Halb kogemus
Alatu müügistrateegia Maximas.
Pea-aegu ohver 10. juuli 2014, kl 11.34 |
Kuna üsna hiljuti oli Delfis suur reklaamlugu Maximast, kes alandas paljude kaupade hindu 10-15% ja peaks olema nüüd tarbijale see kõikse edulisem variant, siis selles valguses tahan välja tuua ka oma kogemuse.
Üleeile sattusin möödasõidul Maximasse. Kuna plaanisin külla minna, tahtsin osta kaasa kohvi ja midagi magusat ning ka mingit soolast näksi.
Vahekäigus kaubaalustel oligi mitmeid kohvisid väljas ja Löfbergsi juures ka kollane silt 3.29. Panin paki korvi, aga siis miskipärast vaatasin uuesti silti. Selgus, et see oli hoopis mingi lahustuva kohvi hind, mis paiknes eemal. Löfbergsi hinda ei olnudki väljas. Kui riiulist seda otsima läksin, selgus, et see kohv ei ole sugugi soodushinnaga ja maksab üle 4 euro. Kusjuures kõik pakikohvid olid üle 4 euro, mitte midagi ei olnud odavamalt! Sellist asja ei ole mina veel varem märganud, et ühelgi kohvil poes soodushinda ei oleks. Seega selle kaubagrupi puhul on Maxima hinnad näiteks hoopis nii 30% kallimad, kui mujalt kohvi kätte saaks.
Järgmisena jäi silma sooduspakkumiste riiul maiustustega. Kollaseid hinnasilte pungil täis ja riiulil teiste seas ka Kalevipoja suur šokolaad. Hinda otsisdes selgus aga, et selle toote hinda ei olegi olemas. Tavariiulilt hinda otsima minnes sai selgeks, et see šokolaad siiski ei ole üldse soodushinnaga (kuigi sooduspakkumiste riiulil oli ta uhkelt keskel väljas!) ning maksab rohkem kui mujal suuremates poodides tavahinnaga.
Kolmas analoogne situatsioon oli mul vorstiriiuli juures, kus kena kollase sildiga soodushinna taga oli tegelikult riiulis hoopis teine vorstisort, mis maksis enam kui 2x rohkem kui kauba ees olev hinnasilt näitas!
Tõenäosus, et tarbija kollase sildi juurest kaupa võttes ei hakka väga täpselt sildil olevat väikest kirja uurima (et kas ikka on täpselt sama toode) ja ostabki reaalselt hoopis kallima hinnaga, on suht suur. Pettuseks sellist müügistrateeriat otse pidada ei saa, aga alatuks küll! Selle arvelt võib siis jah piima ja leiva hinda alandada ning rahva kokku meelitada, sest muude asjade pealt tuleb tänu kavaldamisele palju rohkem tagasi.
Üleeile sattusin möödasõidul Maximasse. Kuna plaanisin külla minna, tahtsin osta kaasa kohvi ja midagi magusat ning ka mingit soolast näksi.
Vahekäigus kaubaalustel oligi mitmeid kohvisid väljas ja Löfbergsi juures ka kollane silt 3.29. Panin paki korvi, aga siis miskipärast vaatasin uuesti silti. Selgus, et see oli hoopis mingi lahustuva kohvi hind, mis paiknes eemal. Löfbergsi hinda ei olnudki väljas. Kui riiulist seda otsima läksin, selgus, et see kohv ei ole sugugi soodushinnaga ja maksab üle 4 euro. Kusjuures kõik pakikohvid olid üle 4 euro, mitte midagi ei olnud odavamalt! Sellist asja ei ole mina veel varem märganud, et ühelgi kohvil poes soodushinda ei oleks. Seega selle kaubagrupi puhul on Maxima hinnad näiteks hoopis nii 30% kallimad, kui mujalt kohvi kätte saaks.
