njah, klienditeenindaja töö ongi klientide teenindamine ja ilma eranditeta.
ei saa nii, et näe, see klient on pahas tujus või küsib imelikke küsimusi või tahab rohkem, kui klienditeenindaja volitused lubavad või süüdistab milleski klienditeenindajat - et vastaks talle samaga või ei suhtleks üldse.
head klienditeenindajat iseloomustabki kannatlikkus, sõbralikkus, tasakaalukus ja oskus hakkama saada kõigi klientidega olenemata nende sotsiaalsest klassist, välimusest, tujust, soovidest, vildakast huumorimeelest või millest iganes.
eesti klienditeenindajatel on selles osas veel kõvasti areneda.
ja kui nüüd tuleb mingi järjekordne klienditeenindaja targutama, et vot mul oli loll või ebaviisakas klient ükskord ja sellistega ei saagi normaalselt käituda, siis oled sa valinud vale ameti. see, et juhtus loll või ebaviisakas klient, on muidugi negatiivne, aga klienditeenindaja jaoks on ta klient nagu iga teinegi. sest sinu, klienditeenindaja, töö on teenindada igat viimast kui klienti ühtemoodi meeldivalt ja sõbralikult!