ja vinged kokad. Sittagi pole teha kui 7 aastastes uudistes sobrada. Haiged inimesed. Tehke ise midagi ära enne kui kritiseerite. Kõige kõvemad vingatsid ongi mingid ajudeta tüübid kellel endal pole kas tööd või peret. Siis jääb aega niipalju üle et ekraani taga pihku lüüa ja teiste elu elada.
eelmisele popkornile 06. november 2016, kl 17.09 |
Lisa postitus