Logi Sisse

Teata kohatust postitusest - moderaator@delfi.ee
Halb kogemus
HOIATUS! 1188?
 
tigedik 03. juuli 2002, kl 12.08
Üritasin eile õhtul küsida, kus asub peale Laikmaa ristmiku sulgemist nr.9 bussi peatus. Sain vastuseks, et Teenindusmaja eest.
Tegemist on suurima teedesuluga Tallinnas mitmete aastate jooksul ja infotelefon jagab mullusuist teavet.
 
Kats 03. juuli 2002, kl 12.25
Mina ei kasuta seda numbrit ammu, vaid 1182-e. On tunduvalt nutikamad vastajad.
 
ginger 03. juuli 2002, kl 12.39
Uus liikluskorraldus:
http://www.tak.ee/soiduplaanid/muudatus.htm
 
krt 03. juuli 2002, kl 13.40
katsil õige jutt. ma olen ka numbrilt 1188 saanud mullusuist infot, nii et praegu eelistan 1182.
 
Suusi 03. juuli 2002, kl 14.02
oh, ärge tuletage meelde. Üritasin üks päev ka ühte numbrit saada. 3 erinevat kohta andsid mulle 3 erinevat numbrit, mis ükski öige polnud.
 
tigedik 03. juuli 2002, kl 14.47
Gingerile: keset Viru Väljakut seistes ja üritades bussi peale minna pole sellest aadressist just kasu.
Teistele aitäh, edaspidi võtan soovitatud numbri.
 
jama 03. juuli 2002, kl 16.52
Kas te aru ei saa! ega need infoliinid nii süüdi ka ei ole. kui firma ei soovi maksta info avaldamise eest, siis infoliinid ka oma andmeid ei uuenda. kui firma maksab, siis on ka andmed õiged.
 
vero 03. juuli 2002, kl 17.12
To jama:
Aga see, et infoliinidel oleksid andmed õiged on ju nende samade infoliinide enda huvides!
 
vend 03. juuli 2002, kl 22.15
Eriti mingit tümakat ei kuula kuid vahest harva ise tekib isu kuulata ning vist see Power hit radio peaks siis ju sobima,kuid nii palju kui seda kuulanud olen siis juba mitme kuu jooksul on koguaeg ühed ja samad lood.Ometigi kuulan harva kuid satun ikka nende laulude peale.Kui nii "veab" siis peaks juba õnnemängus miljuneer olema aga nii kui kuulan jälle Raadio 2-te siis sealt juba naljalt korduvaid lugusid ei juhtu kuulama,ometigi kuulan seda pea iga päev.
Tahtsin lihtsalt vinguda ja kiusata;))
 
jama 04. juuli 2002, kl 17.28
to vero: jah, loogiliselt võttes on. Aga nii see juba on, et ilma rahata nad andmeid ei uuenda. Põhjus - leping aegunud. Tean faktiliselt, sõbrants kunagi töötas ühes neist.
 
mari 04. juuli 2002, kl 18.07
vero, see asi ei käi nii. firmaga tehakse leping mingi aja peale ja selle aja eest muidugi firma maksab ja ta saab isegi valida, mitmendal kohal ta andmebaasis on. kui firma enam huvitatud ei ole, siis nii jääbki asi ripakile. see info uuendamine ei ole eriti infoliini asi, neid huvitab rohkem uute klientide saamine kui vanade andmete muutmine.
 
Juhan 08. juuli 2002, kl 15.07
mina soovitan hoopis 119 telefoni - kiire ja korrektne info. 1182 kipub olema koguaeg kinni
 
mukikene 10. juuli 2002, kl 07.47
tegelikult on nii, et kui operaator saab teada, et info andmebaasis on vale või puudulik, siis teatab ta sellest ja info parandatakse, kui leping on kehtiv või kustutatakse kui leping on lõpetatud. Samuti peaks tasulise infoliini teenindajad rõõmsalt teie raha eest internetist andmeid otsima, kui andmebaasis neid ei ole.

Antud juhul arvan, oli tegemist teenindaja lohakuse ja laiskusega.

Ja minul on vastupidi väga halvad kogemused just numbriga 1182. Sealsed andmebaasid on tõeliselt puudulikud. Julgeksin soovitada numbrit 1181, mis on iseenesest kõige odavam helistajale ja näib, et ka infot on seal päris korralikult
Lisa postitus
Autor:
Sinu e-posti aadress:

Selleks, et lisada oma postitusele pilt, video või pildialbum, kopeeri postituse väljale pildi, video või albumi aadress.

Näiteks:
  • http://pilt.delfi.ee/picture/2715753/
  • http://video.delfi.ee/video/vRze7Wd9/ või http://www.youtube.com/watch?v=KF0i_TyTtyQ
  • http://pilt.delfi.ee/album/170457/
Pane tähele! Lingid on aktiivsed ehk klikitavad ainult sisse loginud kasutajate postitustes! Lisada saab vaid Delfi Pildi fotosid või albumeid ning Delfi Video või Youtube'i videoid! Fotod, galeriid või videod on nähtavad ainult sisse loginud kasutajate postitustes!
Lisa postitusele link, pilt või video!