Logi Sisse

Teata kohatust postitusest - moderaator@delfi.ee
Halb kogemus
STARMAN
 
veel_klient 15. veebruar 2002, kl 15.21
nonii, mida sellest monopoolsest ettevõttest ikka tahta... üks klient ees või taga, vahet pole...

kliendiinfo telefon kogu aeg üle koormatud, ooterezhiimil istumisest mobiiliarve juba oi-oi missugune. ja abi ei miskit.
juba kolmas nädal helistan neile ülepäeviti, et kamoon, mul ikka ei ole pooltel kanalitel pilti. lubavad "homme" tehnikud saata. lähen siis "homme" õhtul koju ja ikka ei midagi.

oleks võimalus, liituks teise operaatoriga. a kuna võimalust pole, pistsin sukavarda antenniauku ja vaatan tasuta poole kvaliteetsemat pilti. arvetega soovitaks Starman'il p-set pühkida, aga nende õnneks ei õnnestunud mul taas kord kliendiinfo numbriga ühendust saada

*maruvihane*
 
Katsetaja 15. veebruar 2002, kl 15.26
Ka minul samasugune kogemus Starmaniga. Täna sain nad õnneks kuidagi imekombel kätte ning pühapäeval kella 12-15.00 vahel lubati tulla vaatama, miks siis pilt ikka paha on. Eks jään nüüd ootama, kas asi saab korda või mitte...
 
prrrrrrrrrrrrrr 15. veebruar 2002, kl 20.04
noh, teadmiseks, et starmani klienditeeninduse telefoni tõstavad ylekoormuse korral baltcomi operaatorid, kes erilist informatsiooni ei oma..et millal töömees tuleb, miks ei tööta jne. ja kui nad niikuinii kogu aeg sõimata saavad, siis nad on ikka ysna tuimad juba selle suhtes
 
Memm 16. veebruar 2002, kl 06.11
tegelt see nii on jah, et neil see telefon kogu aeg heliseb. Kui mees liitumas käis seal siis üks tibi koguaeg tel otsas. üks kõne läbi, kohe tel heliseb. hmm, oleks ehk siis mõelnud me ka et ju need vihased kliendid :) meil ei ole telekaga jama, meil jamab neti ühendus. ja see, et neil ei ole näiteks ööpäevaringne klienditeeninduse telefoni jätab nad kaugele konkurentidest maha. selle telefoniarve pealt ka õigesti öeldud, topivad su oote reziimile ja oota siis tükk aega. igatahes oleks hea kui nad seal ühtteist muudaksid. alustuseks 24h klienditeenindust.
 
minuke 16. veebruar 2002, kl 11.28
noh, kogemusest niipalju, et mina klienditelefoniga ühendust küll sain. aga see juhtus juba eelmise aasta märtsis, tegin samuti avalduse liitumiseks (interneti kaudu kusjuures, reklaamiti ju) internetivõrguga.........ja ootan tänaseni Starmani vastust. Helistasin, siis paluti mul tööpäeviti kella üheksa-viie vahel kohale tulla, kirjalikku avaldust esitama (milleks siis internet?). keeldusin, kuna minu töögraafik ei võimalda lihtsalt tööpäeviti kolmeks tunniks ära kaduda, et avaldust kirjutada. Samuti kuulsin põhjenduseks, et internetiga liitumiseks peab majas olema starmani tv-kaabel, aga kuna hetkel tegeldakse internetivõrgu väljaehitamisega, siis tv-kaabli paigaldusega lähiaegadel ei tegelda..........nokk kinni, saba lahti olukord........tahtsin ju liituda internetivõrguga.
Arusaamatu igatahes.
 
prrrrrrrrrrrrrr 17. veebruar 2002, kl 12.32
No muidugi said yhenduse, baltcomi opekas tõstab toru ja ytleb mis talle arvuti selle aadressi kohta ytleb, on võrk või pole. ja seletada talle, et oled sa tööl või kuskil mujal, on ylearune suu kulutamine
 
juta 18. veebruar 2002, kl 08.52
Ähh, STV-ga on sama värk. Tundub lihtsalt, et teatud rahvusest kodanikel on klienditeenindusest omad arusaamad.
 
starhädaline 18. veebruar 2002, kl 16.29
Mul jälle selline probleem: kunagi pakkus Comtrade mööda starmänni kabla netiühendust. Toode sobis (pidevatest katkestustest ei kurda siinkohal...). Mingil hetkel liitus Comtrade Starmaniga ja selle arve number, kuhu raha maksta, muutus. Ma muidugi neid arveid üksipulgi ei lugenud ja panagarobot maksis vanale numbrile edasi. Tuli ähvarduskiri. Helistasin klienditeenidusse ja seletasin, et raha kantud. Lubati raamatupidamist informeerida, et raha on kantud, otsigu üles.
Nüüd tuli uus kiri, milles ähvardatakse igasuguste inkassofirmadega, sest ma olla ikka neile võlgu. Saa sa nüüd aru...
ET ADSL, ma arvan, on lahendus.
 
tv 18. veebruar 2002, kl 18.05
mina tegin ka läbi neti avalduse ja kohe 15 minti pärast üks tibi helistas ,et tulevad kas või homme panema, just oli see laupäev ning täpselt kell 12 laupäeval olid kohal ja häälestasid kõik paika ise.Pole midagi halba öelda.
 
angelina 26. veebruar 2002, kl 19.20
minul on starmani netiühendus kolm kuud olnud. Ja kui palju jama selle aja jooksul... Pidevalt on nii, et mingit ühendust ei ole. Ja kui neile helistad siis ei oska nad midagi muud öelda kui tehke resetti. No kaua võib??? No ma ei tea kohe...
Lisa postitus
Autor:
Sinu e-posti aadress:

Selleks, et lisada oma postitusele pilt, video või pildialbum, kopeeri postituse väljale pildi, video või albumi aadress.

Näiteks:
  • http://pilt.delfi.ee/picture/2715753/
  • http://video.delfi.ee/video/vRze7Wd9/ või http://www.youtube.com/watch?v=KF0i_TyTtyQ
  • http://pilt.delfi.ee/album/170457/
Pane tähele! Lingid on aktiivsed ehk klikitavad ainult sisse loginud kasutajate postitustes! Lisada saab vaid Delfi Pildi fotosid või albumeid ning Delfi Video või Youtube'i videoid! Fotod, galeriid või videod on nähtavad ainult sisse loginud kasutajate postitustes!
Lisa postitusele link, pilt või video!