Logi Sisse

Teata kohatust postitusest - moderaator@delfi.ee
Halb kogemus
Inimeste mugavus
 
Tarbija 19. november 2006, kl 11.18
Tarbijad on siin Eestis ikka super mugavaks muutunud. Vaatavad aga Mikimaa filme ja siis arvavad, et nii ongi igalpool. Ei ole. Eestis on tarbimiskultuur siiski vähe teistsugune. Mikimaal on umbes 1 000 000 konkureerivat firmat ühel alal ja klienti tuleb hoida, kuna muidu läheb ta teise pakkuja juurde. Eestis seda ei ole. Teiseks ei ole Eesti teenindajad sellised keep smiled nagu Mikimaal, kuna Eestis on tööjõu puudus, mitte tööpuudus nagu seal. Võib-olla siis kui Türklaseid hakkab siaa sisse voorima siis olukord muutub aga hetkel igatahes on olukord selline. See, et firmadel on ootejärjekorrad kliendiliinil on normaalne. Kellel on tõsine mure see ka ootab, kes niisama tahab liini kinni hoida oma ajuvabade küsimustega see katkestab kõne selle aja peale. Kliendiliinid on enamasti tasuta. Kui ei ole siis ärge helistage vaid minge kohale. Inimene on nii mugavaks muutunud, et kodulehel peab olema juba ka kirjas kui on inventuur kauplusel. Võiks olla aga ei pea olema. Üldse ei pea olema kodulehte kui firma ei taha nii.
 
teine tarbija 19. november 2006, kl 11.28
Eestis on tööjõupuudus, sest palka ei taheta maksta. Kui beebibuumi lapsed tööealiseks saavad, siis see probleem laheneb iseenesest. See türklaste või pigem küll tatarlaste sissetoomisejutt on lollide poliitikute hobuseunenägu. Naeratada pole siin muidugi millegi üle, aga kui raha tahate saada, siis võiks ikka selle eest mingit teenust ka pakkuda, mitte tühje sõnu teha.
 
pingviin 19. november 2006, kl 11.28
miks sinu jaoks kõik nii must-valge on??
 
Tarbija 19. november 2006, kl 11.32
Sellepärast on must-valge, et ma ei soovi Eestist debiilset riiki teha, kus inimesed mingite pseudo probleemidega raiskavad inimeste aega ja riigi raha.
 
1 19. november 2006, kl 12.02
Olen teemaalgatajaga nõus. Säilitage siiski kaine mõistus. Ameerika kombeid siia küll ei taha.
 
mätt 19. november 2006, kl 12.26
inimesed on tarbimishullud. sellepärast kiunutaksegi. toidupoes näiteks vaatad ja imestad mida inimesed ostavad. nagu oleks iga päev mingi pidu.
 
yx 19. november 2006, kl 13.31
Kuidas ühikesed ooteajad kliendiliinil ja kvaliteetne koduleht riigi raha raiskavad?
Ettevõtte raha tõesti raiskab see, kui hoitakse tööl selliseid ebakompetentseid töötajaid nagu Tarbija, kes arvavad et tööjõupuudus tähendab seda, et ta võib veelgi vähem ja viletsamini töötada.
 
nonoh 19. november 2006, kl 14.11
beebibuumi lapsed tõmbavad kindlasti veelgi suuremas ulatuses välismaale kui see praeguste 20-30ste põlvkond
 
Tarbija 19. november 2006, kl 14.56
xy võiks õppida lugema, siis oleks ka ootejärjekorrad lühemad, kuna enamus kliente helistab kliendiliinile selleks, et küsida seda, mis on tal endal paberi peal olemas.
 
mh? 19. november 2006, kl 16.50
nagu nõuka-aegne arvamusavaldus.
kuidas saada aru, et pikk ootejärjekord kliendiliinil säästab inimeste aega ja kapitalistlik kiire vastamine ei säästa ja on "debiilse riigi" tunnus?
mul on küll kiire elu ja pole aega probleemi korral veerand tundi või rohkem ooteliinil muusikat kuulata, väga tihti ei ole see klindiliin mitte tasuta. või veel hullem- kohale minna.
kodulehel ei pea olema poe inventuuri kirjas,kuna inventuuri ei tehta poe lahtiolekuaegadel vaid öösel või millal iganes siis kui pood ei pea olema lahti.
nõuka-aeg lõppes üle 10 aasta tagasi, kuidas sulle see kohale ei jõua, et inimene ei pea raiskama oma väärtuslikku aega mingite töötajate tegematajätmiste pärast. aga sa vaheta töökohta, see amet ei sobi sulle!!!
 
parandus 19. november 2006, kl 17.28
teine tarbija,
beebibuum - mida sa selle all mõtled? Kui emapalga ajal sündinud lapsi, siis panid kõvasti puusse. Pole mingit beebibuumi - sündivus on tõusnud imevähe. Nende suurekssaamine ei lahenda mingit tööjõuprobleemi.
Tõeline beebibuum oli laulva revolutsiooni ajal, need lapsed on kohe täisealised ja tõõturule jõudmas. Sealt edasi pealetulevate noorte hulka aina väheneb. Praegu paraku ei ole beebibuumi, on imepisike sünniarvude suurenemine. Kas jätkuv või ajutine, selgub aastate pärast.
Ajutiselt (kordan: lühiajaliselt) võib sündide arvu suurendada laulva revolutsiooni suure põlvkonna paljunemine. Kui praegused lapsed suureks saavad, siis sündide arv jälle langeb kõvasti, kui neil igal naisel just 4 last ei ole (mida kahjuks ei usu).
 