Järgmisena jäi silma sooduspakkumiste riiul maiustustega. Kollaseid hinnasilte pungil täis ja riiulil teiste seas ka Kalevipoja suur šokolaad. Hinda otsisdes selgus aga, et selle toote hinda ei olegi olemas. Tavariiulilt hinda otsima minnes sai selgeks, et see šokolaad siiski ei ole üldse soodushinnaga (kuigi sooduspakkumiste riiulil oli ta uhkelt keskel väljas!) ning maksab rohkem kui mujal suuremates poodides tavahinnaga.
Kolmas analoogne situatsioon oli mul vorstiriiuli juures, kus kena kollase sildiga soodushinna taga oli tegelikult riiulis hoopis teine vorstisort, mis maksis enam kui 2x rohkem kui kauba ees olev hinnasilt näitas!
Tõenäosus, et tarbija kollase sildi juurest kaupa võttes ei hakka väga täpselt sildil olevat väikest kirja uurima (et kas ikka on täpselt sama toode) ja ostabki reaalselt hoopis kallima hinnaga, on suht suur. Pettuseks sellist müügistrateeriat otse pidada ei saa, aga alatuks küll! Selle arvelt võib siis jah piima ja leiva hinda alandada ning rahva kokku meelitada, sest muude asjade pealt tuleb tänu kavaldamisele palju rohkem tagasi.
d 10. juuli 2014, kl 12.05 |
just 10. juuli 2014, kl 12.56 |
Maksimas igapäev sellised asjad,päevast päeva ja mõnikord ka mitu korda päevas vahetub hind.Sellepeale müüja või turva ütleb, et vaadake koodi või kilohinda.Aga miks ma pean seda vaatama kui silt on kauba juures siis see peakas ju õige olema.Olen sunnitud ise pidevalt Maksimas käima ja sellepärast kohe juba valmistun kassas ebameeldivusteks.See on nii nõme, sest tean ju kõiki kassapidajaid ja vastik nendega vaielda.Tegelikult ei olegi see ju nende süü,vaid ongi strateegia inimesi petta.Kollased sildid vedelevad kauba ees paar nädalat hiljem, kuigi see kampaania ammu möödas,tooted valede hindade juures pidevalt,soodustused ei kehti,juurikate kilohind muutub päevas mitu korda,jne.
taoline 10. juuli 2014, kl 14.13 |
kogemus Pärnu suures maximas.silt väljas, et KÕIK kalad 30 protsenti soodukaga.ostan lõhe-hind tavaline,küsin, et misvärk on-selgub, et KÕIK kalad peale lõhe.otsime müüjaga vastava selgitusega silti, mis teataks 1)lõhe ei ole soodukaga 2) lõhe polegi kala.3)oli soodukas, kuid enam pole.mitte midagi ei leidnud, mis sellisele teabele osutaks.muidugi ostsin selle kala ja kodus naersime, et näe-meil on ihtüosauruse roog täna.kala see ju pole....maitses küll, nagu lõhe.
Kivimäelanna 10. juuli 2014, kl 14.15 |
Sain mõningase hilinemisega alles nüüd teada, et Kivimäe ja Hiiu vahele on kah Maxima tekkinud. Olen tükk aega hoogu võtnud, et lähen õige vaatama, aga siinkirjutatu põhjal tundub, et võin rahulikult jääda truuks oma Jannseni poele, kus hinnad on küll kõrged ja alesid suurt ei tehta, aga vähemalt on iga asja juures see päris õige hinnasilt, nii et tead, mida ostad ja mis hinna eest, ning pole asjatuid lootusi ega tüütut õiendamist. Aga hinnad on seal Jannsenis kõrged! (ohkab).
Caveat emptor 10. juuli 2014, kl 14.22 |
Sooduspakkumistega on igas ketis selliseid probleeme, nagu teemaalgataja siin kirjeldab. Mulle tuleb aga meelde positiivne kogemus Balti jaama Selveris.
Sooduspakkumisel oli Kulta Katrina filtrikohv, mille kõrval oli sellele väga sarnane sama firma presskannukohv, mis oli tavahinnaga. Võtsin ka seda kogemata, kuid kassapidaja ütles ise enne hinna sisselöömist, et tegemist on teise kohviga.
