Logi Sisse

Teata kohatust postitusest - moderaator@delfi.ee
Halb kogemus
Kliinik.ee suhtumine
 
Katrin 22. jaanuar 2002, kl 11.59
Mina saatsin kliinik.ee -sse 4 küsimust,millest 2-le vastati nii :Vabandame, Teie küsimusele vastust ei edastata!

Põhjuseid võib olla mitmeid, enamlevinumad neist on:

analoogse sisuga küsimus(t)ele on juba vastatud (soovitame kasutada üldotsingut antud temaatikat käsitlevate küsimuste/vastuste leidmiseks);
küsimusele ei saa adekvaatset vastust anda, kuna Kliinik.ee portaalil puudub hetkel vastava valdkonna spetsialist;
küsimus on liiga spetsiifiline, probleem eeldab visiiti arsti juurde;
küsimuse sisu on mitte tõsiselt võetav.
Parimate soovidega,
Kliinik.ee

------------------------------
andestust ,aga lugedes eelnevaid küsimusi/vastuseid polnud minu küsimused mitte sugugi keerulisemad aga tobedamad ,kuid neile ei vastatud.Samas ei saanud ma eelmistest teemadest oma probleemidele vastust. Tundub lausa nii ,et lihtsalt ei viitsita küsimustega tegelaeda ja vastus ongi eelpool mainitud :Vabandame, ...
Mina ausalt öeldes solvusin.Edaspidi pöördun küsimustega oma perearsti poole ,kes loodetavasti ei vasta samamoodi.
Kas kellegil on veel sarnaseid juhuseid olnud.
 
Katriin 22. jaanuar 2002, kl 13.15

Minul on kliinik.ee-ga ainult häid kogemusi. Olen ise küsinud ja vastuse saanud ning ka teiste küsimustest-vastusest head nõu saanud.
Kuna meditsiin on ikkagi väga spetsiifiline ala, siis minu arvates võiks mõista,et kõigile küsimustele ei saa vastata ning vahel võib nõu andmine ainult neti teel saadud kirjelduste põhjal võimatu olla.
See on siiski ainult nõu saamise koht ning konkreetseks raviks tuleb nii või naa enamustel juhtudel arsti juurde pöörduda. On väga loomulik. et perearst või ükskõik, mis muu arst kelle juurde otse pöördutakse, saab anda paremat nõu ja konkreetseid soovitusi, vastuseid, ravi.
 
Katsetaja 22. jaanuar 2002, kl 13.24
Olen esitanud kliinik.ee-le kaks küsimust, millele vastati samamoodi, et Teie küsimusele vastust ei edastata jne. Mõlemad küsimused esitasin naistearstile. Püüdsin küll leida vastust oma küsimusele siis eelnevatest vastustest, kuid ei leidnud...:-(((
 
a 22. jaanuar 2002, kl 13.26
Minul oli siiani ainult hea kogemus. Mitmed küsimused, mitmed vastused. Aga viimased 2 küsimust on vastuseta ja ausõna need ei olnud tobedad ega käsitletud küsimused. Ja tundsin sama: solvumist. Nad vist ei viitsi enam nii palju kui enne.
 
Imestaja 22. jaanuar 2002, kl 17.49
Imestan vahel, kui kannatlikult ja püüdlikult mõni tohter seal vastuseid on kirjutanud. Ja et kust ta küll selle aja võtab! Arvan, et võib-olla on nii mõnigi arst selle veebilehega koostööd teinud eeskätt enesereklaami eesmärgil. Siis aga ajapuudusel sellest tööst loobunud. Ka võib portaalil olla rahalisi raskusi nendele arstidele maksmisega.
Pettunutele: ärge solvuge, asi pole seda väärt! Minge ikka päris arsti juurde, kes saab just teie probleemist lähtuvalt palju paremat abi anda kui see interneti kaudu võimalik on.
 