mh? 19. november 2006, kl 17.32
mis on halba selles, kui klienditeenindaja keep-smilinguga kaasneb osavõtlikkus ja TAHE kliendi probleemi lahendada?

minu arvates tuleks sul endale selgeks teha mis ülesanne on üldse klienditeenindajal. teenindada ainult teatud hästi informeeritud ja vähenõudlikke kliente? minu arvates: kõiki kliente. ning võtta paratamatusena seda, et kliente on igasuguseid. sina saad selle töö eest palka, eksole?
 
parandus 19. november 2006, kl 17.34
1987 25 056
1988 25 049
minu eelmise jutu illustratsioonika ametlikud sünniandmed aastate lõikes:
1987 25 056
1988 25 049
1989 24 286
1990 22 288
1991 19 359
1992 18 049
1993 15 241
1994 14 169
1995 13 468
1996 13 222
1997 12 582
1998 12 125
1999 12 374
2000 12 995
2001 12 551
2002 12 904
2003 12 948
2004 13 886
2005 14 248
 
Tarbija 19. november 2006, kl 19.31
Ma ei tööta klienditeenindajana. Isegi kaudselt mitte. Ma lihtsalt loen siit kuidas koguaeg virisetakse ja vingutakse mingi teeninduse üle ja siis ongi inimesed hakanud arvama, et kõik asjad päevad sõrmenipsuga käima. See on tarbimishullus. Mis tähendab, et "mul on küll kiire elu ja pole aega probleemi korral veerand tundi või rohkem ooteliinil muusikat kuulata". Ära siis helista vaid mine kohale. Mina isiklikult sulgeks kõik kliendiliinid, kuna see teeb inimesed nii mugavaks. Iga küsimusega kohe toru kätte. Oma peakest ei vaevu keegi kasutama mõtlemiseks.
Inimesed teevad oma elud kiireks ja keeruliseks ja siis virisevad. Vanasti ka elati ja hästi elati. Inimesed olid rõõmsad.
Ja mis loll jutt kellegi tegemata tööst. Ükski suurfirma ei saa endale lubadagi sellises kanalis lohakust. Lollid tarbijad ajavad mind vihale. Ja üks küsimus ka, millal viimati kiitsid või tänasid teenindajat või jätsid jootraha?
 
mh? 19. november 2006, kl 19.39
jootraha annan alati, kuigi väljas käin söömas harva. ja kiidan ka. selle harjumuse olen saanud sellel sinu paljuvihatud Mikimaal mõned kuud veetes.
kohaleminek võtab teadupärast rohkem aega kui 15 minutit. ja kliendiliinile ei helista ma siis kui ma saan ise probleemi kõrvaldada, vaid siis kui põhjus on teenusepakkuja tegematajätmine või lohakus.
 
hy 19. november 2006, kl 20.24
Klient on loll. See on teada. Eriti hästi tuleb see näiteks mp3-mängijatega välja. Kuigi neil toodetel peaks ilusti kasutusjuhendid kaasas olema või vähemalt häda korral internetist kätte saadavad. Praktiliselt igas foorumis on pidev küsimus, et kuidas saada lugusi pleierile, kuidas saada muusikat arvutisse jne. See pole muidugi ainuke valdkond, kus selliseid asju esineb.

Karta on, et tarbimiskultuur iga-aastaga aina rohkem hakkab USA'ga sarnasemaks muutuma. See on ainult aja küsimus, kui kauplustesse tekivad kaupade tagastamisletid, mis Ameerikas on väga levinud. Ise käisin kunagi jõulude ajal seal, siis peale jõule oli nii, et kolm letti töötas ostueesmärgil. 7 letti võttis kaupa tagasi (inimesed tõid oma jõulukingitusi tagasi, millega rahul ei oldud) ja seal seitsme leti taga olid pikemad järjekorrad kui kolme ostuleti juures.
 
Poliitiline Protest 09. aprill 2019, kl 12.39
Palk peaks olema ikka neljakohaline number netona aga mitte naljanumber brutona Sest papp on põhiline muu pole oluline siin vaeses viletsas väikses fašistlikus värdjavabariigis. Ja kui aus olla ega siis tahagi tööd teha. Vaat õndsal nõukogude ajal sa töötasid kommunismi hüvanguks partei jaoks ja rahva heaks aga jaoks sa praegu orjad. Ainult kapitalistliku orjapidajast siberikandidaadi heaks. Finantsid vedelevad fasisti vestitaskus ja sina ei saa sealt midagi. Ei nõukogude ajal oli ikka hea elada kui venestamine ja sõjaväeteenistus välja jätta. Sõjaväeteenistus selles mõttes et oleks saand ise valida teenimiskohta.
Lisa postitus
Autor:
Sinu e-posti aadress:

Selleks, et lisada oma postitusele pilt, video või pildialbum, kopeeri postituse väljale pildi, video või albumi aadress.

Näiteks:
  • http://pilt.delfi.ee/picture/2715753/
  • http://video.delfi.ee/video/vRze7Wd9/ või http://www.youtube.com/watch?v=KF0i_TyTtyQ
  • http://pilt.delfi.ee/album/170457/
Pane tähele! Lingid on aktiivsed ehk klikitavad ainult sisse loginud kasutajate postitustes! Lisada saab vaid Delfi Pildi fotosid või albumeid ning Delfi Video või Youtube'i videoid! Fotod, galeriid või videod on nähtavad ainult sisse loginud kasutajate postitustes!
Lisa postitusele link, pilt või video!