Sooduspakkumisel oli Kulta Katrina filtrikohv, mille kõrval oli sellele väga sarnane sama firma presskannukohv, mis oli tavahinnaga. Võtsin ka seda kogemata, kuid kassapidaja ütles ise enne hinna sisselöömist, et tegemist on teise kohviga.
jaaaa... 10. juuli 2014, kl 17.54 |
ega tänapäeval ei saa iseennastki usalda, rääkimata poodidest. mina vaatan ka peaaegu iga hinnasildi ja toote triipkoodid üle, sest muudmoodi ei ole võimalik tõesti tuvastada vahel. ja kui triipkoodi ei ole hinnasildil, siis on järelikult veel jamam pood, sealt ei ostagi. nii palju see euro siis hinda ei ostnudki, et inimesed peavad triipkoode uurima.. aga mis sa teed, elu on selline.. :)
ükskord 10. juuli 2014, kl 19.29 |
olen ka triipkoodi uurija aga ei aidanud seegi.Oli müügil suitsukala,iga paki peal hind ja triipkood klappis.Hind oli 1.35 aga kassas oli 1.98.Kuidas nii küsisin,kas pakil olev hind ei kehtigi siis tädi läks taharuumi,tuli tagasi ja ütles aga kilohind on täna muutunud????? Ühtegi pakki ta ära ei korjanud,uut kilohinda ei pandud,vaatasin just veidi aega mis toimub.kõik jätkus sama pettusega.
mh 10. juuli 2014, kl 20.10 |
mees45 11. juuli 2014, kl 00.58 |
kuri eit 11. juuli 2014, kl 04.06 |
mul oli täna maximas täiesti rõve kogemus.
võtsin riiulist pakendis ahjukana (soodushinnaga), kuna korv oli juba raske, võtsin selle kätte ja nurgast hakkas mulle ootamatult välja nirisema verist ollust nii minu kingadele kui kõrval kaupa uurinud heledates riietes proua peale, kes vahtis millegipärast mind kui kurjategijat. ausõna, mina seda auku selle kanakoti sisse ei teinud ja mu enda kingad said ka tegelt rokaseks.
vahtisin veel ringi, et kas mõni paigutaja on, kellele öelda, et see kaup tilgub. ei olnud ühtki silmapiiril. tõstsin siis selle seal kõrval seisva plastkasti peale. vaevu sain selja keerata, kui nagu maa alt ilmus välja neiu, kes selle sama, ilmselt roiskunud kana riiulisse tagasi toppis.
kelle õnneks, kelle kahjuks ma kurgiriiuli juurest märkasin seda ja hõikasin, et hei, ärge pange seda riiulisse tagasi, see tilgub. esialgu ei saanud neiu aru, siis ei uskunud ja lõpuks ei jäänudki mul muud üle kui talle see etendus uuesti ette mängida, kuidas verine soru heausksele ostjale varba peale võib niriseda. seepeale pani neiu selle õnnetu soodushinnaga ahjukana käru peale ja veeretas kusagile taharuumi.
ma ei taha mõelda, mis edasi sai. tõenäoliselt pandi see minu silmapiirilt kadudes uuesti riiulisse tagasi. prr...
võtsin riiulist pakendis ahjukana (soodushinnaga), kuna korv oli juba raske, võtsin selle kätte ja nurgast hakkas mulle ootamatult välja nirisema verist ollust nii minu kingadele kui kõrval kaupa uurinud heledates riietes proua peale, kes vahtis millegipärast mind kui kurjategijat. ausõna, mina seda auku selle kanakoti sisse ei teinud ja mu enda kingad said ka tegelt rokaseks.
vahtisin veel ringi, et kas mõni paigutaja on, kellele öelda, et see kaup tilgub. ei olnud ühtki silmapiiril. tõstsin siis selle seal kõrval seisva plastkasti peale. vaevu sain selja keerata, kui nagu maa alt ilmus välja neiu, kes selle sama, ilmselt roiskunud kana riiulisse tagasi toppis.
