Logi Sisse

Teata kohatust postitusest - moderaator@delfi.ee
Halb kogemus
Insrtumentarium Optika Stocmannis
 
Gina 19. aprill 2002, kl 09.42

Tuli mulle koju nimetatud poe küsitlusleht kauplusest, teenindusest, ooteajast jne. Täitsin selle ära, viisin kauplusesse ja see, kuidas mind koheldi, oli masendav.
Läksin siis poodi leht näpus, seisin tükk aega nagu mingi pooletoobine, sest müüja rääkis oma sõbrannaga juttu. Lõpuks küsisin, et kas te ikka tahate ankeeti tagasi saada ja noh, siis ikka võeti see ära, aga mitte keegi ei proovinudki pakkuda selle ankeedi täitmise eest saadavat kingitust!!!!!
Ankeedi alguses oli ju selges eesti keeles kirjutatud, et kõigile vastajatele on väike kingitus. Sitta sest kingitusest, aga teate, ma tundsin ennast seal poes küll täiesti üleliigsena!!!
Ei saa öelda, et ma ei lähe sinna poodi enam, sest olen eluaegne prillikandaja ja mõnikord on seal head soodukad, aga uued prillid tellisin juba konkurentide käest.
 
Ling 19. aprill 2002, kl 10.33
Mulle meeldib teenindamine Eagle Vision kauplustes, olen seal 2 korda prille tellinud ja teenindajad on jätnud väga hea mulje.
 
Zen 19. aprill 2002, kl 11.33
Minul on selle kohaga ka väga halvad kogemused. Tahtsin osta aastaseid värvilisi läätsi. Käisin siis arsti juures ära, proovisin erineva paksuseja veesisaldusega läätsi ja valisin sobivad välja. Tellimisaeg oli nende sõnul 3 nädalat. Olin nõus, maksin raha ja jäin 3 nädala pärast nende telefonikõnet ootama. Mida aga ei tulnud kusagilt. Lõpuks läksin ise kohale mulle teatati, et kohalejõudmine on nati venib. Ok, ootasin veel nädala ja lõpuks helistati, et läätsed on kohale jõudnud. Järgi minnes selgus et minu värviliste asemel olid saadetud hoopis tavalised värvitud läätsed. Selgitus müüja poolt - teie polt tellitud läätsi pole üldse võimalik valmistada! Dziiz - kuidas nad mulle siis sellised eelnevalt üldse maha müüa said kui tegelt pole olemas!!! Pakkusid variandi, et saan natuke väiksema veesisaldusega aga soovitud tooni läätsed. Järgnes kuuajaline ootamine -lõpuks saingi oma läätsed kätte. Pärast kahekuulist ootamist ja edasi-tagasi jooksutamist! Loomulikult ootasin Instrumentariumi poolt mingitki kompensatsiooni, või vähemalt vabandustki aga seda ma ei näinud. Läätsed visati näppu ja müüjal oli ilmselgelt hea meel, et "tüütust" kliendist lahti sai. Väga ebameeldiv suhtumine igal juhul ja enam ei kavatse küll ühtegi asja sellelt firmalt osta.
 
caprice 19. aprill 2002, kl 11.50
Minul ka selle Stocki Instrumentariumiga väga halb kogemus. Helistasin ja panin aja järgmiseks päevaks kinni. Läksin siis järgmine päev kohale. Kõigepealt passisin seal tükk aega, müüjad või kes iganes rääkisid omavahel juttu. No lõpuks tehti ka mind märkama. Ütlesin et mul on arstile aeg. Vaadati siis kaustast, et kas ikka on. Ja siis öeldakse, et täna küll ei ole teie aega!!! Ma ütlesin, et vaadake uuesti, peab ju olema. Vaatab ja ütleb siis - teie aeg oli eile! No krt...( Kuidas saab selline asi üldse võimalik olla? Helistan ja panen aja järgmiseks päevaks aga nemad...appiii!!) Tükk aega õiendasin nendega aga ei midagi. Küsisin siis uut aega samaks päevaks - ei ole. Alles järgmine nädal oleks saanud. Ja ei mingit vabanust ega midagi... Otsustasin, et sinna ma enam ei lähe. On palju paremaid kohti. Tundub, et need töötajad seal peale mokalaada muud ei teegi.
 