S. 23. jaanuar 2002, kl 09.48
mina olen saatnud sinna 3 küsimust ja kõigile juba järgmisel päeval vastuse saanud...
 
Svea 23. jaanuar 2002, kl 16.23
saatsin ühe küsimuse (suvel) ja ei tulnud vastust. isegi eitavat. aga küsimus oli lapse adenoidi opi aja kohta. tollal mul väääääga kiire vajadus.
ja need mõned vastused, mis juba eelnevalt olid, olid suht tobedad.
samuti ei saa aru, miks siis üldse küsimise variant loodi.
 
Marii 23. jaanuar 2002, kl 16.30
mul tapselt sama jama, et olen esitanud erinevatel aegadel 3 kysimust ja mitte yhelegi vastust ei saa:(
 
margit 23. jaanuar 2002, kl 19.50
Mina solvusin ikka niivõrd , et saatsin neile nuriseva maili, millele ka 2 päevapärast vastati nii:

Lp. klient!

Väljendasite pettumust, kuna kahele küsimusele Te ei saanud vastust
Kliinik.ee vahendusel.

>Üks küsimus oli psüholoogilistel teemadel. Selle kohta on tõepoolest olnud
10-kond küsimust, kuid ikkagi on iga situatsioon nii erinev ,et sellele
lihtsalt vastata,et a´la sellisele küsimusele oleme juba vastanud. Mitte
ükski neist eelmistest teemadest polnud sarnane minu poolt
esitatud küsimusele.

Terviseportaali Kliinik.ee eesmärk on seal vastavate spetsialistide
(arstide, psühholoogide jne) näol anda inimestele nõu, kas tegemist on
tõsise probleemiga ja kas see vajaks ka spetsialisti juurde pöördumist.
Kahjuks me ei jõua ja tihti ka pole võimalik lahendada (jõudumööda teeme
seda siiski) kogu Eesti elanike spetsiifilisi probleeme ehk anda igale
inimesele just ainult teda puudutav vastus. Juhul, kui probleem
jääb Teid vaevama, siis soovitame pöörduda psühholoogi konsultatsioonile.

> See oli üks näide. Teine küsimus oli esitatud günekoloogile,kus saatsin
küsimuse täiendustega ,et saada veelgi täpsem vastus > ja jällegi vastati
mulle nii nagu üleval kirjutasin.

Meditsiinilisi probleeme interneti teel ravida on võimatu. Kindlasti on
samalaadsele probleemile juba vastus antud (leiate selle, kasutades
"otsingut"). Juhul, kui tegemist on meditsiinilise probleemiga, peaksite
kindlasti pöörduma vastava arsti poole ja ainult tema suudab Teid aidata
(tehes analüüse ja püstatades diagnoosi) ja vastata Teie küsimustele.

Parimate soovidega,

Kliinik.ee toimetus
info@kliinik.ee
------------------------------------------------------------
saan inimesena aru ,et arstidel on elutempo kiire ja sellistele portaalide vastuste andmine nõuab täiendavata aega ja keskendumist.Samas olen ka veendunud ,et nad ei tee seda tasuta ja oma initsiatiivil,st on nad ikka kuhugile allkirja andnud ,et teevad sellist tööd.
Igatahes minu ja ka paljude teiste elutempo on väga kiire ja ei jõua kohe ,kui mingi häda küljes arstile tõtata.Järjekorradki on ju pikemad kui 2-3 päeva - erialaspetsialistide juurde saatekirja hankimine perearstilt + 2 nädalat järjekorda ,kui hästi läheb.Üldjuhul tahetakse asjalikku nõu ja positiivset suhtumist.Palju on seal selliseid vastuseid ,mille küsimuuse pole keegi eriti süvenenud ja on vastatud napisõnaliselt ja teemast niipalju mööda,et paha hakkab. On ka erandeid mõne erialaarsti puhul ,kes vaieldamatult vastavad kiiresti ja profesionaalselt.Tuhat tänu neile ja jõudu edaspidiseks.
Võib-olla olen ma lihtsalt viriseja .........
 
