Halb kogemus
EGO kaart ja Hansapank
mai 02. aprill 2002, kl 12.27 |
yritasin EGO kaarti taotleda. minu taotletav piirsumma oli natuke suurem, kui nende seadused võimaldavad ja sain kohe eitava vastuse - ilma, et oleks väiksemat summat pakutud. pealegi öeldi, et arvestatakse kontokäivet, mis on oluliselt suurem, kui minu palganumbrid, aga lihtsam oli ikka "ei" öelda.
isegi firmasisestes asjaajamistes on aeg näidanud, et mõttetumat panka annab otsida! ma ei teagi, kas asi on pangas või seal töötavates inimestes, aga siililegi on selge, et sealne asi ei toimi absoluutselt.
soovitage seega palun panka, kuhu yle kolida enda ja firma kontodega? sampost räägitaxe hästi... on sellel ka põhi all?
isegi firmasisestes asjaajamistes on aeg näidanud, et mõttetumat panka annab otsida! ma ei teagi, kas asi on pangas või seal töötavates inimestes, aga siililegi on selge, et sealne asi ei toimi absoluutselt.
soovitage seega palun panka, kuhu yle kolida enda ja firma kontodega? sampost räägitaxe hästi... on sellel ka põhi all?
kati 02. aprill 2002, kl 13.06 |
Tree 02. aprill 2002, kl 14.10 |
agent 02. aprill 2002, kl 16.58 |
mv 02. aprill 2002, kl 17.16 |
inno 02. aprill 2002, kl 20.02 |
väikeMy 02. aprill 2002, kl 20.33 |
opossum 03. aprill 2002, kl 08.23 |
Finants 03. aprill 2002, kl 10.24 |
Liiga suur pank, personaalsus läheb käest ära. Ja erinevaid tooteid ja teenuseid ja laene on neil nii palju, et neist ülevaadet kohe kuidagi ei saa. Kuidagi osavalt neid kõiki nad ei reklaami kah. Tavaliselt ongi nii, et tegelikult on neil mingi hoopis sobivam toode kui see, mida taotled aga nemad ise ei ütle ja ei oska küsida ka. Ei konsulteeri. Kui nad reklaamivad, siis mingit kindlat laenu mitte et kogu laenutoodete paketti vms. Ei oskagi valida ju kui ei tea.
Ühises jah öeldi mulle, et see laen on teile liiga suur aga äkki võtate hoopis selle.
Ühises jah öeldi mulle, et see laen on teile liiga suur aga äkki võtate hoopis selle.
Miisu 03. aprill 2002, kl 10.47 |
Nutt 03. aprill 2002, kl 11.10 |
Selmet üha uusi asju ja laene välja mõelda võiksid nad tõesti hakata inimeste kinni hoidmiseks neid paremini teenindama ja tooteid tutvustama. Kvantiteet muutugu kvaliteediks. Kuidagi natuke valel asjal tundub neil rõhk olevat. Ja neist erinevatest kaartidest ja laenudest seal tõesti sotti ei saa ja mingit erinevate võimaluste võrdlemise värki samuti vististi neil ei ole.
kip 03. aprill 2002, kl 11.40 |
laura 03. aprill 2002, kl 11.59 |
Hiir 03. aprill 2002, kl 15.59 |
Hiir 03. aprill 2002, kl 16.01 |
kiitja 04. aprill 2002, kl 11.48 |
Minake 04. aprill 2002, kl 15.11 |
Lizzy 04. aprill 2002, kl 22.07 |
HP 09. aprill 2002, kl 11.46 |
Inimesed, mõelge ka mida suust välja ajate. HP on ikkagi äriettevõtte ja finantsinstitustioon, kes peab tagama omanikule kasumi. Kui nad hakkavad laene välaj andma selle pärast et sina oled viis, neli, jane aastat oma arust "hea klient" olnud, siis inimene tule maapeal tegasi. KRT nendel savi kas sa lähed teise panka või ei. Kui laenud, tindimused ja intressid ei sobi siis KRT mine teise panka, ära virise. Ise ole HP-ga väga rahul ja soovin inimestele kes seal töötavad - jätkake samas vaimus.
Ingrid Laanoja 09. aprill 2002, kl 11.51 |
Tere,
kirjutan vastuseks Mai'le.
Vabandan väga, et Teile ego järelmaksukaardi taotlusele ebaviisakalt ära öeldi.
Kahjuks ei olnud mul võimalik Teie taotlusele ära ütlemise põhjust ilma Teie andmeteta täpsustada. Palun Teil soovi korral võtta ühendust Hansapanga klienditoega telefonil 6310 310, kus Teid kindlasti hea meelega abistatakse.
Lisan natuke infot selgituseks: juhul kui kliendi poolt taotletud limiit jääb liiga suureks, püüame võimalusel (st kui kliendil ei ole juba olemasolevate kohustuste osakaal sissetulekust liiga suur) alati pakkuda väiksemat limiiti.
Võimaliku ego järelmaksukaardi limiidi määramisel arvestame kontole laekunud netopalka, mitte kogu konto käivet.
Parimate soovidega,
Ingrid Laanoja
Hansa Liising Eesti
kirjutan vastuseks Mai'le.
Vabandan väga, et Teile ego järelmaksukaardi taotlusele ebaviisakalt ära öeldi.
Kahjuks ei olnud mul võimalik Teie taotlusele ära ütlemise põhjust ilma Teie andmeteta täpsustada. Palun Teil soovi korral võtta ühendust Hansapanga klienditoega telefonil 6310 310, kus Teid kindlasti hea meelega abistatakse.
Lisan natuke infot selgituseks: juhul kui kliendi poolt taotletud limiit jääb liiga suureks, püüame võimalusel (st kui kliendil ei ole juba olemasolevate kohustuste osakaal sissetulekust liiga suur) alati pakkuda väiksemat limiiti.
Võimaliku ego järelmaksukaardi limiidi määramisel arvestame kontole laekunud netopalka, mitte kogu konto käivet.
Parimate soovidega,
Ingrid Laanoja
Hansa Liising Eesti
Lisa postitus