kelle õnneks, kelle kahjuks ma kurgiriiuli juurest märkasin seda ja hõikasin, et hei, ärge pange seda riiulisse tagasi, see tilgub. esialgu ei saanud neiu aru, siis ei uskunud ja lõpuks ei jäänudki mul muud üle kui talle see etendus uuesti ette mängida, kuidas verine soru heausksele ostjale varba peale võib niriseda. seepeale pani neiu selle õnnetu soodushinnaga ahjukana käru peale ja veeretas kusagile taharuumi.
ma ei taha mõelda, mis edasi sai. tõenäoliselt pandi see minu silmapiirilt kadudes uuesti riiulisse tagasi. prr...
auot 11. juuli 2014, kl 06.20 |
d 11. juuli 2014, kl 09.17 |
naine 11. juuli 2014, kl 11.12 |
Sellist petuskeemi leiab absoluutselt igas poes.Külastan päris tihti RIMI,SELVERI ja MAXIMA poode.Maxima on neist kõige soodsam,aga sealt ostan ainult teatuid tooteid.Ja Maxima puhul olen valikud teinud,kes seal teenindavad,kui kvaliteetne on kaup ja puhtus.Mustamäel on näiteks viisakad ja korralikud Maximad :Siilis ja Mustamäe tee alguses.Ja meeldib ka Saue Maxima.Üks jubedamaid on endise Kännu Kuke juures olev Maxima.Rimid ja Selverid on suht ühel tasemel.
RIMI 11. juuli 2014, kl 12.35 |
Olen 11. juuli 2014, kl 13.40 |
kuri eit d-le 11. juuli 2014, kl 14.06 |
ma pole poole sõnagagi öelnud, et arvan poetädisid pakendeid lõhukuvat. mul savi, kes neid lõhub ja minu pärast tilkugu neist katkistest pakenditest välja või sulakulda. fakt on see, et minu kingad ja ühe vanema proua valge seelik said vähemalt selleks korraks rikutud ja solvav on see, et ikka üritati see sama määriv toode tagasi riiulisse sokutada järgmisi ohvreid ootama. kui pakend on katki, koristagu see kaup müügilt ära. mingi kaubanduseetika peaks ikka olemas olema - isegi Maximas.
pri 11. juuli 2014, kl 19.39 |
Tänane Ümera Maxima. Vaatan, kobartomat 0,99€. Kõrval kast üksikute tomatitega ning silt üleval: allahinnatud. 0,89€.
Ladusin neid siis kilekotti ning suundusin kassasse. Kassa aga paneb hinnaks 1.05€.
Hakkan õiendama, et mul on allahinnatud kaup. Kassa vastu, et neil programmis on vaid selline hind ja tomat arvestati minult küsimata maha. Suunati infosse. Seal sain teada, et: tomati hind on vaid üks ja see on 1.05€!
Väiksem hind suudeti valmis kirjutada, saalis pani keegi selle üles. Tegu polnud kellegi näpukaga! Kassas löödi kogu aeg näidatud hinnas kallimat hinda. Kui see ei ole petuskeem siis mis see on!?
Ladusin neid siis kilekotti ning suundusin kassasse. Kassa aga paneb hinnaks 1.05€.
Hakkan õiendama, et mul on allahinnatud kaup. Kassa vastu, et neil programmis on vaid selline hind ja tomat arvestati minult küsimata maha. Suunati infosse. Seal sain teada, et: tomati hind on vaid üks ja see on 1.05€!
Väiksem hind suudeti valmis kirjutada, saalis pani keegi selle üles. Tegu polnud kellegi näpukaga! Kassas löödi kogu aeg näidatud hinnas kallimat hinda. Kui see ei ole petuskeem siis mis see on!?
