Halb kogemus
Maribell ilusalong
15minutit 21. aprill 2006, kl 21.20 |
Kas kellelgi on ka halbu kogemusi selle salongi mõne küünetehnikuga? mul juba teist korda ühega neist. esimest korda saatis tehnik mulle mingi paar päeva enne hooldust smsi et ta on reisil ja ei jõua selleks ajaks tagasi kui mul hoolduse aeg on. ja nyyd oli mul hoolduse aeg pandud 18,30 aga jäin 15 minsa hiljaks kuna suured liiklus ummikud olid. ja kui salongi läksin oli mu küünetehnik juba uttu tõmmanud. jas siis 15minutit on tõesti nii suur hilinemine? traaa ma ei või... ei lähe enam kunagi sinna...
y 21. aprill 2006, kl 22.11 |
kats 21. aprill 2006, kl 22.19 |
eee 21. aprill 2006, kl 22.50 |
Ansika 22. aprill 2006, kl 09.32 |
Norma 22. aprill 2006, kl 11.00 |
no tule maa peale beibe 22. aprill 2006, kl 11.16 |
jah 23. aprill 2006, kl 07.33 |
tehnik 23. aprill 2006, kl 22.33 |
hm 24. aprill 2006, kl 11.13 |
inimene kes sinna enam iial ei lähe 02. juuli 2015, kl 20.41 |
ansika'le 02. juuli 2015, kl 21.31 |
Ansika Kirjutas:
-------------------------------------------------------
> küünetehniku juurde hilineda kasvõi 5 minutit on v
> äääääga suur asi. see on koht, kuhu ei jääda hilja
> ks.
Mis sa sellest hilinemisest räägid. Mul on olnud kogemus ühe küünetehniku juures, kus ma pidin ise teda ootama, sest ta oli poodi jooksnud jäätise järgi. Kui ta tagasi tuli, pidin ootama kuni ta jäätise oma laua taga ära sõi. Kui ta jäätise ära sõi, tõusin ma püsti, tänasin teda viisakalt pika ooteaja eest ja ütlesin, et võite nüüd teise jäätise järgi minna. Oleksite pidanud ta nägu nägema.
Ka niiviisi mõni teenindab.
-------------------------------------------------------
> küünetehniku juurde hilineda kasvõi 5 minutit on v
> äääääga suur asi. see on koht, kuhu ei jääda hilja
> ks.
Mis sa sellest hilinemisest räägid. Mul on olnud kogemus ühe küünetehniku juures, kus ma pidin ise teda ootama, sest ta oli poodi jooksnud jäätise järgi. Kui ta tagasi tuli, pidin ootama kuni ta jäätise oma laua taga ära sõi. Kui ta jäätise ära sõi, tõusin ma püsti, tänasin teda viisakalt pika ooteaja eest ja ütlesin, et võite nüüd teise jäätise järgi minna. Oleksite pidanud ta nägu nägema.
Ka niiviisi mõni teenindab.
tehnik 02. juuli 2015, kl 22.05 |
marimari 04. oktoober 2016, kl 10.32 |
mina käisin kevadel 2016 kosmeetiku juures, nimi pole meeles, kuid venelanna rahvuselt, olin eelnevalt broneerinud kulmud-ripsmed ja näohoolduse.Tegi mulle ripsmed kulmud ja teatas, et tal tööpäev läbi ja viskas mind kabinetist välja, ütles et tulgu nädalapärast uuesti.Töökvaliteet ja suhtumine oli paigast ära.
* 04. oktoober 2016, kl 20.03 |
Ma käin, õigemini käisin päris mitmeid aastaid Viru keskuse Maribellis juuksuris. Muid teenuseid ei tea, aga enda juuksuri üle ma nuriseda ei saa, tegi hästi.
Väga mugav on neil ka võimalus kodulehe kaudu ise bronnida aega ja see, et saadavad eelmisel päeval meeldetuletuse, et ootame teid homme jne.
See kõik muidugi maksab. Kui nad juunis laksust 10% hinnale otsa panid ja mul koos kliendikaardi soodustusega lõikuse-triibutamise eest juba 60 euri välja tuli käia, siis hakkasin teisi võimalusi uurima.Ja leidsingi kesklinnas uue juuksuri, kelle hind on 2x (!) odavam, töö sama hea. Jah, tegemist ei ole nii klantsitud salongiga nagu Maribell, uhkest kohviaparaadist kohvi ka ei pakuta, aga kindlasti on selle üldmulje etem kui Maribelli WC- see on neil tõesti väga nõukaaegse hõngu ja väljanägemisega.
Väga mugav on neil ka võimalus kodulehe kaudu ise bronnida aega ja see, et saadavad eelmisel päeval meeldetuletuse, et ootame teid homme jne.
See kõik muidugi maksab. Kui nad juunis laksust 10% hinnale otsa panid ja mul koos kliendikaardi soodustusega lõikuse-triibutamise eest juba 60 euri välja tuli käia, siis hakkasin teisi võimalusi uurima.Ja leidsingi kesklinnas uue juuksuri, kelle hind on 2x (!) odavam, töö sama hea. Jah, tegemist ei ole nii klantsitud salongiga nagu Maribell, uhkest kohviaparaadist kohvi ka ei pakuta, aga kindlasti on selle üldmulje etem kui Maribelli WC- see on neil tõesti väga nõukaaegse hõngu ja väljanägemisega.
Lisa postitus