olja 19. aprill 2002, kl 12.00
mulle meeldib küll inst. opt. stockmannis. see instrumentarium optika, mis on viru keskuses, käib hoopis närvidele. kannan kuuajaseid läätsesid, tean, mis number mul on ja ei taha iga kord enne ostmist minna kalli silmaarsti juurde, kes seal poes pesitseb. iga kord, kui tahan osta need viru keskuse iost, käratab mulle müüja, et kust ma tean, mis läätsed mulle lähevad ja tahab mind vägisi oma silmaarsti juurde saata. stockmannis ei käida kunagi niimoodi närvidele.
 
täpi 19. aprill 2002, kl 12.38
mul on ka läätsetellimisega instrust sama kogemus, pärnu mnt poest. ootasin juba kuu aega, olin mitu korda uurinud, siis avastasid nad, et tellimus on hoopis kuhugi kaduma läinud, tuleb veel sama kaua oodata..

nüüd käin Prillipapa poes, kõik suurepärane. seal on alati minu jaoks läätsevaru ootamas, kui näiteks tahan läätsevärvi vahetada siis telefonikõne peale toimetatakse soovikohasesse poodi läätsed kohale, allahindlus kliendikaardiga samuti olemas ja kui ükskord uute läätsede järgi läksin ja silmaarst parasjagu seal oli, siis pakkus müüja omaalgatuslikult, et äkki kontrollib too igaksjuhuks mu silmad üle, tasuta muidugi. instrus ei pakutud mulle iial sellist võimalust.
 
Ingrid 19. aprill 2002, kl 12.44
Stockmai Instrumetaarium ei ole pood kuhu soovitan minna. Esiteks on müüjaid mitu, kes omavahel jutustavad ja kliendist välja ei tehta üldse.Otsisn sealt oma lapsele 2 aatat tagasi prillid, loomulikult oli ettemaks ja kui prillid valmis siis veel mingi summa tuli maksta. Läksin prillidele järgi 2 päeva hiljem kui võinuks. Poes selgus et prille veel ei ole. Ütlesin müüjale, et mul ei ole võimalik igapäev seal käia kuna elan nii Tallinnas kui Riias.Müüja siis veel vaatas ja oh imet leidis prillid sahtlist, neil on seal asjad korrast ära. Prillidel oli vaja 6 kuu pärast uus klaas panna ja jälle sama lugu. Loomulikult müüjalt vabandust oodata pole mõtet ja üleüldse teenindus on alla igasugust arvestust.Käin sealt nüüd lihtsalt mööda.
 
lolo 19. aprill 2002, kl 12.47
Väga hea prillipood on viru tänava MC Donaldsi juures. Seal
on see valli tänav. Väga mõnus kaup ja müüjad. Ning samuti on mul head kogemused Raekojaplatsil asuvas Raeoptikas.
 
leena 19. aprill 2002, kl 12.48
Ahah, nüüd on selge, kust endale mitte prille tellida.
 
Zen 19. aprill 2002, kl 13.51
to täpi:
Hmmm - päris huvitav oli sinu lugu lugeda, tundub et see on lausa "heaks" kombeks seal Instrus läätsedega venitada. Aga selline asi on tegelikult väga halb sest näiteks mul olid eelmised läätsed juba vanad ja omadega läbi, tõesti olin 3 nädalaga arvestanud ja siis pidin üle kuu aja oma silmi piinama. Hämmastav kuidas see firma juba välja surnud pole sest suhtumine klienti on nagu vaenlasesse.
Sinu kirjeldatud Prillipapa tundub küll hea koht olevat, kus see asub?
 
Liis 19. aprill 2002, kl 14.05
Olen nõus, et Sokose Instru on veel saastam! Aga praegu avastati mul tugev silmapõletik (Eagle Vision) - põhjuseks just nimelt värviliste läätsede kandmine! Aga, kui olin varem Instrus ja Tallinna Optikas silmi põletikuga kontrollimas käinud, siis ei maininud keegi, et ei kuuajased värvilised läätsed ei lase üldse hapnikku läbi ja et neid ei tohiks kanda...olen ka otsustanud instrule selja pöörata nii kauaks, kui teisi optikapoode veel on. Lisaks sellele on eagle visionis võimalus osta 1-kuuseid värvituid läätsi üks paar korraga (mitte kolm paari, nagu instrus) - mul on silmad erineva tugevusega ja olin alati instrust sunnitud 3-paari läätsi korraga ostma.
 