ehee 24. jaanuar 2002, kl 11.59
minu arust on neil lihtsalt nappus "vabatahtlike" arstide osas, kes asjasse süveneda ja vastata jõuaksid, seega, kui küsimusele pole mõne aja jooksul spetsialistilt vastust saabunud siis "vahendaja" kllinik.ee saadabki sellised soovitused, otsida varasematest vastustes või pöörduda oma arsti juurde

seda on võimalik mõista või mittemõista
valik on teie!
minul halvad kogemused puuduvad kliinik.ee'ga

samas on veel üks koht: inimene.ee
kusjuures neil on ilusti kasutamise tingimuste kirjelduses öeldud muuhulgas järgmist: Inimene.ee on loodud toetamaks inimese ja arsti suhet, mitte selle asendamiseks. Inimene.ee ülesanne ei ole diagnoosida ega ravida, vaid informeerida kasutajaid nii arstiteaduslikest kui ka ravimituru üha laienevatest võimalustest.


NB! ka everyday's on lehekülg tervise teemade kohta - küsimustele vastustajate nimed ja näopildiki olemas: vastajateks siis Naistearst, Meestearst, Perearst,Naha ja suguhaiguste arst, Kaalujälgijate juht, Allergoloog
http://www.editorial.ee.everyday.com/?page=tervis

ning suhete teema juures vastajateks Psühholoog ja Seksuoloog
http://www.editorial.ee.everyday.com/?page=suhted
 
ehee 24. jaanuar 2002, kl 12.01
eelmisele lisaks
inimene.ee on puhtalt informatiivne lehekülg, nõustamise vahendamisega nad ei tegele, kuid sealt leiab mõndagi huvitavat või vajalikku lugemist
 
to ehee 24. jaanuar 2002, kl 17.31
ei tea. küsisin ja sain samal päeval sellise vastuse :et vastust teie küsimusele...jne
ja nii mitmel korral.
 
ehee 25. jaanuar 2002, kl 11.37
sest viimasest ei saanud sotti, et hea või halb kogemus siis või mis

seda ma tegelukult mõtlesingi, et neil pole alalist ja pidevalt valves olevat nõustajate brigaadi, kui spetsialistil kiirem aeg igapäevastes töödes, siis venib vastuse saamine
kui aga hetkel pole suuremat argiaskeldust siis tuleb ka vastus ruttu

ise sain küll päris kiiresti ja asjalikku nõu aga ikka läbi vahendaja, mitte arstilt (kirurg siis viimati)otse ja tagasi täpsustamiseks saadetud küsimusele tuli vastus viivitusega, kuid ometi tuli ja kuna just väga põletav probleem polnud, siis kannatas oodata küll
 
Kribu 26. jaanuar 2002, kl 11.05
Minul on head kogemused. Ühele küsimusele vastati samal päeval, teisele lubatud aja piirides. Vastused olid asjalikud ja kompetentsed.
 
hii 28. jaanuar 2002, kl 10.07
everyday's vastatkes üldse 2-3 kuud hiljem, jälgige küsimuse-vastuse kuupäevi :-))
Lisa postitus
Autor:
Sinu e-posti aadress:

Selleks, et lisada oma postitusele pilt, video või pildialbum, kopeeri postituse väljale pildi, video või albumi aadress.

Näiteks:
  • http://pilt.delfi.ee/picture/2715753/
  • http://video.delfi.ee/video/vRze7Wd9/ või http://www.youtube.com/watch?v=KF0i_TyTtyQ
  • http://pilt.delfi.ee/album/170457/
Pane tähele! Lingid on aktiivsed ehk klikitavad ainult sisse loginud kasutajate postitustes! Lisada saab vaid Delfi Pildi fotosid või albumeid ning Delfi Video või Youtube'i videoid! Fotod, galeriid või videod on nähtavad ainult sisse loginud kasutajate postitustes!
Lisa postitusele link, pilt või video!