Halb kogemus
LaFerme pubi
mimezi 30. juuli 2002, kl 20.50 |
Tellisin tuunikalasalati... menüüs oli näha ka pilt selle kohta: suurel taldrikul salat rohke rohelisega, väga isuäratav!!! Lauda toodi väike pokaal näruse salatiga, mitte mingisugust rohelist!!! Isegi peterselli oksa mitte! Ütlesin siis, et ma ei ole sellega nõus ja soovin sellist salatit nagu menüü lubatud sai... lauda toodi ümmargune läbipaistev vaagen, kuhu oli pokaali sisu ümber valatud, lisaks oli veel viis tomati ja viis kurgi lõiku... ettekandja poolt mitte ühtegi kommentaari, mitte ühtegi vabandust...
Päris ebameeldiv...
Päris ebameeldiv...
tule taevas appi! 30. juuli 2002, kl 20.55 |
mina 31. juuli 2002, kl 23.21 |
See on väga paha küll, kui ettekandjad on ebaviisakad, pirtsakad, ebasõbralikud jne. Kuid ärge unustage, et toiduportsjonid, toidu maitse, reklaamid jne pole ettekandja teha.
Olen töötanud ettekandjana ja tean kui nõme tunne on kui kliendid hakkavad süüdistama asjades mis ei ole minu süü. Kokk soolas toidu üle, kas siis on kohe ettekandja süüdi?
Olen töötanud ettekandjana ja tean kui nõme tunne on kui kliendid hakkavad süüdistama asjades mis ei ole minu süü. Kokk soolas toidu üle, kas siis on kohe ettekandja süüdi?
Cass 01. august 2002, kl 10.12 |
Teenuse tellija suhtub kogu teenindavasse asutusse üheselt..tema jaoks on kokk, ettekandja ja asutuse sisekorra eest vastutav isik ühtne.
Ettekandja suhtleb otseselt kliendiga, järelikult võtab tema ka vastu võimalikud pretensioonid.
Minu arust tarbijakaitseseaduse kohaselt vastutab teenuse eest ka selle vahendaja, st ka ettekandja. Kauplustes on ka nii, et halvaks läinud jogurti eest vastutab kauplus ja müüja.
St ettekandja peaks teadama, et kokk soolas supi üle, ning seda mitte serveerima. Või vähemalt hoiatama, kui ei taha pahandada saada.
btw - cass on kah ettekandjana töötanud...
Ettekandja suhtleb otseselt kliendiga, järelikult võtab tema ka vastu võimalikud pretensioonid.
Minu arust tarbijakaitseseaduse kohaselt vastutab teenuse eest ka selle vahendaja, st ka ettekandja. Kauplustes on ka nii, et halvaks läinud jogurti eest vastutab kauplus ja müüja.
St ettekandja peaks teadama, et kokk soolas supi üle, ning seda mitte serveerima. Või vähemalt hoiatama, kui ei taha pahandada saada.
btw - cass on kah ettekandjana töötanud...
Tix 01. august 2002, kl 13.34 |
ise 02. august 2002, kl 11.59 |
to cass, (kõigile)- ettekandja EI SAA teada, kas kokk on supi üle soolanud või mitte!!! jumal küll, kas ta peab siis igat toitu enne proovima või?!? see on võimalik sööklates, kus suur potitäis rooga juba hommikul valmis tehtud, aga ma arvan, et la fermes on ikka rohkem a la carte, mis tähendab, et roog valmistatakse siis ,kui tellimus kööki jõuab ja ainult üks portsjon. ja ma arvan, et kui ettekandja úealt oma lusikaga enne lauda viimist maitseks, meeldiks see sulle veel vähem! ja mõtle, kui palju see aega võtaks ja kui paks siis varsti see vaene ettekandja oleks! aga see on küll õige, et kui juba piltidega roogi pakkuma tullakse, siis peab laudatoodav toit olema tõesti sama, mis pildil. ja veel, et tüüpiline (rõhutan, kuigi ise olen eestl!) eestlasest klient on ikka nii ülbe ja ennasttäis ja erisoovidega, et võiks parem kodus endale ise süüa teha või siis minna sinna, kus teda tõesti TEENINDATAKSE, sest pole ju mõtet tavalises pubis lauda istuda ja sõrmi nipsutama hakata - see pole restoran, kus töötajaile naeratuse eest lisakopik juures! inimesed, olge sõbralikud ja mõistvad! kuhu me muidu niimoodi jõuame!?! : )
Cass 02. august 2002, kl 13.30 |
pörr 02. august 2002, kl 13.35 |
eneL 03. august 2002, kl 19.27 |
LaFerme on koht, kus väljas teenindamise eest võetakse 10% lisaks. Teist sellist kohta ma Tallinnas ei teagi. Samas on see ainus koht, kus on vaade merele. Huvitav, miks ei tehta sellest äriartiklit, sest ainus põhjus, miks ma seal mõnikord käin, on tõesti see vaade merele? Ja see, et kui jalgrattaga minna, siis võib jalgratta lihtsalt sinna jätta ja lauda istuda.
Toidud on tõesti kallid ja mittemidagi ütlevad ning väga paljude toitude kohta öeldakse, et see on otsas.
Toidud on tõesti kallid ja mittemidagi ütlevad ning väga paljude toitude kohta öeldakse, et see on otsas.
Sicu 07. august 2002, kl 19.23 |
sina 08. august 2002, kl 15.29 |
did_1356591 11. veebruar 2022, kl 23.32 | Registreerus: 2 aastat tagasi Postitusi: 1 |
Lisa postitus