mupsik 19. aprill 2002, kl 14.56
Mul on just prilliost plaanis ja nüüd siis tean, et instrusse oma jalga ei tõsta. Aitäh!
 
siks 19. aprill 2002, kl 15.36
ka mul on stock.-i instrust väga halb kogemus. eriti ebakompetentne ja ülbe on seal üks kiilakas meesterahvas, kes ei põlga ära ka toote kohta suisa valetamisest. tõesti ei soovita sinna kellelgi minna.
aga minu prillikandjast elukaaslane on ka eagle visioniga rahul. mulle isiklikult sümpatiseerib sealne suur valik ja meeldiv teenindus.:)
 
täpi 19. aprill 2002, kl 15.56
zen, sellel on mitu poodi, tammsaare 89, vilde 112 ja tartu mnt 29.
 
mm 19. aprill 2002, kl 16.44
Ostsin oma prillid Sokose Instrust, sest leidsin sealt sobivad raamid. Öeldi, et õhtuks saab valmis, aga mul sama õhtu polnud aega, läksin järgmisel päeval ja oh imet, ikka veel valmis ei olnud. Loomulikult ei vabandatud ka :(
 
Jaah 19. aprill 2002, kl 18.10
Kas tõesti on kusagil prillipoes tasuta silmaarst?
 
vaim 19. aprill 2002, kl 19.25
Mind süüditas üks instru müüa ülbuses ja sõimas mul näo päris korralikult täis. Ma ainult kuulasin ja ei osanud mitte midagi öelda. Minu süü seisnes selles, et kellakeeramisega läks tund nihkesse ja kohale jõudmis aeg oli tund varem. Tundus nagu vaba aega neil oli, aga võib-olla ma siis ei käitunud nii tänulikult, kui oleksin pidanud. Aga sellest poekesest käin suure kaarega nüüd mööda.
Võib-olla ma olen nende jaoks väärtusetu klient, kui sealt vähemalt korra aastas värvilised aastased läätsed ostan ja hooldusvahendid nagunii... Enam ma seda viga küll ei tee.
 
Merlyn 19. aprill 2002, kl 19.37
Eagle Vision -parimad prillid ja kontaktläätsed on võimalik leida ainult sealt...Parimad müüjad ja parimad arstid on ka ainult seal. Ja kui juhtub et jäävad prillid ka 1 päeva hiljaks vabandatakse alati...
 
olja 19. aprill 2002, kl 19.56
mind teeb murelikuks see instrumentariumi-vastase vihkamise kõrge kontsentratsioon siin delfis. probleemid on mu arust ainult sokose alias viru keskuse instrumentariumis. aga instrumentarium müüb ülihäid kontaktläätsesid - ühekuuline fresh care. ja btw - need, kes te pahandate - äkki olete hoopis ise teenindajatega ebaviisakad? nii tihti kuuleb ju poes, kuidas inimene ei kasuta mingeid viisakusväljendeid jne...
sokose instrumentariumis muidugi - tõsi küll - nendest viisakusvälejendeist ei piisa. aga stocki omad on minu vastu küll alati väägaa viisakad olnud.
 
Zen 19. aprill 2002, kl 23.06
to Olja:
Kätt südamele pannes tunnistan, et olin ikka väga kannatlik ja viisakas nende inimestega seal, aga nende ebaviisakus lausa üllatas mind. Eriti kui silmas pidada, et tegu on siiski ühe esinduslikuma kaubamajaga (Stocmanni pean silmas), siis võiksid seal tegutsevad firmad investeerida korralikku tööjõudu ja transporti. Seal käib arvatavasti ka palju välimaalasi kes siis peavad tõdema kui madal teeninduskultuur meil ikka veel on. Täiesti mõttetu pood äärmiselt halbade teenindajatega. Tõesti, seal võivad olla head läätsed jne. Aga parem maksan mujal rohkem ja saan asjad õigel ajal ning inimliku suhtumisega kätte.
 
