Logi Sisse

Teata kohatust postitusest - moderaator@delfi.ee
Halb kogemus
Tanduur
 
klient 29. november 2001, kl 00.22
Viimane külaskäik restorani Tanduur oli äärmiselt masendav. Olin seal varem palju kordi käinud, tõsi küll, viimane kord oli nii aasta aega tagasi. Varem oli seal lisaks imelistele toitudele ka imeline teenindus - keegi hindu, kes oli nii soe ja hea. Viimane kord oli aga mingi nõme tibi, äärmiselt üleolev, sellise näoga, justkui hindaks ta näo järgi, kellelt saab jootraha, kellelt mitte. Lisaks sellele kasutas ta klientidega rääkides selliseid sõnu: "Ma luban teil..." ning ei osanud vastata elementaarsetele toitu puudutavatele küsimustele.
Olen väga pettunud. Aga toidud, jah, olid muidugi endiselt head. Kuigi järgmine kord pole ma enam kindel, et sinna minna tahan.
 
Tree 29. november 2001, kl 10.03

Selliseid tibisid satub ikka aeg-ajalt olema. Ehk oli ta ise ka vaid näo järgi tööle võetud.
Tegelikult tahaks teada, kuidas Tanduuris hinnatase on? Olen tahtnud mõnda India restorani sööma minna, aga enne nagu hästi ei julge, kui kindlalt ei tea, et üks õhtusöök rahakotis päris mõrva ei soorita.
 
Merit 29. november 2001, kl 10.10
Tanduur on päris kallis koht. Aga mulle Tanduuri toidud väga maitsevad. :)
 
Minna 29. november 2001, kl 10.47
Kliendile
Selleks on restoranides vastavad töötajad, kellele oleksid pidanud märkuse tegema! Heal juhul oleks neiuke öppinud sinu järgmise visiidi ajaks teeninduskultuuri, ning teenindanud sind viisakamalt, vöi pidanud öppima seda mujal! Ära unusta, ET KLIENT ON KUNINGAS!!! Eestis oled kuninga seisuses yle kahe teeninduskohas, lähiriikides ei tule köneallagi upsakas teenindaja, ta vöib ysna kiiresti endale uue koha peale sellist kogemust otsida!
 
tsinna 29. november 2001, kl 14.29
Mulle Tanduuris ei meeldinud, kuigi tuttavad v kiidavad. Võibolla on siis minu viga. Ainus meeldiv üllatus oligi arve toomise hetkel: hindu vaadates olime kartnud hullemat. Odavamad praed on nii 140 kr ja kallimad 300 ringis. Aga nagu idamaa kohtades ikka, tuuakse eraldi liudadega lauale, nii et väiksema isu korral võib võtta ka ühe prae kahe peale ja siis kasvõi mõnda suppi v salatit juurde proovida.
 
kaili 04. detsember 2001, kl 17.26
Klient ei ole kuningas!!!!!!
Kui klient soovib, et temasse hästi suhtutakse, peab ta teenindajasse normaalselt suhtuma.
Väga palju on inimesi, kes oma halva tuju elavad välja tenindustöötajate peale.
Kui klient ütleb,et ta on kuningas, näitab see tema alaväärsuskompleksi.
 
v 05. detsember 2001, kl 20.30
Ka mul Tanduuri teenindusega halvad kogemused.
Kuna pole eriti kogenud indiapäraste roogade nimede hääldamisel, siis hakkasin tellimust esitama toidu kirjelduse järgi. Selle peale nähvas teenindaja mulle poole sõna pealt väga teraval toonil, et teda roa kirjeldus ei huvita, toidu nimi tuleb öelda.
Aga muidugi toidud on seal võrratud.
Lisa postitus
Autor:
Sinu e-posti aadress:

Selleks, et lisada oma postitusele pilt, video või pildialbum, kopeeri postituse väljale pildi, video või albumi aadress.

Näiteks:
  • http://pilt.delfi.ee/picture/2715753/
  • http://video.delfi.ee/video/vRze7Wd9/ või http://www.youtube.com/watch?v=KF0i_TyTtyQ
  • http://pilt.delfi.ee/album/170457/
Pane tähele! Lingid on aktiivsed ehk klikitavad ainult sisse loginud kasutajate postitustes! Lisada saab vaid Delfi Pildi fotosid või albumeid ning Delfi Video või Youtube'i videoid! Fotod, galeriid või videod on nähtavad ainult sisse loginud kasutajate postitustes!
Lisa postitusele link, pilt või video!