Artur 12. juuli 2014, kl 10.10 |
Delfi kana 17. juuli 2014, kl 02.28 |
* 17. juuli 2014, kl 07.39 |
Ülla-ülla 17. juuli 2014, kl 11.15 |
Hindade-siltide probleem on ühesugune enam-vähem igas poes. Näiteks eile oli Pirita Selveris sama punane paprika kahes kohas erineva hinnaga: seinaäärses riiulis tavahind 3,99 ja keskmise platsi peal erakorraliselt 2,49 või miski muu kahe euroga algav hind, täpselt ei mäleta, milline. Ei viitsind katsetama hakata, kumb oleks õige olnud. Muidu peaks see Pirita selver ju suht korralik koht olema. Nii et ära võta traagiliselt, sellised vead juhtuvad enam-vähem igas poes, kus piisavalt kaupa.
Ja näiteks oma kohalikus Läänemere Maximas olen ainult korra sellise üllatuse osaliseks saanud, kuigi kontrollin alati tšeki üle.
Aga jah, triipkoodide numbrite järgi hinnasiltide kontrollimine on mu rahakoti päästnud nii Selveris kui ka Maximas, sest soodukate ajal Selveri vahekäikudesse kuhjatud kastidest õigele asjale õige hinna otsimine on sama keerukas kui Maxima külmlettidest õige hinnaga kala leidmine.
Ja näiteks oma kohalikus Läänemere Maximas olen ainult korra sellise üllatuse osaliseks saanud, kuigi kontrollin alati tšeki üle.
Aga jah, triipkoodide numbrite järgi hinnasiltide kontrollimine on mu rahakoti päästnud nii Selveris kui ka Maximas, sest soodukate ajal Selveri vahekäikudesse kuhjatud kastidest õigele asjale õige hinna otsimine on sama keerukas kui Maxima külmlettidest õige hinnaga kala leidmine.
Teemaalgataja 17. juuli 2014, kl 15.23 |
Tänan neid, kel jätkus taipu asjalikke kommentaare kirjutada!
Eks ta ole jah nii, et probleeme on igal pool, aga minu arust oli see ikka liig, kui läksin poodi kolme asja järele ja kõigi kolmega oli ka hinnaprobleem. Varem ei ole mul sellist kogemust olnud. Ja kuna ma Maximasse muidu ei satu, siis see jättis sellest poeketist ikka väga kehva mulje.
Tavapäraselt käin Prismas ja mulle ausalt öeldes ei meenu, et mul seal oleks kunagi (vähemalt viimastel aastatel) sellist jama olnud. Ka Grossis mitte, kuhu siiski üsna harva satun. Vot Selveris olen küll mõned korrad hädas olenud, et ei leia, mis kaup maksab või on kassas teine hind läbi löödud.
Eks ta ole jah nii, et probleeme on igal pool, aga minu arust oli see ikka liig, kui läksin poodi kolme asja järele ja kõigi kolmega oli ka hinnaprobleem. Varem ei ole mul sellist kogemust olnud. Ja kuna ma Maximasse muidu ei satu, siis see jättis sellest poeketist ikka väga kehva mulje.
Tavapäraselt käin Prismas ja mulle ausalt öeldes ei meenu, et mul seal oleks kunagi (vähemalt viimastel aastatel) sellist jama olnud. Ka Grossis mitte, kuhu siiski üsna harva satun. Vot Selveris olen küll mõned korrad hädas olenud, et ei leia, mis kaup maksab või on kassas teine hind läbi löödud.
ostja 18. juuli 2014, kl 23.15 |
ostja 18. juuli 2014, kl 23.21 |
tea oma õigusi 19. juuli 2014, kl 14.31 |
Tegelikult peab kauplus müüma kauba selle hinnaga, mis hinnasildil väljas. Soovitan endale tarbijakaitse numbri telefonimällu salvestada ja konflikti korral kohe sealsamas kassa juures helistada. Mind kui ostjat ei pea huvitama, milline hind on kassasüsteemi sisestatud, vaid see hind, mis kauba juures väljas on. Kui me ei lase ise ennast pidevalt petta ja iga sellise katse kohta tarbijakaitset teavitame, siis lõpetavad kauplused ehk ükskord ka sigatsemise.
d 19. juuli 2014, kl 14.37 |
Lisa postitus