krissu 20. aprill 2002, kl 12.19
stocki instru on tõesti kohutav! käin mõnikord sealt läätsevedelikku ostmas ning iga kord on halb kogemus olnud.... eelmine kord läks kogu ostmisele pool tundi aega...üks müüa tegeles teise kliendiga pakkides talle susse sisse, teine müüa, kes minuga tegeles vahtis esimest müüjat ja tema tegutsemist, üks ortopeedilistest sussidest oli aga ilmselt kaua juba riiulil vedelenud inimestele proovida ning nägi üsna ebatsensuurne välja, teine oli uus ja puhas...klient soovis natuke allahindlust, misjärel müüjad punastades kogelema hakkasid, ei tea, kas ikka teeme jne...klient, aga, kes on üsna tuntud inimene pressis peale ning sai allahindluse kätte....kui temaga oli valmis tuli minu kord ning löödi mulle see vedelik letti alles siis, mis sest, et seal on kaks kassat......ja läätsekonteinerit ka ei saanud, mis peaks suurte läätsevedelike pudelite juuures normiks olema!
 
mari 20. aprill 2002, kl 12.51
aga miks üldse osta läätsevedelikku poest, kui see on palju odavamalt müügil apteegis! vähemalt Tartus on see küll nii. On küll jah sarju, mida apteegis ei müüda, kuid ka seal müüdavad (nt. Bausch&Lomb) on väga head ja suure pudeliga saab ka konteinerid kaasa. Hinnavahe on ikka tohutu, mõnikord lausa sada krooni.
aga allahindlustega on vist nii, et alati müüjal pole voli seda anda, eks nad siis hakkagi kogelema, sest pärast saavad ülemuse käest koslepi.
 
öök 22. aprill 2002, kl 10.55
Minu halb kogemus oli selles instru poes, mis on Demini keskuses. Küsisin seal müüjalt, kas neil on selliseid silmatilkasid, mida võiks nii silma tilgutada, et läätsesid ei peaks ära võtma. Müüja oli selline mõtlik ja ulatas mulle mingi väikese purgi välja. Kuna purgil oli ainult saksakeelne kiri, küsisin müüjalt veel korra üle, et kas neid võib ikka silma tilgutada. Jajah, võib küll. Maksin 150 krooni ära ja läksin rahulolevalt koju. Kodus oli aega ise neid silte täpsemalt uurida ja selgus, et tegemist oli mingi kange läätsede puhastuslahusega ja karbil oli hoiatus, et läätsed tuleb antud ainest HOOLIKALT puhtaks loputada, enne kui silma panna.
 
toka 22. aprill 2002, kl 15.10
mina ei saa aru, miks peab üldse seda nn läätsevedelikku ostma mingi hirmakalli hinnaga. ise kasutan ainult NACl(füsioloogilist lahust) mille potsik maksab apteegis umbes 25.- ja sellega saame mehega kahe peale kuu aega hakkama.
mis puutub optikakauplustesse pole minul küll kuskil probleeme olnud. kui otsisime mehele prille viru instrust, siis olid seal küll väga viisakad ja abivalmid müüjad. stockmanni poes pole käinud. võibolla olen siis pettumusest ilma jäänud. ise ostan oma läätsed Lens Optikast. alati olen saanud oma läätsed õigel ajal. nad vähemalt teavitavad mind alati, et tellimine võtab umbes kuu aega (mul on sellised läätsed, mida tavaliselt kuskil kohal ei ole). Ja püsikliendina saan alati allahindlust.
 
Zen 22. aprill 2002, kl 17.50
to: toka
Minagi olen füsioloogilist lahust kasutanud aga kahjuks on erinevus märgata ka - see lihtsalt ei puhasta nii hästi ja pärast kuuajalist kasutamist hakkab lihtsalt silmadele tunda andma. Eelistan ikka spetsiaaltooteid, sest kannan läätsi iga päev ja hommikust õhtuni.
Lisa postitus
Autor:
Sinu e-posti aadress:

Selleks, et lisada oma postitusele pilt, video või pildialbum, kopeeri postituse väljale pildi, video või albumi aadress.

Näiteks:
  • http://pilt.delfi.ee/picture/2715753/
  • http://video.delfi.ee/video/vRze7Wd9/ või http://www.youtube.com/watch?v=KF0i_TyTtyQ
  • http://pilt.delfi.ee/album/170457/
Pane tähele! Lingid on aktiivsed ehk klikitavad ainult sisse loginud kasutajate postitustes! Lisada saab vaid Delfi Pildi fotosid või albumeid ning Delfi Video või Youtube'i videoid! Fotod, galeriid või videod on nähtavad ainult sisse loginud kasutajate postitustes!
Lisa postitusele link, pilt või video!