Halb kogemus
Tallinna ARK
lenne 07. mai 2002, kl 10.24 |
oli vaja üks pisike toiming ARK-is teha: auto arvelt maha võtta. ja kaks naiivitari - mina ja õde - arvasid, et käivad ARK-ist LÄBI ja teevad asja ära. esimesel katsel saime järjekorranumbri - enne teid on järjekorras 41 inimest. arvasime, et ega poole tunniga ei jõua, rohkem aega polnud. teisel katsel, enne teid on 16 inimest. ja istusime ootama ja ootasime ja ootasime ja ootasime ja peale tundi aega ootamist saime tõpuks oma 5 min kestva tehingu tehtud. paarikümnest "luugist" töötasid vähem kui pooled. ei taha mitte mõeldagi, kui kaua oleks pidanud eelmine kord ootama!!!
K2klin 07. mai 2002, kl 10.46 |
ma käisin täpselt nädal tagasi sama toimingut tegemas ja sain järjekorranumbri mille kohaselt oli mu ees 115 inimest. mõtlesin, et ok, valikut pole ja ootan selle ära. käisin vetsus ja kui tagasi tulin, oli keegi loobunud ja oma numbri sinna järjekorra aparaadi peale pannud, juhuslikult vähendas see mu ootamist 10 inimese võrra, nii et 105 jäi järgi. ja ootasin kokku mingi 2 tundi.
dokk 07. mai 2002, kl 11.02 |
Vanaeit 07. mai 2002, kl 11.39 |
Mõtlesin eelmisel nädalal ise ka selle teema siin üles võtta, aga kiirete asjatoimetuste tõttu asi ununes. Mina käisin nimelt juhilube vahetamas. Võtsin seal omale numbri ja nägin, et minu ees on ainult kümmekond inimest, juhilubade vahetusega tegeles 4 klienditeenindajat, nii et arvasin et ega kaua ei lähe. Aga läks tund aega, enne kui löögile sain. Üks klienditeenindaja töötas üsna korralikult, aga kuna tema oli samal ajal ka informatsioonilauas, siis käidi seal ka ilma numbrita igasuguste küsimustega. Üks tädi lihtsalt istus tükk aega midagi muud tegemata, siis kadus vahepeal minema, siis tuli tagasi, istus uuesti, tõstis paar paberilehte laua ühest otsast teise, siis tuli talle mingi tuttav külla ja sellega ta lobisema jäigi - tunni aja jooksul ei teenindanud ta ühtegi klienti. Ülejäänud 2 võtsid kumbki vist 1 kliendi vastu, vahepeal tõstsid ka paar paberit laua ühest servast teise, vaatasid lakke, üks torkis veel sõrmega ninas ja enne järgmist klienti (a.o. mind) kutsuva nupu vajutamist ohkas sügavalt ja haledasti.
trille 07. mai 2002, kl 12.21 |
kägu 07. mai 2002, kl 14.56 |
lenne 07. mai 2002, kl 15.00 |
kägu 07. mai 2002, kl 15.16 |
Vanaeit 07. mai 2002, kl 15.58 |
Tegelikult pole asi naisklienditeenindajates - 2 aastat tagasi ARK-is autot registreerides oli negatiivne kogemus meesklienditeenindajaga, kes käskis 10 minuti pärast tehnilisele passile järele tulla ja ise kadus pooleks tunniks minema. Tema poolest oleksin vist kauemgi ootama pidanud, aga ta pinginaaber viimaks halastas minu peale ja andis ise ta laualt selle tehnilise passi mulle kätte.
Aga samas näiteks Kodakondus- ja migratsiooniameti Mustamäe büroo naisklienditeenindajatest jäi mulle hiljuti väga hea mulje, nii et asi pole ametiasutustes üldse vaid ikkagi konkreetses ametiasutuses - Tallinna ARK-is
Aga samas näiteks Kodakondus- ja migratsiooniameti Mustamäe büroo naisklienditeenindajatest jäi mulle hiljuti väga hea mulje, nii et asi pole ametiasutustes üldse vaid ikkagi konkreetses ametiasutuses - Tallinna ARK-is
Feliks 07. mai 2002, kl 16.29 |
hmm....mis ma olen imelik vä...olenka asju ajanud nii Tallinna omas kui Sauel...ei pole a miskit erilisi pikki järjekordi ega teab mis inetut teenindamist saand..saule lubade vahetamine läks 2 x 3 min, auto ümberregitreerimisel olipikim ajakulu auto näitamine - ca 10 minti...järjekjorrad - oli jah miski kümmekond inimest numbriga ees - läks kuidagi normaalselt....ma eitea mitte.....enne minekut ma lihtsalt mõtlesin selle, milal tasub minna, et rahvastoleks vähem....elementaarne ju:)
lenne 07. mai 2002, kl 17.34 |
to: Felix
oled õnneseen, järgmine kord, kui vaja ARK-i minna, kutsun sind kaasa, ehk läheb siis mul ka paremini. käisime ka erinevatel päevadel, välistasime tööpäeva lõpu, potentsiaalse lõunaaja, tööpäeva alguse, riigipüha, kodusõja ja revolutsiooni, aga...
to: kägu
kahjuks pean sinu halba arvamust naisteenindajatest kõigutama: vähemalt pooled tegelased teisel pool letti olid mehed. muuseas, üks mu tuttav oli samal ajal seal ja sai letti u 5 min peale meie kohalejõudmist ja minema alles siis, kui meid ette võeti. see on siis kogu asjatoimetus ~tund aega, proosaline, aga meessoost klienditeenindajal sai mõistus otsa ja ta käis korduvalt tagaruumides juurde küsimas...
oled õnneseen, järgmine kord, kui vaja ARK-i minna, kutsun sind kaasa, ehk läheb siis mul ka paremini. käisime ka erinevatel päevadel, välistasime tööpäeva lõpu, potentsiaalse lõunaaja, tööpäeva alguse, riigipüha, kodusõja ja revolutsiooni, aga...
to: kägu
kahjuks pean sinu halba arvamust naisteenindajatest kõigutama: vähemalt pooled tegelased teisel pool letti olid mehed. muuseas, üks mu tuttav oli samal ajal seal ja sai letti u 5 min peale meie kohalejõudmist ja minema alles siis, kui meid ette võeti. see on siis kogu asjatoimetus ~tund aega, proosaline, aga meessoost klienditeenindajal sai mõistus otsa ja ta käis korduvalt tagaruumides juurde küsimas...
kogenu 08. mai 2002, kl 09.44 |
Feliks 08. mai 2002, kl 09.58 |
lenne 08. mai 2002, kl 14.15 |
Feliks 08. mai 2002, kl 14.18 |
Lenne: noh nt kui oli tähtaeg veneaegsed reg numbrid ära vahetada..või punate lubade vahetamistähtaja lõpp...ja mis seal kõik on old....
vat tariifi pole veel välja töötanud sedalaadi konsultatsiooniks...teenkalkulatsiooni, kinnitan tarbijakaitseametis ära ja võtan kohalikult omavalitsuselt tegutsemis- ja kauplemisloa ja siis annangi teada:))
vat tariifi pole veel välja töötanud sedalaadi konsultatsiooniks...teenkalkulatsiooni, kinnitan tarbijakaitseametis ära ja võtan kohalikult omavalitsuselt tegutsemis- ja kauplemisloa ja siis annangi teada:))
Lisa postitus