Logi Sisse

Teata kohatust postitusest - moderaator@delfi.ee
Halb kogemus
eurolines teenindus
 
mirri 27. november 2001, kl 20.12
käisin täna eurolinesi tallinna bussijaama kassas-jube kogemus.Kaks ülbet mimmi lihtslt istusid arvuti taga ja lahendasid suure ja väikese shifti probleeme samas kassas oli järjekord.ainult üks viisakas venelanna püüdis kõiki teisi teenindada-ootasin 20 min et küsida küsimus-millal saabub buss-teised mimmid ei suvatsenud vastatagi.
Olen oktoobris suhelnud Eurolinesi kassaga pea igal nädalal ja sama teenindus-kui oled isegi ainuke külastaja läheb aega ikka 20 min vähemalt.eriti ülbe on seal üks punapea (lühikeste juustega) Sorry kui ei meeldi teenindada mine koristajaks.
Veel võiksid nad ka arvestada et oma jutud boyfrendidest ja klientide arvustamine( a la mingi nõmedik seisab jälle seal vist ,huvitav kas tahab midagi) on kahjuks pooliku vaheseina tagant väga hästi kosta ka kõigile.
Kurb on see et neil pole ka nimesilte rinnas teaks vähemalt teisi hoiatada nende ülbikute eest.
kahju oli mul vaadata venelannat kellega lihtsalt ülbati ja ei soovitud rääkida.Sorry kui töötad rahvusvahelises kassas kus müüakse enamikus venemaa pileteid võiksid siiski suvatseda vastata.Kole kogemus ja kagju ülemustest kes sellist harakakarja peavad
 
pisike 28. november 2001, kl 11.00
Minule pole ka Eurolinesi Tallina bussijaamas oleva kontori teenindus kordagi positiivset muljet jätnud. Ikka üks ja sama - jutud meestest, ämmadest, sõbrannadest. Järjekorda kui sellist, ei tunnistata seal sugugi. Ja telefoni teel pole üldse mõtet asju ajada. Nagunii ei pääse löögile.
See-eest on Eurolinesi bussijuhid ja reisisaatjad jätnud siiani väga toreda mulje.
 
Katha 29. november 2001, kl 00.18
Ja mind taheti kunagi, 1997. aastal Berliinis Eurolinesi bussist maha jätta, ja mitte üksnes mind, vaid ka kaht minu sõbrannat, kellest üks on pealegi raskesti haige. Meile öeldi: ei, see siin ei ole teie buss. Siis läksime nn õiget bussi otsima ning vahetult enne bussi väljumist olime veendunud: jah, see seal oli ikkagi meie buss. Masendav. Mida me küll teinud oleksime seal???
 
Tiiger 06. detsember 2001, kl 15.23
Soovisin 1 kuu tagasi broneerida 2 bussipiletit Riiga. Helistasin 1,5 päeva kogu aeg kinni, ühel korral kutsus, kuid jäigi kutsuma, keegi vastu ei võtnud. Siis saatsin e-maili (märkega KIIRE ja OLULINE), sellele vastust ei saanudki. Siis helistasin Wris reisibüroosse, kuna Eurolines kodulehelt selgus, et Wris on nende edasimüüja. Wris'i tibi oli hästi nördinud ja äratüüdatud häälega ning selgitas, et mingit online-müügivärki neil Eurolines'iga ei ole, vaid kui mina tellin Wris'ist, siis hakkab tema helistama sellele ainukesele numbrile, mis on koguaeg kinni. Ja siis neljandal päeval täiesti juhu-koba-peale sain Eurolines'i telefoni teel kätte ja sain ka piletid broneeritud. Äärmiselt ebameeldiv kogemus!
Lisa postitus
Autor:
Sinu e-posti aadress:

Selleks, et lisada oma postitusele pilt, video või pildialbum, kopeeri postituse väljale pildi, video või albumi aadress.

Näiteks:
  • http://pilt.delfi.ee/picture/2715753/
  • http://video.delfi.ee/video/vRze7Wd9/ või http://www.youtube.com/watch?v=KF0i_TyTtyQ
  • http://pilt.delfi.ee/album/170457/
Pane tähele! Lingid on aktiivsed ehk klikitavad ainult sisse loginud kasutajate postitustes! Lisada saab vaid Delfi Pildi fotosid või albumeid ning Delfi Video või Youtube'i videoid! Fotod, galeriid või videod on nähtavad ainult sisse loginud kasutajate postitustes!
Lisa postitusele link, pilt või video!