Logi Sisse

Teata kohatust postitusest - moderaator@delfi.ee
Halb kogemus
Radiolinja teenindus
 
marike 02. aprill 2002, kl 12.25
Mul oli väga ebameeldiv kogemus seoses Radiolinja Sikupilli klienditeenindusega.
Liitusin eelmisel kuul Radiolinjaga, ostsin ka telefoni sealt, naistepäeva puhul sain tasuta lõhna ka kingituseks. Omal oli mul number juba tegelikult olemas, tahtsin seda õele anda, aga tuli välja et ta oli juba ise liitunud. Läksin siis oma lepingut lõpetama, et mis ta niisama ikka seisab. Ja siis küsis see tibi seal klienditeeninduses, et miks te nii kiiresti tahate lepingut ära lõpetada, saite oma tasuta lõhna kätte ja nüüd ei ole enam vaja?? Kas see on siis normaalne suhtumine? Ja pärast ta veel küsis üle et miks te siis ikkagi tahate lepingut lõpetada... Väga paha tunne oli igatahes.
 
mai 02. aprill 2002, kl 12.28
mina oleks sellise suhtumise peale talle selle lõhna tagasi visanud, lepingu lõpetanud ja minema jalutanud...
 
aino 02. aprill 2002, kl 12.52
no et lepingut üldse lubatakse niimoodi päevapealt lõpetada on võrreldes teiste firmadega ikka midagi. selleks et näiteks EMTiga liitumise soodustusi saada ei saa lepingut enne 3 kuud lõpetada (ja muidugi pead 3 kuud vähemalt kuumakseid maksma) ja Ql olid need perioodid veel pikemad.
 
Muhevend 02. aprill 2002, kl 14.13
No mina oleks kah haisukotti tasuta äravõtnud ja siis lepingust lahti öelnud. Tubli oled :)
 
väikeMy 02. aprill 2002, kl 20.36
ise oled süüdi, et õe käest enne ei küsinud! muidugi jääb teenindajale selline mulje... eriti, kui selliseid juhtus mitu olevat. kui ta küsis, aga mitte ei nähvanud, siis ei ole asi ju niiiii hull :)
 
eneL 03. aprill 2002, kl 09.23
No kui Sa selle lepingu tühistamisega seda lõhna tagasi ei viinud, siis jääb ka mulle samasugune mulje nagu tollele teenindajale. Iseasi, kas teenindajal on õigus seda öelda. Mõelda on kindlasti õigus
 
marike 03. aprill 2002, kl 09.42
eneL, lepingu tegin juba märtsi alguses ja lõhna olen juba kasutanud, kas arvad et nad tahaksid seda poolikut lõhna tagasi??
Igal juhul võiksid nad ju panna mingid tingimused, n et ei saa lepingut lõpetada enne x kuu möödumist vms. Ja kui nad ei ole seda teinud, siis ei ole neil mingit õigust midagi öelda ju mulle, pealegi kui nad ise ei tea, mis põhjusel lepingut lõpetada tahan.
 
eneL 03. aprill 2002, kl 09.51
to marike:
Õigust öelda pole muidugi, aga ka teenindaja on inimene. Kui on massiliselt selliseid, kes võtavad lõhna ja lõpetavad lepingu, siis oled Sa tema silmis üks paljudest, mida ta ka protestiga ilmselt väljendab. Eks lepingute lõpetamine on ka lisatöö
 
kõh 03. aprill 2002, kl 11.00
Miski ei õigusta seda klienditeenindajat! Kuidas ta üldse julges midagi sellist ütelda... sellised mõtted tuleb enda teada jätta! Mina oleksin Sinu asemel kaevanud selle "klienditeenindaja" peale ja et ta sealt firmast vallandataks.
 
Kiisuk 03. aprill 2002, kl 11.13
töötan ise ühes mobiilifirmas(mitte rle)
ja pean ütlema, et taolised kampaaniad soodustavad kahjuks ise sellist käitumist, et saan sooduka kätte ja siis lõpetan lepingu ära
seepärast ka emtil ja tele2 perioodid nüüd pikemad
kuigi ütlen ausalt et ka emts on siiski võimalus enamus kampaania puhul see leping järgmisel päeval lõpetada
aga ma leian et miski ei õigusta sellist käitumist teenindaja poolt
kui minu juurde tuleb inimene kellest ma saan aru et ta selle lepingu vaid soodustuse saamiseks teeb, siis mainin talle et hiljem ta sel juhul ei pruugi mingit soodustust saada
andmebaasides on küll ja küll nimesid kel taga märkus-inimeneliitub vaid soodustuse eesmärgil
ja kui kunagi tahad tõsiselt liitumise teha siis sulle seda võimalust lihtsalt ei anta
 
Tix 03. aprill 2002, kl 11.14
Ilmselt on teenindajale antud käsk kliendi käest küsida, miks ta lepingu lõpetab või miks liitub. Ma just eile liitusin ja teenindaja küsis samuti korduvalt, et miks ma otsustasin liituda. Väga viisakalt, muidugi.
 
Maali 04. aprill 2002, kl 02.44
Väga kehva klienditeenindaja oli.
Tegelikult oli mul endal ka sarnane olukord. Mina liitusin siis sellepärast uuesti et uut telefoni odavamalt osta. Kasutasin siis kahte numbrit mingi 3 kuud (minu teada oli siis lepingus kirjas, et peab kolm kuud liitunud olema, aga see ei pruukinud tegelikult tõsi olla, arvan praegu). Ja kui lõpetama läksime siis jäi nii mul kui ka mu elukaaslasel suu lahti, mis ülekuulamine siis hakkas. Äärmiselt ebameeldiv. Mis eesmärgil liitusite, miks lõpetate jne. Me ei osanudki kohe seisukohta võtta aga meid pinniti nii kõvasti ja veel siukse vaenuliku suhtumisega. Ma saan aru, et nad peavad küsima, miks lõpetatakse, aga tehku seda inimlikult, mitte vaenulikult.
Igatahes jäi meil peale seda situatsiooni väga kehva tunne ja halb mulje.
 
Arabella 05. aprill 2002, kl 08.22
Kui mina lõpetasin lepingut radiolinjaga siis ka teenindaja küsis põhjust, aga viisakalt ja märkis põhjuse lepingule ära. Seal paberil oli kohe selline koht, kuhu pidi risti tegema või midagi sellist. See on neil vist siis kohustuslik küsimus. Nagu lepingu alustamiselgi. Iseasi muidugi, millise tooniga seda küsida.
 
. 12. aprill 2002, kl 21.25
Lisa postitus
Autor:
Sinu e-posti aadress:

Selleks, et lisada oma postitusele pilt, video või pildialbum, kopeeri postituse väljale pildi, video või albumi aadress.

Näiteks:
  • http://pilt.delfi.ee/picture/2715753/
  • http://video.delfi.ee/video/vRze7Wd9/ või http://www.youtube.com/watch?v=KF0i_TyTtyQ
  • http://pilt.delfi.ee/album/170457/
Pane tähele! Lingid on aktiivsed ehk klikitavad ainult sisse loginud kasutajate postitustes! Lisada saab vaid Delfi Pildi fotosid või albumeid ning Delfi Video või Youtube'i videoid! Fotod, galeriid või videod on nähtavad ainult sisse loginud kasutajate postitustes!
Lisa postitusele link, pilt või video!